[a6 c5]tiptronic-błąd 17125
[a6 c5]tiptronic-błąd 17125
Panowie skrzynia zaczeła szaleć 2 dni temu najpierw poczułem przeciąganie na biegach a po dojsciu na 5 i wcisnieciu lekko gazu zaczeła szaleć i przełańczać z 5 na 4 około 2 razy,potem ciągła na 4 do około 3000 obrotów i przełaczyła na 5 tylko na 5 2600 obrotów i tylko 120km/h a wcześniej 120km/h przy 2200 a teraz stoi u mechanika i sprawdzaja stan oleju.Dzięki JAKOS78 I COLIN ZA POMOC jutro napize cos wiecej
fajnie mieć audi
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 186
- Rejestracja: 28 wrz 2010, 13:07
- Lokalizacja: Mazowieckie
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 23
- Rejestracja: 31 paź 2012, 21:14
- Lokalizacja: Woźniki, Śląskie
Witam,
podepnę się pod temat, ponieważ wyskoczył mi błąd :
17125 - Torque Converter Clutch: Stuck OFF / No Power being transferred
P0741 - 003 - Mechanical Failure - Intermittent
Przy jeździe w ogóle nie ma hamowania skrzynią. Tak gdybym wrzucił sobie luz.
Czy mam konwerter do wymiany ? Orientuję się ktoś jaka to kwota ? Kod skrzyni FLV.
Z góry dzięki za podpowiedzi.
podepnę się pod temat, ponieważ wyskoczył mi błąd :
17125 - Torque Converter Clutch: Stuck OFF / No Power being transferred
P0741 - 003 - Mechanical Failure - Intermittent
Przy jeździe w ogóle nie ma hamowania skrzynią. Tak gdybym wrzucił sobie luz.
Czy mam konwerter do wymiany ? Orientuję się ktoś jaka to kwota ? Kod skrzyni FLV.
Z góry dzięki za podpowiedzi.
1. Fiat 126p
2. Golf 3 2.8 - VR 6
3. Ford Cougar 2.5
4. Audi A6 C5 3.0 Quattro Avant
2. Golf 3 2.8 - VR 6
3. Ford Cougar 2.5
4. Audi A6 C5 3.0 Quattro Avant
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 23
- Rejestracja: 31 paź 2012, 21:14
- Lokalizacja: Woźniki, Śląskie
Znalazłem firmę która regeneruje konwertery, koszt średni bo tylko 750 zł. Czyli jeszcze ujdzie.
Plus wymiana oleju 600 zł bo pytałem się mechanika. Mam nadzieję że 1500 zł wystarczy na wszystko.
Firma regenerująca konwertery : http://midparts.com.pl/pl/c/cat/142
Pozdrawiam.
Plus wymiana oleju 600 zł bo pytałem się mechanika. Mam nadzieję że 1500 zł wystarczy na wszystko.
Firma regenerująca konwertery : http://midparts.com.pl/pl/c/cat/142
Pozdrawiam.
1. Fiat 126p
2. Golf 3 2.8 - VR 6
3. Ford Cougar 2.5
4. Audi A6 C5 3.0 Quattro Avant
2. Golf 3 2.8 - VR 6
3. Ford Cougar 2.5
4. Audi A6 C5 3.0 Quattro Avant
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Zrobisz jak chcesz, podałem Ci orientacyjną cenę nowego ZF'a 
Midparts na pewno nie regeneruje sam, bo nie ma do tego warunków, komuś to wysyła/wywozi. 1500 - może być krótko - chyba że ktoś wyjmie i wrzuci skrzynię za 150 zł - a nie wydaje mi się - jest tam troszkę roboty
Druga sprawa - jak już będzie na zewnątrz, warto sprawdzić stan panewki pompy i samej pompy oleju - newralgiczne miejsce jeśli chodzi o 5HP19.

Midparts na pewno nie regeneruje sam, bo nie ma do tego warunków, komuś to wysyła/wywozi. 1500 - może być krótko - chyba że ktoś wyjmie i wrzuci skrzynię za 150 zł - a nie wydaje mi się - jest tam troszkę roboty

Druga sprawa - jak już będzie na zewnątrz, warto sprawdzić stan panewki pompy i samej pompy oleju - newralgiczne miejsce jeśli chodzi o 5HP19.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 23
- Rejestracja: 31 paź 2012, 21:14
- Lokalizacja: Woźniki, Śląskie
Z tą regenracją konwertera to jak w totka. Jak zrobią dobrze to tylko się cieszyć. Ja osobiście przy zmianie skrzyni zdecydowałem się na założenie sprawnego używanego ori z takiego samego auta. Nie czytałem opinii o regenracji tylko udałem się do osoby trudniącej się tym fachem. Otwarcie mi powiedział, że nie ma 100% gwarancji, że regenrowany pojeździ 1000....10000...50000km.
Polecam zajechać do warsztatu co się zajmuje automatami i u nich dokładnie sprawdzić co umarło.
Nie polecam takiej trasy na niesprawnym układzie przeniesienia napędu. Może paść całkowicie w nieznanym dla Ciebie momencie i koszty naprawy mogą sięgnąć...wymiany całej skrzyni z konwerterem włącznie.
Polecam zajechać do warsztatu co się zajmuje automatami i u nich dokładnie sprawdzić co umarło.
Nie polecam takiej trasy na niesprawnym układzie przeniesienia napędu. Może paść całkowicie w nieznanym dla Ciebie momencie i koszty naprawy mogą sięgnąć...wymiany całej skrzyni z konwerterem włącznie.
Z tego co wiem, skrzynie w ASNach to 5HP24a - nie są najtańsze w naprawie ze względu na nowszy sterownik.Zagór pisze:newralgiczne miejsce jeśli chodzi o 5HP19
Historia z C5: A6 3,0 ASN->S6 4,2 AQJ->S6 4,2 ANK
Obecnie: Audi A8 D2 4,2 32V 299KM ABZ
Obecnie: Audi A8 D2 4,2 32V 299KM ABZ
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Niestety na 100% siedzi tam 5HP19
5hp24 można spotkać tylko w 8-mio cylindrowcach.
Dlatego też, buda od modeli V8 jest inna, nie tylko ze względu na poszerzone body, ale i wielki dzwon tunelu - żeby zmieścić to bydle
[ Dodano: 2014-11-22, 22:54 ]
Skoro już wali błędami - ja bym się nie odważył ruszać w taką podróż, z drugiej strony jak mniemam, nie masz wyjścia - bo naprawa gdzieś tam, to będzie kosztowała tyle co dwa auta w PL
Jest szansa, że jadąc równo, nie szarpiąc, lekko operując gazem, raczej wolniej niż szybciej - dojedziesz, a jak staniesz - laweta

Dlatego też, buda od modeli V8 jest inna, nie tylko ze względu na poszerzone body, ale i wielki dzwon tunelu - żeby zmieścić to bydle

[ Dodano: 2014-11-22, 22:54 ]
Skoro już wali błędami - ja bym się nie odważył ruszać w taką podróż, z drugiej strony jak mniemam, nie masz wyjścia - bo naprawa gdzieś tam, to będzie kosztowała tyle co dwa auta w PL

Jest szansa, że jadąc równo, nie szarpiąc, lekko operując gazem, raczej wolniej niż szybciej - dojedziesz, a jak staniesz - laweta

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 23
- Rejestracja: 31 paź 2012, 21:14
- Lokalizacja: Woźniki, Śląskie
W sumie nie wiem jak długo jeżdżę na niesprawnym konwerterze. Ostatnio kupiłem sobie kabelek i tak wywaliło mi błąd i zacząłem czytać o tym. Teraz jestem pewny że jak puszczę nogę z gazu auto nie hamuje silnikiem w ogóle. A 2 miesiące temu byłem w PL i zrobiłem spokojnie 3 tyś km.
Tak więc na spokojnie muszę dojechać do PL. W grudniu będę szukał części. Może ktoś ma taki konwerter do sprzedania z Was ?
Pozdrawiam.
Tak więc na spokojnie muszę dojechać do PL. W grudniu będę szukał części. Może ktoś ma taki konwerter do sprzedania z Was ?
Pozdrawiam.
1. Fiat 126p
2. Golf 3 2.8 - VR 6
3. Ford Cougar 2.5
4. Audi A6 C5 3.0 Quattro Avant
2. Golf 3 2.8 - VR 6
3. Ford Cougar 2.5
4. Audi A6 C5 3.0 Quattro Avant
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Bzdety kolego wypisujeszbloku pisze:W takim wypadku jak wytłumaczysz fakt iż już dwóch sztukach z końca 2002 roku siedziały 5HP24a? (pytam z czystej ciekaowści)Zagór pisze:Niestety na 100% siedzi tam 5HP19 5hp24 można spotkać tylko w 8-mio cylindrowcach.


http://www.zf.com/media/media/document/ ... 5HP24A.pdf
Widzisz gdzieś tam A6 C5 3.0 - bo ja tylko widzę V8 w A6 i A8.
A tu za to jest http://www.zf.com/media/media/document/ ... P19FLA.pdf
Jak również jako wyjątek olek C5 z V8 - tam wpakowali też po taniości 5HP19

