Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AFB 2.5 150 KM] Olej z pod wtrysków ;> , inne pytania

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 06 mar 2014, 19:04

Ze zdjęć ewidentnie wynika, że powinieneś wymienić podkładki (metalowe) pod wtryskami. Robota w miarę prosta, opisywana na Forum.

Te plastiki ochlapane, to od ropy czy na deszczu zdjęcia robiłeś? <mysli>
Lektor.

kryhawrc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 430
Rejestracja: 11 gru 2007, 22:27
Imię: Krystian
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów/Hooge zwaluwe-NL
Kontakt:

Post autor: kryhawrc » 06 mar 2014, 20:24

szalony pisze:Ze zdjęć ewidentnie wynika, że powinieneś wymienić podkładki (metalowe) pod wtryskami. Robota w miarę prosta, opisywana na Forum.
Jakim cudem stwierdziłeś że do wymiany sa "metalowe" podkładki pod wtryskami??????????

Awatar użytkownika
karol_17
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 28 kwie 2013, 07:39
Imię: Karol
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Kraków

Post autor: karol_17 » 06 mar 2014, 21:53

Na deszczu robiłem zdjęcie i dlatego . ;)

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 07 mar 2014, 10:52

kryhawrc pisze:
szalony pisze:Ze zdjęć ewidentnie wynika, że powinieneś wymienić podkładki (metalowe) pod wtryskami. Robota w miarę prosta, opisywana na Forum.
Jakim cudem stwierdziłeś że do wymiany sa "metalowe" podkładki pod wtryskami??????????
Oj tam ;) złapałeś mnie <luzik> O czym innym myślałem a co innego pisałem.

karol_17, więc ewidentnie cieknie Ci olej z pokrywy koło wtrysków, tu masz temat w jaki sposób można to usunąć garażowym sposobem viewtopic.php?t=21965 Zdjęcia niestety nie działają, ale opis jest dokładny więc powinieneś dać sobie radę. <okok>

Pozdrawiam
Lektor.

Awatar użytkownika
Klinika Diesel
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 19 gru 2012, 00:13
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Klinika Diesel » 09 mar 2014, 01:52

Spróbuj najpierw może umyć dekle i zobacz czy coś się dzieje. Na fotkach wygląda to na stary brud więc możliwe, że poprzedni właściciel wymienił odmę, a silnika nie mył. Umyć możesz np. zmywaczem do hamulców w aerozolu (to praktycznie benzyna ekstrakcyjna, tylko w puszce jak spray) psikasz i szmatką przecierasz, powtarzasz czynność aż będzie czyste, a zmywacz jak odparuje to dekle będą suche i odtłuszczone, więc szybko zauważysz czy się dalej poci czy masz spokój :) jak będziesz psikał, to oczywiście staraj się nie po elektronice, kostkach itp. Zmywacz to cena od 6 - 15 pln za puszkę w zależności od firmy i pojemności. Ja na warsztat kupuję jak najtańsze, to ma tylko odtłuścić, a nie wiersze recytować. Tą samą, sprawdzoną metodę można z powodzeniem stosować przy wszelkich wyciekach z silnika i skrzyni. Zmywacz jest bardzo łagodny w działaniu i nie szkodzi na gumę ani na plastik, a nawet na części lakierowane silnika/skrzyni.

Zapomniałem dodać, że to równie dobrze mogą się pocić ropą wężyki przelewowe między wtryskami ze starości (te gumowe w oplocie parcianym). Częsta przypadłość :) Lub ktoś zdejmował dekle, a nie wygrzał/wymienił uszczelek miedzianych z pod przelewów na wtryskach które trzeba do tego odkręcić.

Zawsze zaczynaj od dobrej diagnozy, a nie od wymiany na: "huraaaaa! wymieniam, to może będzie to i tym razem trafię!" po co robić sobie koszty... :D

Awatar użytkownika
karol_17
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 28 kwie 2013, 07:39
Imię: Karol
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Kraków

Post autor: karol_17 » 23 mar 2014, 06:56

a tak to wygląda po myciu i przejechaniu 20 km :

Obrazek

[ Dodano: 2014-03-23, 06:56 ]
no i jak wyślicie ??

lukas1985xyz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 16 lis 2014, 16:29
Lokalizacja: czyzew

Post autor: lukas1985xyz » 16 lis 2014, 16:44

kolego może opanowałeś pocenie tych wtryskiwaczy??mam ten sam problem tylko w silniku 180-cio konnym proszę o info

emson
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 20 sty 2012, 19:49
Lokalizacja: Białystok

Post autor: emson » 21 lis 2014, 07:26

Pokrywy zaworow do wymianu. Ewentualnie na allegro mozna kupic same uszczelki wtryskiwaczy. Wymontowac pokrywy zaworow, wydlubac stare uszczelki i zamontowac te kupione na allegro.

tibu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 206
Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:33
Imię: Tonny
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Tuchów

Post autor: tibu » 21 lis 2014, 20:47

to ropa? raczej tak...wymień nadmiary te węzyki i podkładki uszelniające krućce nadmiarów fi6 powinno pomóc...troszke dłubania ale do ogarnięcia dla laika;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl