Witam forumowiczów, dawno nie zaglądałem ani nie pisałem bo nie było większych problemów z autkiem, no w sumie nadal ich nie ma, prócz jednego do którego zdążyłem się już przyzwyczaić: mianowicie zdarza się taki dzień ze samochód za nim osiągnie temperaturę roboczą potrawfi szarpnąc kilka razy przez jakieś 30 sekund. Wystarczy odpuscić w tedy gazu, obroty spadają tak jak powinny na biegu jałowym i po dodaniu gazu auto dalej jeździ i nic się nie dzieje, choćbym jechał 300 czy 400 kilometrów w trase, robi to między temperaturą 60 a 70 stopni i potem wogle. I zaznaczam, że nie zawsze.
Więc z nudów zajżałem sobie pod maskę, kukam na wtryski od strony pasażera bo widze, że delikatnie się pocą wężyki odpływowe i trzeba będzie coś z tym zrobić, patrze na wtrysk sterujący i kabel, który od niego idzie a tam wtyczka zaizolowana na taśmę izolacyjną :shock:....
Więc ktoś poprzednio wymieniał ten wtrysk ale pewnie kupił nie od tej wersji silnikowej ucioł wtyczkę dokleił pasującą i zmontował do kupy i odziwo jeździ...
Pytanko mam czy możliwe ze auto się gubi tylko czasem na tym wtrysku? Czy ciągle jeździ nie tak jak powinno? Bo samochód przyspiesza aż miło, nie kopci, w zimie pali od strzała... Co myślicie? Może to szarpanie to jednak nie wtrysk? Ale jestem na 90 procent pewien ze jest z innej wersj, może ze 150 konnej
[ AKE 2.5 180 KM] Wtrysk Sterujący
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 167
- Rejestracja: 18 mar 2012, 18:28
- Lokalizacja: zielona góra
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
W takim razie wtrysk sterujacy masz dobry. Gdyby był uszkodzony to miałbyś błąd czujnika wzniosu iglicy. A toym że jest izolowany przewód taśmą się nie przejmuj. Są co najmniej dwa typy złączek więc ktoś po prostu przelutował. Wtrysk sterujący nie powinien mieć wpływu na pracę silnika, jedynie może ciut więcej palić. Poszukaj tematów o tym czujniku, ładnie jest wszystko opisane.luki20j pisze:No własnie błędów brak...
Warsztat, naprawy Audi A6.
Witam. Chciałbym dołączyć się do tematu. Sprawdziłem oscyloskopem wtrysk sterujący w mojej A6 C5 2,5Tdi Quattro. Wyszło coś takiego: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c01 ... d5dd6.html . Co o tym myślicie?