Mam problem z moim A6. Jest to 1,8 T 180km AJL. Auto gdy wkręca się na obroty, zaczyna szarpać i przerywać. Odłączyłem przepływomierz, auto przestało szarpać jednak nie miało w ogóle mocy (wiadomo turbo przestaje pracować). Stwierdziłem, że padnięty jest przepływomierz, dlatego dzisiaj zamontowałem nowy, jednak problem nie zniknął. Jedna z opcji jest taka, że nowy przepływomierz jest uszkodzony lub wina nie leży w ogóle w przepływomierzu. W jaki sposób mogę sprawdzić, czy przepływomierz jest OK? Czy ktoś posiadał podobny problem w swoim Audi ? Mechanik poradził mi zrobić logi - podpowiedziałby ktoś jakie logi muszą zostać sprawdzone? Liczę na Waszą pomoc, autem nie da się po prostu jeździć. Z góry dzięki
A6 1,8T AJL szarpie i przerywa
A6 1,8T AJL szarpie i przerywa
Witam.
Mam problem z moim A6. Jest to 1,8 T 180km AJL. Auto gdy wkręca się na obroty, zaczyna szarpać i przerywać. Odłączyłem przepływomierz, auto przestało szarpać jednak nie miało w ogóle mocy (wiadomo turbo przestaje pracować). Stwierdziłem, że padnięty jest przepływomierz, dlatego dzisiaj zamontowałem nowy, jednak problem nie zniknął. Jedna z opcji jest taka, że nowy przepływomierz jest uszkodzony lub wina nie leży w ogóle w przepływomierzu. W jaki sposób mogę sprawdzić, czy przepływomierz jest OK? Czy ktoś posiadał podobny problem w swoim Audi ? Mechanik poradził mi zrobić logi - podpowiedziałby ktoś jakie logi muszą zostać sprawdzone? Liczę na Waszą pomoc, autem nie da się po prostu jeździć. Z góry dzięki
Mam problem z moim A6. Jest to 1,8 T 180km AJL. Auto gdy wkręca się na obroty, zaczyna szarpać i przerywać. Odłączyłem przepływomierz, auto przestało szarpać jednak nie miało w ogóle mocy (wiadomo turbo przestaje pracować). Stwierdziłem, że padnięty jest przepływomierz, dlatego dzisiaj zamontowałem nowy, jednak problem nie zniknął. Jedna z opcji jest taka, że nowy przepływomierz jest uszkodzony lub wina nie leży w ogóle w przepływomierzu. W jaki sposób mogę sprawdzić, czy przepływomierz jest OK? Czy ktoś posiadał podobny problem w swoim Audi ? Mechanik poradził mi zrobić logi - podpowiedziałby ktoś jakie logi muszą zostać sprawdzone? Liczę na Waszą pomoc, autem nie da się po prostu jeździć. Z góry dzięki
-
Forum Audi A7
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Dla przepływomierza pomiar dynamiczny z kanału 002. Dobrze również razem zrobić kanał 115 lub 118 aby porównać z wskazaniami mapsensora.akawski pisze:Mechanik poradził mi zrobić logi - podpowiedziałby ktoś jakie logi muszą zostać sprawdzone?
A co do Twojego problemu to na początek pojeździł bym na samej pb aby nie szukać po omacku.
Do sprawdzenia zawór dv i n75.
-
Forum Audi A7
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Witam.
Dodaję logi :
Statyczne :
Grupa 002: http://vaglog.rtnet.pl/log_187236.html
Grupa 007: http://vaglog.rtnet.pl/log_187237.html
Grupa 025: http://vaglog.rtnet.pl/log_187238.html
Dynamiczne :
Grupa 002: http://vaglog.rtnet.pl/log_187239.html
Grupa 025: http://vaglog.rtnet.pl/log_187240.html
Grupa 007: http://vaglog.rtnet.pl/log_187241.html
Grupa 013: http://vaglog.rtnet.pl/log_187242.html
Doradzono mi także zlogować grupy 115 i 118 - ale to chyba nie dla tego oznaczenia silnika - nieobsługiwane.
Poradzicie mi coś?
[ Dodano: 2014-09-25, 09:41 ]
Panowie, nikt nie pomoże?
Dodaję logi :
Statyczne :
Grupa 002: http://vaglog.rtnet.pl/log_187236.html
Grupa 007: http://vaglog.rtnet.pl/log_187237.html
Grupa 025: http://vaglog.rtnet.pl/log_187238.html
Dynamiczne :
Grupa 002: http://vaglog.rtnet.pl/log_187239.html
Grupa 025: http://vaglog.rtnet.pl/log_187240.html
Grupa 007: http://vaglog.rtnet.pl/log_187241.html
Grupa 013: http://vaglog.rtnet.pl/log_187242.html
Doradzono mi także zlogować grupy 115 i 118 - ale to chyba nie dla tego oznaczenia silnika - nieobsługiwane.
Poradzicie mi coś?
[ Dodano: 2014-09-25, 09:41 ]
Panowie, nikt nie pomoże?
Witam,
No i co kolego rozwiązałeś problem z szarpaniem podczas przyspieszania??
bo w ajl jak ostro przyspieszysz na gazie to tak będzie się działo będzie szarpać gdyż
wtryski od benzyny są w pętli otwartej i centralka od gazu nie wie jak to odczytać i przełącza auta na benzynę i szarpie u mnie było to samo gazownik mi poustawiał żeby się wcześniej na benzynę przełączył przed pętlą ale i tak małe szarpnięcie jest
jedyne rozwiązanie to zmiana wtrysków od benzyny na większe
No i co kolego rozwiązałeś problem z szarpaniem podczas przyspieszania??
bo w ajl jak ostro przyspieszysz na gazie to tak będzie się działo będzie szarpać gdyż
wtryski od benzyny są w pętli otwartej i centralka od gazu nie wie jak to odczytać i przełącza auta na benzynę i szarpie u mnie było to samo gazownik mi poustawiał żeby się wcześniej na benzynę przełączył przed pętlą ale i tak małe szarpnięcie jest
jedyne rozwiązanie to zmiana wtrysków od benzyny na większe
TX1000











