Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ A6 C5] Upgrade hampli w C5

Układ hamulcowy
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
mwx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1486
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań West

Post autor: mwx » 27 cze 2014, 10:18

Do FWD bez przeróbek/adapterów nie wchodzi nic lepszego niż masz teraz.

Wszystkie mocne wersje miały Quattro, więc to logiczne że tylko takie auta miały z tyłu większe hamulce.

Schiller_Polska
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 768
Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Schiller_Polska » 27 cze 2014, 12:58

No wlasnie nie wszystkie. 2,7 bT tez wystepowalo jako fwd. Ale moze sa jakies rozwiazania z innych samochodow? Bo wymienic jarzmo to nie problem ale ciac podkladac itp przy hamulcach mi sie nie usmiecha

Irekk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 07 mar 2012, 20:07
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Irekk » 27 cze 2014, 20:21

Nie doczytałem ,że to ośka. A proponowałem zestaw z S6 zwrotnica itd. :(

Awatar użytkownika
emilzizi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 594
Rejestracja: 16 sie 2009, 08:28
Imię: Emil
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: emilzizi » 15 sie 2014, 21:41

Mam pytanie, założył ktoś z was tylne hamulce z S6 do A6 Quattro? Mam cały set, zaciski, tarcze, wraz z piastami i zwrotnicami.
Pytanie do was czy to wszystko podejdzie p&p? Czy nie zmieni się ET? Po założeniu tarczy z S6?

Awatar użytkownika
zbig_wwl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 408
Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
Lokalizacja: Wołomin
Kontakt:

Post autor: zbig_wwl » 16 sie 2014, 12:05

Jak masz cały set łącznie ze zwrotnicami i dodatkowo półosie, to na pewno dasz radę to "przeszczepić". Wahacze są takie same. ET się zmieni o ok. 10mm - niestety nie wiem dokładnie o ile.

Sama tarcza z s6 ma ET większe o ok. 6mm i na 100% nie będzie pasowała P&P. Jak czytałeś ten wątek, to wiesz, że trzeba użyć tarczy z a8 d2 - np. coś takiego http://www.hamulcesklep.pl/o/0%20986%20478%20574 .

Gdybym ja stał przed takim wyborem, to założyłbym cały set z s6, a na przód założył dystanse 10mm ;)
Pozdrawiam
zbig_wwl

3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps

ps. nie pomagam na PW

Awatar użytkownika
mwx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1486
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań West

Post autor: mwx » 16 sie 2014, 15:18

10 bym nie zakładał - nie mają kołnierza centrującego. Minimum 13

Awatar użytkownika
zbig_wwl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 408
Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
Lokalizacja: Wołomin
Kontakt:

Post autor: zbig_wwl » 16 sie 2014, 15:58

mwx pisze:10 bym nie zakładał - nie mają kołnierza centrującego. Minimum 13
To jeszcze zależy, jakie dystanse. Ja mam 10mm i mają kołnierz centrujący, który pasuje bezpośrednio w felgę. Na piastę dystans jest centrowany za pomocą zwykłych pierścieni centrujących.
Ale masz rację - większość dystansów z allegro o tej grubości nie ma centrowania. Oczywiście stanowczo odradzam pomijanie centrowania <luzik>
Pozdrawiam
zbig_wwl

3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps

ps. nie pomagam na PW

Awatar użytkownika
emilzizi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 594
Rejestracja: 16 sie 2009, 08:28
Imię: Emil
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: emilzizi » 16 sie 2014, 19:51

zbig_wwl pisze:Gdybym ja stał przed takim wyborem, to założyłbym cały set z s6
Mam taki zamiar :) Oto czym na razie dysponuje :)
Da się to jakoś zaadoptować ?
Bo jeżeli zmieni się tylko ET to to będzie najmniejszy problem :)
Obrazek Obrazek Obrazek [

zbig_wwl czy aby na pewno potrzebuję półosie?
Od S6 podejdą do A6 2.7 ? Obrazek

Awatar użytkownika
zbig_wwl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 408
Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
Lokalizacja: Wołomin
Kontakt:

Post autor: zbig_wwl » 16 sie 2014, 23:25

emilzizi pisze:zbig_wwl czy aby na pewno potrzebuję półosie?
Pewnie nie potrzebujesz i obecna będzie pasowała, ale w etce półosie do s6 mają inny numer, więc czymś się różnią. Może zajrzy tu ktoś, kto np. handluje częściami, to będzie wiedział, jaka jest ta różnica. W najgorszym wypadku przekonasz się, jak będziesz swap'ował <luzik>
Pozdrawiam
zbig_wwl

3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps

ps. nie pomagam na PW

caro86wlkp
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 65
Rejestracja: 02 paź 2012, 21:12
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: caro86wlkp » 17 sie 2014, 20:50

półosie z tyłu nie pasują

Awatar użytkownika
emilzizi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 594
Rejestracja: 16 sie 2009, 08:28
Imię: Emil
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: emilzizi » 17 sie 2014, 21:09

Ciekawe czy ktoś już próbował zaadoptować cały set z S6 ?
Seria 250hp 350Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm

caro86wlkp
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 65
Rejestracja: 02 paź 2012, 21:12
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: caro86wlkp » 19 sie 2014, 23:26

do 2.5 tdi quattro 97r mam założone ori tarcze z s6 i zaciski z jarzmem. wszystko pasuje. mowa oczywiście o tyle

Awatar użytkownika
zbig_wwl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 408
Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
Lokalizacja: Wołomin
Kontakt:

Post autor: zbig_wwl » 19 sie 2014, 23:59

caro86wlkp pisze:do 2.5 tdi quattro 97r mam założone ori tarcze z s6 i zaciski z jarzmem. wszystko pasuje. mowa oczywiście o tyle
Jak to nie problem, to wrzuć tu foto tego modu.
Pozdrawiam
zbig_wwl

3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps

ps. nie pomagam na PW

Awatar użytkownika
mwx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1486
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań West

Post autor: mwx » 22 sie 2014, 12:49

Będę szedł w tarczę 280x13 na tyle, zestawioną ze standardowym zaciskiem. Wiąże się z tym instalacja prostych adapterów, oraz lekki szlif jarzm, co by zamiast 10mm grubości weszła tarcza 13.. I tu mam pytanie - ile luzu między tarczą a jarzmem należałoby zostawić? Ma być na kartkę papieru, czy bardziej 1mm z każdej strony?

Awatar użytkownika
Sylwek240
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 479
Rejestracja: 01 cze 2008, 00:29
Imię: Sylwek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1997
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: o.Leżajska/Podkarpacie

Post autor: Sylwek240 » 24 sie 2014, 11:41

Panowie mam pytanie myśląc o tarczach 320/30 i stoczeniu ich na 312/30 wtedy była by wieksza wytrzymałość termiczna. Czy taki manewr przejdzie ? Wiem że z klocków będę musiał zebrać po 2 - 3 mm chodzi mi o osadzenie ewentualnie potrzebowalbym zuzytej 320/1 by zrobić przymiarke.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga