[ARJ 2.4 165 KM] Audi a4 b5 1999r Nie pali na któryś cylinde
[ARJ 2.4 165 KM] Audi a4 b5 1999r Nie pali na któryś cylinde
Witam wszystkich...i proszę o pomoc
Usterka stała się podczas wyprzedzania na trzecim biegu przy około 4000- 5000 obrotów silnik zaczął przerywać i od tej pory cały czas nim telepie i zacząłem od wymiany świec ( BOSCH PLATINUM Elektrode Irydium FR7KI332S jedno elektrodowa) niestety nie pomogło to kupiłem kable WN nowe jakieś maxgir i tez nie pomogło objaw jest taki sam, kupiłem używana sprawną cewkę z oryginalnymi kablami i zrobiłem podmiankę i tez nie pomogło, to przy okazji zacząłem wymieniać i wymieniłem uszczelki pod deklami klawiatury wyczyściłem odme i kupiłem nowy oryginalny eżektor, wszystkie wężyki od podciśnienia i wymieniłem na nową uszczelkę na przepustnicy od strony dolotu(taką z grubym kołnierzem ), wyczyściłem przepustnice i ją zaadaptowałem no i niestety zabieg się nie udał objaw jest taki sam po podłączeniu kabelka nie ma żadnych błędów..
Proszę o pomoc i opis co pokolei mam zrobić co sprawdzać..
Pozdrawiam...... " MEL0N"
Usterka stała się podczas wyprzedzania na trzecim biegu przy około 4000- 5000 obrotów silnik zaczął przerywać i od tej pory cały czas nim telepie i zacząłem od wymiany świec ( BOSCH PLATINUM Elektrode Irydium FR7KI332S jedno elektrodowa) niestety nie pomogło to kupiłem kable WN nowe jakieś maxgir i tez nie pomogło objaw jest taki sam, kupiłem używana sprawną cewkę z oryginalnymi kablami i zrobiłem podmiankę i tez nie pomogło, to przy okazji zacząłem wymieniać i wymieniłem uszczelki pod deklami klawiatury wyczyściłem odme i kupiłem nowy oryginalny eżektor, wszystkie wężyki od podciśnienia i wymieniłem na nową uszczelkę na przepustnicy od strony dolotu(taką z grubym kołnierzem ), wyczyściłem przepustnice i ją zaadaptowałem no i niestety zabieg się nie udał objaw jest taki sam po podłączeniu kabelka nie ma żadnych błędów..
Proszę o pomoc i opis co pokolei mam zrobić co sprawdzać..
Pozdrawiam...... " MEL0N"
Ostatnio zmieniony 27 sie 2014, 17:26 przez MEL0N, łącznie zmieniany 1 raz.
A jak mam to sprawdzać na który nie pali może źle coś robiłem bo próbowałem i np: zdjąłem pierwsze z drugiego a potem pierwszego cylindra fajke ze świecy i odpaliłem i nie widać ze by co było gorzej.....a do pustych fajek wkładałem świece starą i była iskra.?
jadąc autem jest tak ze jak się dodaje gazu obojętnie na jakim biegu to strasznie trzepie silnikiem. (jak dodaje gazu bardzo pomału to nie ma tego trzepania silnikiem) odpala normalnie i kręci się do 6000 obrotów zrobiłem coś takiego na postoju możne coś pomorze w ocenie sytuacji no chyba ze zrobiłem coś żle.?
link: http://vaglog.rtnet.pl/log_184329.html
jadąc autem jest tak ze jak się dodaje gazu obojętnie na jakim biegu to strasznie trzepie silnikiem. (jak dodaje gazu bardzo pomału to nie ma tego trzepania silnikiem) odpala normalnie i kręci się do 6000 obrotów zrobiłem coś takiego na postoju możne coś pomorze w ocenie sytuacji no chyba ze zrobiłem coś żle.?
link: http://vaglog.rtnet.pl/log_184329.html
- yaszczur
- Moderator
- Posty: 822
- Rejestracja: 04 cze 2014, 21:22
- Imię: Paweł
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
Przewody masz podłączone w dobrej kolejności?
Najgorszy szit, spotkałem się z przypadkiem, że "choinka" pojawiała się na tych kablach zaraz po założeniu (ledwo wyjęte z pudełka). Najlepsze kable WN to: Beru i Bremi, dobre NGK, budżetowe, ale jeszcze przyzwoite Magneti Marelli, reszty szkoda kupować (Champion, Semperit, MaxGear itp... )MEL0N pisze:kupiłem kable WN nowe jakieś maxgir
Pozdrawiam...
a co do kabelków WN to kupiłem te maxgir ale i tak różnicy niema a mam jeszcze dwa zestawy oryginalne brem.i i dwie oryginalne cewki.
Tak dobrze są podpięte, jest tak dobrze po opisywane ze ciężko się pomylić.... ide zaraz jeszcze sprawdzę resztę kabelków czy jest na nich iskra bo 1 i 2 juz sprawdziłem.....
juz sprawdziłem wszystkie kable i na wszystkich jest iskra ALE JA ŚCIĄGAŁEM PO KOLEI WSZYSTKIE KABLE ZE ŚWIEC TO PRACA SILNIKA BYŁA GORSZA bardziej przerywał..?
Tak dobrze są podpięte, jest tak dobrze po opisywane ze ciężko się pomylić.... ide zaraz jeszcze sprawdzę resztę kabelków czy jest na nich iskra bo 1 i 2 juz sprawdziłem.....
juz sprawdziłem wszystkie kable i na wszystkich jest iskra ALE JA ŚCIĄGAŁEM PO KOLEI WSZYSTKIE KABLE ZE ŚWIEC TO PRACA SILNIKA BYŁA GORSZA bardziej przerywał..?
Koledzy nie znam się zbytnio na diagnostyce, powiedzcie mi jak odczytać / zinterpretować wartości w tym bloku 032. Mój temat wisi trochę niżej niż kolegi MELON. Kompletnie nie wiem co te wartości mówią. Tak samo w bloku 033.
MELON trzymam kciuki za szybkie rozwiązanie Twojego kłopotu.
MELON trzymam kciuki za szybkie rozwiązanie Twojego kłopotu.
Wczoraj - Audi 80 - dziś - A6 - jutro ...
Tu kolega "xoslox" dał fajną paczkę np Opis Grup Silnika - Silniki AGA AJG ALF ALWPittip pisze:Koledzy nie znam się zbytnio na diagnostyce, powiedzcie mi jak odczytać / zinterpretować wartości w tym bloku 032. Mój temat wisi trochę niżej niż kolegi MELON. Kompletnie nie wiem co te wartości mówią. Tak samo w bloku 033.
MELON trzymam kciuki za szybkie rozwiązanie Twojego kłopotu.
opis jest fajny tylko nie widzę mojego ARJ
Wtam ponownie własnie wróciłem ze sprawdzania ciśnienia i na wszystkich jest od 11,5-12,5
narazie tyle jutro resztę
http://vaglog.rtnet.pl/log_184534.html
http://vaglog.rtnet.pl/log_184533.html
Wtam ponownie własnie wróciłem ze sprawdzania ciśnienia i na wszystkich jest od 11,5-12,5
narazie tyle jutro resztę
http://vaglog.rtnet.pl/log_184534.html
http://vaglog.rtnet.pl/log_184533.html
Witam Ponownie wczoraj po tym sprawdzaniu ciśnienia na cylindrach (musieliśmy odpiąć przepływomierz i zasilanie do cewek bo nie było podejścia) zrobiłem te log ale tak trzepało silnikiem i śmierdziało nie przepaloną benzyną ze nie dogrzałem go to tylko tak puściłem, dzisiaj wsiadłem do auta i po podpięciu kompa pokazały się dwa błędy:
http://ifotos.pl/zobacz/bd-2908jp_eanxrxp.jpg/
i faktycznie była zalana Świeca na 3 cylindrze dzisiaj wykręcałem ją i czyściłem, cały czas ją zalewa wykasowałem błędy ale za każdym razem wyskakuje błąd 3 cylindra nie da się go wykasować..
Pozdrawiam i dziękuje za zainteresowanie się moją sprawą....
http://ifotos.pl/zobacz/bd-2908jp_eanxrxp.jpg/
i faktycznie była zalana Świeca na 3 cylindrze dzisiaj wykręcałem ją i czyściłem, cały czas ją zalewa wykasowałem błędy ale za każdym razem wyskakuje błąd 3 cylindra nie da się go wykasować..
Pozdrawiam i dziękuje za zainteresowanie się moją sprawą....
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Ciśnienie w cylindrze, jest iskra jest, więc brakuje/za dużo tam po mojemu paliwa
Błąd wskazuje na uwalony wtryskiwacz 3 cylindra, zdobądź używkę i zmień, możliwe że po zabiegu ruszy i sonda, która teraz wg logów stoi na bogato na stałe w STFT, ze względu na lejący wtrysk.
Jeśli po tych zabiegach będzie źle...
Filtra paliwa kiedy wymieniony?
Pompa paliwa - sprawdzić jakie daje ciśnienie.
Błąd wskazuje na uwalony wtryskiwacz 3 cylindra, zdobądź używkę i zmień, możliwe że po zabiegu ruszy i sonda, która teraz wg logów stoi na bogato na stałe w STFT, ze względu na lejący wtrysk.
Jeśli po tych zabiegach będzie źle...
Filtra paliwa kiedy wymieniony?
Pompa paliwa - sprawdzić jakie daje ciśnienie.
Dzięki za podpowiedź a czy mogłem ja uszkodzić ten wtrysk ? (bo wyciągałem wtyczkę na nim)
to (ciekawe czemu nie pokazywało do wczoraj błędu tego wtryskiwacza tylko dopiero jak porozpinałem przepływomierz i cewkę i zaworek ten co jest na obudowie filtra) a co do filtra to nie wiem kiedy był wymieniony miałem wymieniać na dniach..... a tu audi przestało jeździć .
przepraszam jak się sprawdza ciśnienie pompy paliwa da się vagiem..?
Pozdrawiam "MEL0N"
to (ciekawe czemu nie pokazywało do wczoraj błędu tego wtryskiwacza tylko dopiero jak porozpinałem przepływomierz i cewkę i zaworek ten co jest na obudowie filtra) a co do filtra to nie wiem kiedy był wymieniony miałem wymieniać na dniach..... a tu audi przestało jeździć .
przepraszam jak się sprawdza ciśnienie pompy paliwa da się vagiem..?
Pozdrawiam "MEL0N"
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga