Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AKE 2.5 180 KM] Wtrysk Sterujący

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
luki20j
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 12 lip 2013, 20:12
Lokalizacja: Zielona Góra

[ AKE 2.5 180 KM] Wtrysk Sterujący

Post autor: luki20j » 08 paź 2014, 12:00

Witam forumowiczów, dawno nie zaglądałem ani nie pisałem bo nie było większych problemów z autkiem, no w sumie nadal ich nie ma, prócz jednego do którego zdążyłem się już przyzwyczaić: mianowicie zdarza się taki dzień ze samochód za nim osiągnie temperaturę roboczą potrawfi szarpnąc kilka razy przez jakieś 30 sekund. Wystarczy odpuscić w tedy gazu, obroty spadają tak jak powinny na biegu jałowym i po dodaniu gazu auto dalej jeździ i nic się nie dzieje, choćbym jechał 300 czy 400 kilometrów w trase, robi to między temperaturą 60 a 70 stopni i potem wogle. I zaznaczam, że nie zawsze.
Więc z nudów zajżałem sobie pod maskę, kukam na wtryski od strony pasażera bo widze, że delikatnie się pocą wężyki odpływowe i trzeba będzie coś z tym zrobić, patrze na wtrysk sterujący i kabel, który od niego idzie a tam wtyczka zaizolowana na taśmę izolacyjną :shock:....
Więc ktoś poprzednio wymieniał ten wtrysk ale pewnie kupił nie od tej wersji silnikowej ucioł wtyczkę dokleił pasującą i zmontował do kupy i odziwo jeździ...
Pytanko mam czy możliwe ze auto się gubi tylko czasem na tym wtrysku? Czy ciągle jeździ nie tak jak powinno? Bo samochód przyspiesza aż miło, nie kopci, w zimie pali od strzała... Co myślicie? Może to szarpanie to jednak nie wtrysk? Ale jestem na 90 procent pewien ze jest z innej wersj, może ze 150 konnej

kryhawrc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 430
Rejestracja: 11 gru 2007, 22:27
Imię: Krystian
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów/Hooge zwaluwe-NL
Kontakt:

Post autor: kryhawrc » 08 paź 2014, 18:06

Podłącz VAG-na pewno jakieś błędy sie zapisały-będzie łatwiej zdiagnozować

grzechu 031
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 18 mar 2012, 18:28
Lokalizacja: zielona góra

Post autor: grzechu 031 » 08 paź 2014, 18:08

jak kolega wyżej pisze podłącz vaga i oby to nie pompa

luki20j
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 12 lip 2013, 20:12
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: luki20j » 09 paź 2014, 12:30

No własnie błędów brak...

CZIROKEZ
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 80
Rejestracja: 14 maja 2014, 23:12
Lokalizacja: Kielce

Post autor: CZIROKEZ » 09 paź 2014, 22:31

Ja wtrysk sterujący włożyłem od 150km do 163km i innego roku z inna wtyczką i różnicy nie ma ani błędów.

Awatar użytkownika
Audi A6 Warsztat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Zbigniew
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Audi A6 Warsztat » 09 paź 2014, 23:01

luki20j pisze:No własnie błędów brak...
W takim razie wtrysk sterujacy masz dobry. Gdyby był uszkodzony to miałbyś błąd czujnika wzniosu iglicy. A toym że jest izolowany przewód taśmą się nie przejmuj. Są co najmniej dwa typy złączek więc ktoś po prostu przelutował. Wtrysk sterujący nie powinien mieć wpływu na pracę silnika, jedynie może ciut więcej palić. Poszukaj tematów o tym czujniku, ładnie jest wszystko opisane.
Warsztat, naprawy Audi A6.

jotem
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 21 lis 2009, 20:18
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: jotem » 17 paź 2014, 21:54

Witam. Chciałbym dołączyć się do tematu. Sprawdziłem oscyloskopem wtrysk sterujący w mojej A6 C5 2,5Tdi Quattro. Wyszło coś takiego: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c01 ... d5dd6.html . Co o tym myślicie?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja