Witam, dodam swoje obserwacje, które są zbieżne z slas. Mianowicie wersja 2,7tdi+FWD+manual jest chyba najbardziej oszczędną opcją. Przykład wakacje 2013 trasa 600km, 3os+dzieciak+pełny bagażnik= wynik 5,5l/100 do 100km/h ; 6,5l.100km do 130km/h
[2.7 tdi] co to za silnik
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 66
- Rejestracja: 12 maja 2013, 14:53
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Olkusz / małopolska
2.7 BPP
Minął już rok odkąd kupiłem sobie A6 C6 i w dalszym ciągu uważam że wybór 2.7 manual FWD jest optymalny jeśli chodzi o spalanie . Polecam jak najbardziej ten silnik
Hej, dawno mnie tu nie było zastanawiam się powoli nad zmianą mojego wysłużonego 2.5TDI R5 116KM na coś nowszego, niekoniecznie wiele mocniejszego ale choćby ciut tak samo bezawaryjnego. Wiem, żę to jest niemożliwe, bo to był najlepszy diesel wyprodukowany w historii motoryzacji, ale chciałbym się chociaż zlbiżyć. Czy ten 2.7 TDI to będzie najlepsza opcja jeśli chodzi o audi a6 i przedział cenowy do 40k ? Czytałem, że są dwie wersje - 140 i 170. Nie znalazłem w Niemczech ani jednego 140KM. Czemu tak jest, wie ktoś może?
A może jest coś lepszego? 3.0 ?
A może jest coś lepszego? 3.0 ?
4ever3dom
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 66
- Rejestracja: 12 maja 2013, 14:53
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Olkusz / małopolska
2,7
Silnik 2,7 tdi w manualu i w FWD to najbardziej optymalny wybor jesli chodzi o spalanie i osiagi, 179 KM to już spora frajda z jazdy a spalanie bardzo OK. 2.0 ze 140 KM to nieporozumienie do tak ciężkiego auta. 2,7 sa tez w wersji 163 KM ale stosunkowo malo ich.
no szukałem właśnie 2.7 i quattro i manual, ale to ciężki temat ogólnie znaleźć takie auto.. mam jeszcze takie pytanie, w 2.5 R5 z C4 ostatnio wymieniłem wtryski, zregenerowałem pompę zrobiłem rozrząd na dobrych częściach w stacji BOSCH i za wszystko zapłaciłem coś koło 4000 brutto, potem wyczyściłem intercooler, przepływkę, zblokowałem EGR i auto śmiga baardzo mało kopci. 2.7 to nowy silnik, koszta wymiany osprzętu będą X razy droższe.... motor ma DPF, piezoelektryczne wtryskiwacze na listwie CRII, turbinę o zmiennej geometrii łopatek. Pytanie co z tego da się regenerować w razie problemów i jakie są +/- koszta wymiany na nowe części? czy są zamienniki np. bosch?
4ever3dom
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 66
- Rejestracja: 12 maja 2013, 14:53
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Olkusz / małopolska
Ja mam swoje A6 C6 1,5 roku i nic z tych reczy o których piszesz nie robiłem jeszcze, z tego co się orientowalem to lepiej kupic uzywany silnik niż wymieniać rozrzad czy wtryski. Koszty wymianĂ˝ znajdziesz na forum.kuki6 pisze:no szukałem właśnie 2.7 i quattro i manual, ale to ciężki temat ogólnie znaleźć takie auto.. mam jeszcze takie pytanie, w 2.5 R5 z C4 ostatnio wymieniłem wtryski, zregenerowałem pompę zrobiłem rozrząd na dobrych częściach w stacji BOSCH i za wszystko zapłaciłem coś koło 4000 brutto, potem wyczyściłem intercooler, przepływkę, zblokowałem EGR i auto śmiga baardzo mało kopci. 2.7 to nowy silnik, koszta wymiany osprzętu będą X razy droższe.... motor ma DPF, piezoelektryczne wtryskiwacze na listwie CRII, turbinę o zmiennej geometrii łopatek. Pytanie co z tego da się regenerować w razie problemów i jakie są +/- koszta wymiany na nowe części? czy są zamienniki np. bosch?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 66
- Rejestracja: 12 maja 2013, 14:53
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Olkusz / małopolska
2.7 silnik
Teraz mam 265k przejechane, sam przejechalem 23k , ten BPP moge śmiało polecić pod warunkiem że z pewnych rąk czytaj przebiegiem.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga