[ A6 C5] Upgrade hampli w C5
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 768
- Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- zbig_wwl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 408
- Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
- Lokalizacja: Wołomin
- Kontakt:
Jak masz cały set łącznie ze zwrotnicami i dodatkowo półosie, to na pewno dasz radę to "przeszczepić". Wahacze są takie same. ET się zmieni o ok. 10mm - niestety nie wiem dokładnie o ile.
Sama tarcza z s6 ma ET większe o ok. 6mm i na 100% nie będzie pasowała P&P. Jak czytałeś ten wątek, to wiesz, że trzeba użyć tarczy z a8 d2 - np. coś takiego http://www.hamulcesklep.pl/o/0%20986%20478%20574 .
Gdybym ja stał przed takim wyborem, to założyłbym cały set z s6, a na przód założył dystanse 10mm
Sama tarcza z s6 ma ET większe o ok. 6mm i na 100% nie będzie pasowała P&P. Jak czytałeś ten wątek, to wiesz, że trzeba użyć tarczy z a8 d2 - np. coś takiego http://www.hamulcesklep.pl/o/0%20986%20478%20574 .
Gdybym ja stał przed takim wyborem, to założyłbym cały set z s6, a na przód założył dystanse 10mm
Pozdrawiam
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
- zbig_wwl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 408
- Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
- Lokalizacja: Wołomin
- Kontakt:
To jeszcze zależy, jakie dystanse. Ja mam 10mm i mają kołnierz centrujący, który pasuje bezpośrednio w felgę. Na piastę dystans jest centrowany za pomocą zwykłych pierścieni centrujących.mwx pisze:10 bym nie zakładał - nie mają kołnierza centrującego. Minimum 13
Ale masz rację - większość dystansów z allegro o tej grubości nie ma centrowania. Oczywiście stanowczo odradzam pomijanie centrowania
Pozdrawiam
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
- zbig_wwl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 408
- Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
- Lokalizacja: Wołomin
- Kontakt:
Pewnie nie potrzebujesz i obecna będzie pasowała, ale w etce półosie do s6 mają inny numer, więc czymś się różnią. Może zajrzy tu ktoś, kto np. handluje częściami, to będzie wiedział, jaka jest ta różnica. W najgorszym wypadku przekonasz się, jak będziesz swap'owałemilzizi pisze:zbig_wwl czy aby na pewno potrzebuję półosie?
Pozdrawiam
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 65
- Rejestracja: 02 paź 2012, 21:12
- Lokalizacja: wielkopolska
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 65
- Rejestracja: 02 paź 2012, 21:12
- Lokalizacja: wielkopolska
- mwx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1486
- Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań West
Będę szedł w tarczę 280x13 na tyle, zestawioną ze standardowym zaciskiem. Wiąże się z tym instalacja prostych adapterów, oraz lekki szlif jarzm, co by zamiast 10mm grubości weszła tarcza 13.. I tu mam pytanie - ile luzu między tarczą a jarzmem należałoby zostawić? Ma być na kartkę papieru, czy bardziej 1mm z każdej strony?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga