Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C6 CCW] 3.0TDI TIP Quattro by antonio_ :)

Prezentacja w/w aut.
antonio_
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 62
Rejestracja: 30 wrz 2009, 14:31
Lokalizacja: Gdańsk

[A6 C6 CCW] 3.0TDI TIP Quattro by antonio_ :)

Post autor: antonio_ » 22 wrz 2014, 21:13

Witam, przedstawiam wam moją A6 która posiadam od grudnia 2013

Rok prod. 2005
silnik seria BMK 224PS a obecnie CCW z A5 o mocy 240PS
Tiptronic 6HP
Quattro
lakier LZ9Y czarna perła

wyposażenie całkiem fajne, nic jej raczej nie brakuje do szczęścia kierowcy <rotfl>

s-line zewnętrzny
alu 18" i 17" ori Audi
webasto (raczej dołożone bo ma nie oryginalny pilot ale firmy eberspacher)
fotele sport brązowa skóra w pełni elektryczne z pamięcią ustawień dwóch kierowców
schowki pod fotelami
grzana tylna kanapa,
czarny sufit
roletki w drzwiach oraz w klapie
kierownica MF + łopatki
pełne ambiente
PDC tył
biXy
LED z tyłu
lusterka zewnętrzne składane, fotochromowe oraz wewnętrzne fotochromowe
klapa elektrycznie otwierana i zamykana
hak do przyczepy otwierany elektrycznie :)

raczej wszystko to co najważniejsze

Zapraszam do komentowania ;p

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 18 sty 2015, 18:54 przez antonio_, łącznie zmieniany 5 razy.

Awatar użytkownika
nanek84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 157
Rejestracja: 02 lut 2012, 20:32
Lokalizacja: Szprotawa>BE<Zutendaal
Kontakt:

Post autor: nanek84 » 23 wrz 2014, 19:00

no ładny avancik niczego mu nie brakuje... :] no oprócz zdrowego serducha...to jaki silnik będziesz tam wkładał? 2.0 czy to będzie 1.9? bo nie kumam troszkę.
Byla Vectra B x16xel SWAP na c20xe...i w koncu wymarzone Audi...A6 Avant:):):)
wykonane mody:
-led tył+xenon led przód
modyfikacja pompy oleju.

antonio_
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 62
Rejestracja: 30 wrz 2009, 14:31
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: antonio_ » 23 wrz 2014, 19:48

siedzi znowu 3.0TDI z A5 09r o kodzie CCW :)

Peter22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
Imię: Piotrek
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2012
Nadwozie: Liftback
Silnik: 5.2 435KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Peter22 » 23 wrz 2014, 20:21

to od razu wsadz większy IC i ponad 300KM będzie . napisz co jeszcze zmieniałeś przy swapie??? stara skrzynia pasowała do nowego silnika ???

antonio_
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 62
Rejestracja: 30 wrz 2009, 14:31
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: antonio_ » 23 wrz 2014, 20:31

skrzynia pasuje normalnie
Ostatnio zmieniony 28 lis 2014, 18:32 przez antonio_, łącznie zmieniany 1 raz.

Peter22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
Imię: Piotrek
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2012
Nadwozie: Liftback
Silnik: 5.2 435KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Peter22 » 23 wrz 2014, 21:04

a dlaczego nie zdecydowałeś się całego nowego silnika wsadzić wraz z osprzętem??????

mrporpoise

Post autor: mrporpoise » 23 wrz 2014, 22:35

Kolego Peter - bo mogła by mu się, np. maska nie domknąć :P Że nie wspomnę o wymianie komputera, zabawie z całą elektroniką itd. Zostawiając osprzęt, turbo itd. unika zapewne wielu problemów - czyli ma mniej dłubania i mniej kasiurki i czasu do utopienia.

Co do Avancika - bardzo ładny... i serio - jedyny kolor skórzanej tapicerki jaki byłbym w stanie zaakceptować jako cało-skórzaną :)

Bardzo ładnie, powodzonka w dłubaniu !

Peter22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
Imię: Piotrek
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2012
Nadwozie: Liftback
Silnik: 5.2 435KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Peter22 » 24 wrz 2014, 19:59

ja tam bym szedł w całą nową jednostkę a nie taki składak

antonio_
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 62
Rejestracja: 30 wrz 2009, 14:31
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: antonio_ » 24 wrz 2014, 20:39

ale co ma kompresor klimy i alternator oraz pompa wspomagania do pracy nowego silnika?

turbo zostało stare, i kolektory ssące (klapy) bo sterowanie ich jak i turbo jest inne (chociażby wtyczki mają więcej pinów) - najważniejsze to, że słupek z głowicami, rozrządem i kpl układem paliwowym są nowe a reszta to tylko "posypka na ciasto"

Peter22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
Imię: Piotrek
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2012
Nadwozie: Liftback
Silnik: 5.2 435KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Peter22 » 24 wrz 2014, 20:57

zrobiłeś tak jak uważałeś , sam wież że u ciebie kolektory tez są słabym elementem . turbina z nowego silnika jest wydajniejsza.

antonio_
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 62
Rejestracja: 30 wrz 2009, 14:31
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: antonio_ » 24 wrz 2014, 21:03

kolektory mam zregenerowane i napewno wytrzymają okres posiadania przeze mnie owej maszynki.. oraz każde nowe z ASO
Peter22 pisze:...turbina z nowego silnika jest wydajniejsza.
skąd ta wiedza?

Peter22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
Imię: Piotrek
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2012
Nadwozie: Liftback
Silnik: 5.2 435KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Peter22 » 25 wrz 2014, 07:57

z wykresów i opisów osób co zaczęły wkładać tą turbinę. Wystarczy też zobaczyć wykresy aut na silnikach bmk, ASB .i na nowych z oznaczeniem czteroliterowym.

Audi A7 Klub

Post autor: Audi A7 Klub » 26 wrz 2014, 19:35

Peter22, Co tak się go uczepiłeś? Jego auto, jego kasa, jego klocki.



antonio_, Gratki za audiczkę, ładna sztuka. I jestem bardzo ciekawy efektu końcowego po odpaleniu CCW i jeździe próbnej <lol>

antonio_
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 62
Rejestracja: 30 wrz 2009, 14:31
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: antonio_ » 26 wrz 2014, 19:39

jeździ, dziś wyjechałem. Wróciłem właśnie na kolację <rotfl>

inna dynamika jazdy wyczuwalna od pierwszych kilkuset metrów

chciałem zrobić fotkę ale ciemno już :)
Seryjny 3.0TDI [BMK] 224PS++ zastąpiony poliftowym 3.0TDI [CCW] 239PS++ :)

daniel1997

Post autor: daniel1997 » 26 wrz 2014, 21:36

antonio_, <brawo>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga