Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ARJ 2.4 165 KM] Audi a4 b5 1999r Nie pali na któryś cylinde

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7170
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2019
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 29 sie 2014, 23:28

Ciśnienie paliwa tylko manometrem , Vagiem nic nie sprawdzisz

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 30 sie 2014, 12:54

Możesz spróbować przełożyć wtryskiwacz na inny cylinder, zobaczysz czy błąd się przeniesie.
Ciśnienie paliwa, jak wyżej tylko manometr podłączony pod listwę wtryskową.

MEL0N

Post autor: MEL0N » 04 wrz 2014, 09:38

Witam po zamianie wtryskiwacza objaw jest ten sam ale też kupiłem dwa wtryski używane i tez podmieniłem i tez objaw jest te sam ale sprawdziłem wtyczkę od wtrysku nr.3 i po podłączeniu miernika i podłączeniu miernika do tych dwóch styków we wtyczce i przekręceniu stacyjki na ON pokazuje 12,30 volta i tak samo zrobiłem na odpalonym silniku i pokazywał 14 volt tyle ile jest ładowanie, i zacząłem sprawdzać wszystkie wtyczki od wtrysków i na wszystkich oprócz wtrysku nr.3 jest około 8,3--8,50 volta..??? zrobiłem jeszcze tak że odpaliłem auto i zacząłem odpinać pokoleji wtyczki z wtryskiwaczy i pokazały się błędy i są inne niż jak jest na wtryskiwaczu nr.3
po odczytaniu błędów:
podczas pracy silnika wtryskiwacz nr.3 po odczytaniu w kodach usterek:
P1227 44E3 Wtryskiwacz, cylinder 3 - zwarcie do masy
błąd po odpięciu wtyczki podczas pracy silnika:
P1241 44F1 Wtryskiwacz, cylinder 5 - otwarty obwód
P1240 44F0 Wtryskiwacz, cylinder 4 - otwarty obwód
P1237 44ED Wtryskiwacz, cylinder 1 - otwarty obwód
P1238 44EE Wtryskiwacz, cylinder 2 - otwarty obwód
jak na foto.
Wydaje się ze coś jest nie tak z zasilaniem tego wtrysku, jeszcze bym posprawdzał według instrukcji z książki sam naprawiam a4 jest napisane ze trzeba "podłączyć lampkę próbną z diodą" do styków, (tylko jak ten próbnik wygląda może by kupił taką a może by się dało taką zrobić samemu)
i co sądzicie i myślicie gdzie jeszcze szukać problemu..??

Obrazek

Pozdrawiam.. :(

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 04 wrz 2014, 10:49

Kabelki - wiązką aż do ECU. Zwarcie, a nie otwarty obwód, czyli kabelki są zwarte, odepnij od sterownika wtyczkę, i sprawdź miernikiem, czy nie ma zwarcia, jeśli nie ma, to może być pad ECU, jeśli jest czeka cię prucie wiązki i poszukiwanie miejsca zwarcia :(

MEL0N

Post autor: MEL0N » 04 wrz 2014, 11:02

Te błędy oprócz nr.3 pokazały jak odpinałem pokolei wtyczki z wtryskiwaczy na uruchomionym silniku ale wtyczka od wtryskiwacza nr.3 tez była odpięta jak odpinałem resztę..?
A jest gdzieś jakiś schemacik i gdzie to ECU..??

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7170
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2019
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 04 wrz 2014, 12:05

Ecu jest na podszybiu w czarnej wielkiej puszce

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 04 wrz 2014, 15:40

Dlatego błędy poza wtryskiem nr 3 są obwód otwarty, a 3 ma zwarcie :( i tego musisz szukać :(
Może być tak, że to uwalony wtryskiwacz - jego cewka, ale coś kojarzę, że zmieniałeś, więc to raczej kabelki :(

MEL0N

Post autor: MEL0N » 04 wrz 2014, 17:25

Witam posprawdzałem przewody od wtrysków do wtyczki ECU i nie było widać zwarcia ani przerwy..
zdjęcie wtyczki w której są kabelki od wtrysków to ta mniejsza:

Obrazek

i jeden jest wspólny kabelek co idzie do każdej wtyczki wtryskiwacza u mnie kolory niebiesko-czarny:

Obrazek

i jak sądzicie co moze być jeszcze uszkodzone..???

zdjęcia się może komuś przydadzą jeszcze.. :]

Pozdrawiam.....

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7170
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2019
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 04 wrz 2014, 22:18

Ten niebiesko-czarny to jest kabel zasilający ECU i wtryskiwacze.

Co do zwarcia to sprawdzałeś miernikiem czy na oko?

MEL0N

Post autor: MEL0N » 04 wrz 2014, 22:43

Miernikiem ale odpiąłem akumulator bo nie wiedziałem czy coś się nie pokasuje jak poodpinałem wtyczki o ECU może jest jakiś inny sposób na sprawdzenie ..


Pozdrawiam...

tiger30
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 11 lis 2013, 00:11
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: tiger30 » 05 wrz 2014, 01:10

Jeśli sprawdzałeś wtyczkę wtryskiwacza i jest zwarcie to sprawdz od drugiej strony. Wtyczka, która wchodzi do ECU i samo ECU. Tylko jak grzebiesz w przewodach uważaj żeby nie uwalić ECU. Jeśli nie masz zbytnio pojęcia o tym co robisz to lepiej poradź się kogoś kto ma o tym pojęcie albo oddaj samochód do dobrego warsztatu. Takie zabawy próbówkami i wtyczkami w trakcie pracy silnika mogą doprowadzić do znacznie większych uszkodzeń.

MEL0N

Post autor: MEL0N » 24 wrz 2014, 10:31

Witam po przerwie (urlop) sprawdziłem kabelek od trzeciego wtryskiwacza i nie ma zwarcia i niestety wyszło ze jest w ECU...! :(

Teraz chce kupić ECU już znalazłem takie same jak moje o takich samych numerach i prawie tej samej dacie produkcji tylko od kodu silnika (2.4 V6 APS)? Co muszę mieć od sprzedawcy jak kupuje od nie go ECU.

Teraz pytanie co muszę zrobić i zmieniać czy programować po wymianie ECU jeśli można o opis co po kolei.

Witam wszystkich audi jest po wymianie ECU i adaptacji Audi pali już nie ma błędu wtrysku,

Dziękuje za odpowiedzi.......

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga