Witam, mam dosyć dziwny jak dla mnie problem, bo zdarza się raz na 15-20 odpaleń samochodu, że nie działają światła mijania,drogowe,wycieraczki,spryskiwacze szyb, kierunkowskazy, po ponownym uruchomieniu silnika wszystko okej, i działa jak należy, mogę i 100x włączać i wyłączać światło wycieraczki itd, wszystko jest, ten problem jest tylko przy odpaleniu, albo przekaże napięcie, albo nie, gdzie mogę szukać problemu??
auto: Audi A6 C5 99r.
z góry dziękuję za pomoc i wskazówki
Ginące światło mijania,kierunkowskazy,wycieraczki itd
Awaryjne działają? W sensie jeśli przy wyłączonym silniku wciśniesz przycisk awaryjnych?
Jak dla mnie wygląda to na brak + podawanego na odpowiednie przekaźniki po stacyjce.
Niestety nie mam teraz czasu na analizowanie schematów ale ja bym szukał problemu albo przy stacyjce - po przekręceniu 'nie ma styku'. Prawdopodobnie jest zaśniedziały, upalony styk i po kilkukrotnej próbie przekręcenia stacyjki minimalnie inaczej się układa i jest przepływ.
Jak dla mnie wygląda to na brak + podawanego na odpowiednie przekaźniki po stacyjce.
Niestety nie mam teraz czasu na analizowanie schematów ale ja bym szukał problemu albo przy stacyjce - po przekręceniu 'nie ma styku'. Prawdopodobnie jest zaśniedziały, upalony styk i po kilkukrotnej próbie przekręcenia stacyjki minimalnie inaczej się układa i jest przepływ.
Awaryjne działają przy włączonym i wyłączonym silniku, od awaryjnych chyba normalnie jest oddzielny plusowy kabel, bo bez kluczyka też działają, chyba są poza tym obiegiem wewnętrznym, nwm czy wspominałem ale reg lusterek też nie działa, a podgrzewanie lusterek dziala np masakra...
[ Dodano: 2014-09-29, 16:27 ]
Pytanie czy można by było ominąć te przekaźniki do stacyjki, i dać plusowy omijając stacyjkę? tak jakby zmostkować? żeby światła dało się włączyć nawet bez kluczyka?
[ Dodano: 2014-09-29, 16:27 ]
Pytanie czy można by było ominąć te przekaźniki do stacyjki, i dać plusowy omijając stacyjkę? tak jakby zmostkować? żeby światła dało się włączyć nawet bez kluczyka?
No i co? Wtedy załatwisz sobie akumulator w ekspresowym tempie. Kiedyś zejdziesz i nie odpalisz
Słuchaj, jak dla mnie sprawa powinna być prosta i łatwa do usunięcia. Jeżeli masz zgrupowaną tak awarię, to winny jest jeden element... w większości przypadków.
Jedź do elektryka samochodowego - byle ogarniętego - powinien usunąć usterkę w pół godziny... Jeśli sam się na tym nie znasz i nie wiesz jak dobrze czytać schematy to nawet się do tego nie zabieraj

Słuchaj, jak dla mnie sprawa powinna być prosta i łatwa do usunięcia. Jeżeli masz zgrupowaną tak awarię, to winny jest jeden element... w większości przypadków.
Jedź do elektryka samochodowego - byle ogarniętego - powinien usunąć usterkę w pół godziny... Jeśli sam się na tym nie znasz i nie wiesz jak dobrze czytać schematy to nawet się do tego nie zabieraj

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 9
- Rejestracja: 30 kwie 2013, 09:33
- Lokalizacja: mława
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 9
- Rejestracja: 30 kwie 2013, 09:33
- Lokalizacja: mława
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7187
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Rocznik: 2018
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
Przed odpaleniem na zapłonie wszystko działa?
Te wszystkie podzespoły są zasilane z kontaktu X - w czasie pracy rozrusznika są rozłączane przez przekaźnik - pierwsze podejrzenie to takie że już niedomaga i nie wraca do pozycji wyjściowej od razu
Znajduje się on nad nogami kierowcy:
![Obrazek]()
images hosting
Te wszystkie podzespoły są zasilane z kontaktu X - w czasie pracy rozrusznika są rozłączane przez przekaźnik - pierwsze podejrzenie to takie że już niedomaga i nie wraca do pozycji wyjściowej od razu
Znajduje się on nad nogami kierowcy:
images hosting