[ A6 C6 ] Cofanie zacisków hamulcowych
[ A6 C6 ] Cofanie zacisków hamulcowych
Witam.
Powinno się przydać wszystkim zainteresowanym wymianą klocków hamulcowych
na tylnej osi Oczywiście dotyczy modelu c6 z elektrycznym hamulcem postojowym.
Do przeprowadzenia cofnięcia tłoczków potrzebny będzie np. VCDS
Podłączamy VCDS następnie manualnie z przycisku włączyć i wyłączyć hamulec postojowy.
Następnie wybieramy
[ 53 - Hamulec postojowy ]
dalej
[ 04 - Nastawy Podst. ]
wybieramy
Grupa 007 i klikamy [ Idź ]
W tym momencie zaciski hamulcowe się poluzują, umożliwiając przeprowadzenie
wymiany klocków hamulcowych.
następnie klikamy [ Gotowe,powrót ]
Dioda LED znajdująca się na przycisku hamulca oraz lampka ostrzegawcza w liczniku
zacznie mrugać informując o trybie serwisowym.
Kolejno zabieramy się za mechaniczną wymianę klocków w tym trybie możemy
już tradycyjnie wcisnąć tłoczki jak robimy przy wymianie z przodu.
Po przeprowadzonej wymianie musimy przeprowadzić zamykanie zacisków.
[ Wybór ]
[ 53 - Hamulec postojowy ]
następnie
[ Nastawy Podstawowe - 04 ]
klikamy [ Idź ]
rozpocznie się proces dociskania klocków do tarczy hamulcowej
klikamy [ Gotowe, powrót ]
Możemy dla pewności przeprowadzić test hamulca
Wybierając
[ 53- Hamulec postojowy ]
[ Nastawy podst. - 04 ]
wybieramy Grupa 010
klikamy [ Idź ]
W tym momencie zaciski hamulcowe zamkną i otworzą się trzy razy
następnie
[ Gotowe, powrót ]
ps. sam dzisiaj przeprowadziłem wymianę tarcz i klocków w sposób który opisałem jest to zbiór informacji z internetu potwierdzony moją wymianą.
Dziękuję i Pozdrawiam.
Daniel.
Powinno się przydać wszystkim zainteresowanym wymianą klocków hamulcowych
na tylnej osi Oczywiście dotyczy modelu c6 z elektrycznym hamulcem postojowym.
Do przeprowadzenia cofnięcia tłoczków potrzebny będzie np. VCDS
Podłączamy VCDS następnie manualnie z przycisku włączyć i wyłączyć hamulec postojowy.
Następnie wybieramy
[ 53 - Hamulec postojowy ]
dalej
[ 04 - Nastawy Podst. ]
wybieramy
Grupa 007 i klikamy [ Idź ]
W tym momencie zaciski hamulcowe się poluzują, umożliwiając przeprowadzenie
wymiany klocków hamulcowych.
następnie klikamy [ Gotowe,powrót ]
Dioda LED znajdująca się na przycisku hamulca oraz lampka ostrzegawcza w liczniku
zacznie mrugać informując o trybie serwisowym.
Kolejno zabieramy się za mechaniczną wymianę klocków w tym trybie możemy
już tradycyjnie wcisnąć tłoczki jak robimy przy wymianie z przodu.
Po przeprowadzonej wymianie musimy przeprowadzić zamykanie zacisków.
[ Wybór ]
[ 53 - Hamulec postojowy ]
następnie
[ Nastawy Podstawowe - 04 ]
klikamy [ Idź ]
rozpocznie się proces dociskania klocków do tarczy hamulcowej
klikamy [ Gotowe, powrót ]
Możemy dla pewności przeprowadzić test hamulca
Wybierając
[ 53- Hamulec postojowy ]
[ Nastawy podst. - 04 ]
wybieramy Grupa 010
klikamy [ Idź ]
W tym momencie zaciski hamulcowe zamkną i otworzą się trzy razy
następnie
[ Gotowe, powrót ]
ps. sam dzisiaj przeprowadziłem wymianę tarcz i klocków w sposób który opisałem jest to zbiór informacji z internetu potwierdzony moją wymianą.
Dziękuję i Pozdrawiam.
Daniel.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1157
- Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
- Imię: Ryszard
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowa Ruda
Przecież to już jest, po co dublowaćdaniel1997 pisze:Powinno się przydać wszystkim zainteresowanym wymianą klocków hamulcowych
viewtopic.php?t=34763
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1157
- Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
- Imię: Ryszard
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowa Ruda
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1157
- Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
- Imię: Ryszard
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowa Ruda
Powiedz mi, skąd w Tobie tyle negatywnych emocji od 'pewnego czasu'?camelllcamelll pisze:Też tak uważam, a tego co odważył się zwrócić uwagę właścicielowi/administratorowi tematu - wyrzucić z forum.
Jak skończymy te wszystkie komentarze, wymienimy wszelkie mniej lub bardziej potrzebne złośliwości, to temat zostanie uprzątnięty... i podklejony
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1157
- Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
- Imię: Ryszard
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowa Ruda
Gdzie Ty tu widzisz w mojej wypowiedzi krytykę swojego opisu - chodzi o powtarzanie się i po co się lepiejdaniel1997 pisze:Człowiek zrobi coś dla użytkowników to spotyka się z falą krytyki
napisałem tak jak uważam, a to chyba mi wolno - a takie stwierdzenie Twoich obrońców że Twój opis jest czytelniejszy tocamelllcamelll pisze:Przecież to już jest, po co dublować
Nie wiem po co się nakręcacie.Właśnie przez takie pisanie ( niezrozumienie) wychodzą "kwiatki"
Podepnijcie do pod pierwszy post w tym viewtopic.php?t=34763
temacie.Jak ktoś będzie chciał skorzystać,to sam wybierze które dla niego lepsze.
Podepnijcie do pod pierwszy post w tym viewtopic.php?t=34763
temacie.Jak ktoś będzie chciał skorzystać,to sam wybierze które dla niego lepsze.
pewnie że wolno tylko po co dalej drążysz temat ?camelllcamelll pisze:napisałem tak jak uważam, a to chyba mi wolno -
Opis zrobiłem dla użytkowników którym może być pomocny czy to źle ? - a to chyba mi wolno.
Tak wiem tobie to nie potrzebne bo ty wiesz wszytko.
jakich obrońców ? proszę cię zejdź na ziemię.camelllcamelll pisze:a takie stwierdzenie Twoich obrońców że Twój opis jest czytelniejszy to
Ps. kończę to OT bo szkoda czasu
jak ktoś nie posiada żadnego interfejsu to może wspomóc się zwykłym akumulatorem i dwoma przewodami, Kostka na hamulcu ma 2 piny, w zależności czy chcemy przybliżyć czy oddalić stykamy z przewody z aku z odpowiednimi pinami. Oczywiście jest to "ostateczność" i raczej doradzał bym użycie VAG'a itp...
Pozdrawiam
Pozdrawiam