Ze zdjęć ewidentnie wynika, że powinieneś wymienić podkładki (metalowe) pod wtryskami. Robota w miarę prosta, opisywana na Forum.
Te plastiki ochlapane, to od ropy czy na deszczu zdjęcia robiłeś?
[ AFB 2.5 150 KM] Olej z pod wtrysków ;> , inne pytania
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Oj tam złapałeś mnie O czym innym myślałem a co innego pisałem.kryhawrc pisze:Jakim cudem stwierdziłeś że do wymiany sa "metalowe" podkładki pod wtryskami??????????szalony pisze:Ze zdjęć ewidentnie wynika, że powinieneś wymienić podkładki (metalowe) pod wtryskami. Robota w miarę prosta, opisywana na Forum.
karol_17, więc ewidentnie cieknie Ci olej z pokrywy koło wtrysków, tu masz temat w jaki sposób można to usunąć garażowym sposobem viewtopic.php?t=21965 Zdjęcia niestety nie działają, ale opis jest dokładny więc powinieneś dać sobie radę.
Pozdrawiam
Lektor.
- Klinika Diesel
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7
- Rejestracja: 19 gru 2012, 00:13
- Lokalizacja: Chorzów
Spróbuj najpierw może umyć dekle i zobacz czy coś się dzieje. Na fotkach wygląda to na stary brud więc możliwe, że poprzedni właściciel wymienił odmę, a silnika nie mył. Umyć możesz np. zmywaczem do hamulców w aerozolu (to praktycznie benzyna ekstrakcyjna, tylko w puszce jak spray) psikasz i szmatką przecierasz, powtarzasz czynność aż będzie czyste, a zmywacz jak odparuje to dekle będą suche i odtłuszczone, więc szybko zauważysz czy się dalej poci czy masz spokój jak będziesz psikał, to oczywiście staraj się nie po elektronice, kostkach itp. Zmywacz to cena od 6 - 15 pln za puszkę w zależności od firmy i pojemności. Ja na warsztat kupuję jak najtańsze, to ma tylko odtłuścić, a nie wiersze recytować. Tą samą, sprawdzoną metodę można z powodzeniem stosować przy wszelkich wyciekach z silnika i skrzyni. Zmywacz jest bardzo łagodny w działaniu i nie szkodzi na gumę ani na plastik, a nawet na części lakierowane silnika/skrzyni.
Zapomniałem dodać, że to równie dobrze mogą się pocić ropą wężyki przelewowe między wtryskami ze starości (te gumowe w oplocie parcianym). Częsta przypadłość Lub ktoś zdejmował dekle, a nie wygrzał/wymienił uszczelek miedzianych z pod przelewów na wtryskach które trzeba do tego odkręcić.
Zawsze zaczynaj od dobrej diagnozy, a nie od wymiany na: "huraaaaa! wymieniam, to może będzie to i tym razem trafię!" po co robić sobie koszty... :D
Zapomniałem dodać, że to równie dobrze mogą się pocić ropą wężyki przelewowe między wtryskami ze starości (te gumowe w oplocie parcianym). Częsta przypadłość Lub ktoś zdejmował dekle, a nie wygrzał/wymienił uszczelek miedzianych z pod przelewów na wtryskach które trzeba do tego odkręcić.
Zawsze zaczynaj od dobrej diagnozy, a nie od wymiany na: "huraaaaa! wymieniam, to może będzie to i tym razem trafię!" po co robić sobie koszty... :D
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 16 lis 2014, 16:29
- Lokalizacja: czyzew