Fakty:
- przy ostatniej wymianie założone oryginalne nowe klocki i tarcze na przodzie i tyle.
- przejechane na tym 30kkm
- czujnik jest chyba tylko na przednich klockach?
- zapaliła sie kontrolka "break pads"
- sprawdzając stan faktyczny, na przodzie zostało materiału ściernego 4-5mm, na tyle troche mniej
1. Czy VCDS pokaże który czujnik zadziałał (jeśli jednak jest tylny czujnik)?
2. Jaki orientacyjny przebieg jest przewidziany od zapalenia się kontrolki?
3. Czy jest szansa, że kontrolka zapaliła się nieprawidłowo?
4. Czy wspomniane 4-5mm klocka to jeszcze normalna w pełni użytkowa grubość (kojarze z poprzednich wymian, że klocka zostawało bardzo mało lekko połowe mniej, jakieś 2mm)
pozdrawiam
[A6 C6] kontrolka klocków, faktyczne zużycie
[A6 C6] kontrolka klocków, faktyczne zużycie
pozdrawiam
Michał
A6 4F5 3.0TDI @ 285,5KM/569,3Nm
Michał
A6 4F5 3.0TDI @ 285,5KM/569,3Nm
Znalazłem taką informację i ciekawe czy jest to prawdą
Audi A6 c6 ma zaprogramowane podczas wymiany klocków zużycia okładzin. Po określonym zużyciu okładzin komputer podaje na FIS-e info o granicznej grubości okładzin. Jeśli komp. nie podaje takiej info , a klocki trą blacha o blache to są źle zaprogramowane.

Audi A6 c6 ma zaprogramowane podczas wymiany klocków zużycia okładzin. Po określonym zużyciu okładzin komputer podaje na FIS-e info o granicznej grubości okładzin. Jeśli komp. nie podaje takiej info , a klocki trą blacha o blache to są źle zaprogramowane.