[ARJ 2.4 165 KM] Uboga mieszanka rzad 1
[ARJ 2.4 165 KM] Uboga mieszanka rzad 1
Witam
Autko faluje na wolnych obrotach
Na vagu wywala blad P1136
Addytywna adaptacja mieszankipowietrze rzad 1-uklad za ubogi
Ustarka moim zdaniem jest ewidentnie przez lewe powietrze
Spradzalem odme i nie jest popekana.....martwi mnie tylko ta gruszka ktora jest z tylu po prawej od ezektora,ktos wie do czego sluzy?
Gdzie moge szukac jescze nieszczelnosci???
Moze ktos z portalu ma schemat podcisnienia do silnika arj??
Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam
Autko faluje na wolnych obrotach
Na vagu wywala blad P1136
Addytywna adaptacja mieszankipowietrze rzad 1-uklad za ubogi
Ustarka moim zdaniem jest ewidentnie przez lewe powietrze
Spradzalem odme i nie jest popekana.....martwi mnie tylko ta gruszka ktora jest z tylu po prawej od ezektora,ktos wie do czego sluzy?
Gdzie moge szukac jescze nieszczelnosci???
Moze ktos z portalu ma schemat podcisnienia do silnika arj??
Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 712
- Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Olsztyn/Warmia
Teoretyzując: jeśli błąd dotyczy tylko jednej strony silnika, to raczej nie będzie nieszczelność odmy i żadnego elementu dolotu poza samym kolektorem ssącym. Inaczej usterka występowałaby po obu stronach. Z tego co wiem, to skład mieszanki kontrolowany jest dla całego banku, a nie dla poszczególnych cylindrów. W związku z tym wystarczy jeden słabszy wtryskiwacz, żeby zubożyć całą stronę. Ew. nieszczelny oring wtryskiwacza.
W profilu nie masz lpg - czy faktycznie?
W profilu nie masz lpg - czy faktycznie?
Pozdrawiam,
Krisker
Krisker
Siemka i dzieki za odpkrisker pisze:Teoretyzując: jeśli błąd dotyczy tylko jednej strony silnika, to raczej nie będzie nieszczelność odmy i żadnego elementu dolotu poza samym kolektorem ssącym. Inaczej usterka występowałaby po obu stronach. Z tego co wiem, to skład mieszanki kontrolowany jest dla całego banku, a nie dla poszczególnych cylindrów. W związku z tym wystarczy jeden słabszy wtryskiwacz, żeby zubożyć całą stronę. Ew. nieszczelny oring wtryskiwacza.
W profilu nie masz lpg - czy faktycznie?
Instalacji lpg nie ma
Jak sprawdzic wtryskiwacze?trzeba je wykrecac?
Wlasne tez tak myslalem jesli lapalo by lewe powierzte to na 2 rzedach wywalalo by bląd
Hmmm moze mam jakos niesczelnosc w ukladze wydechowym gdzies w kolektorze 1 rzedu
Mozliwe ze to przez wydech takie cuda?
Pozdro
Witam ponowniekrisker pisze:Być może zapchany kat dawałby podobne objawy, ale na odległość trudno ocenić. Trzeba zrobić diagnostykę z kompem (korekty, czasy wtrysku, kąt wyprzedzenia zapłonu, przepływomierz, wałki). Może da to jakiś pogląd na sytuację.
Nie wiem dlaczego ale nie moglismy zrobic logow vagiem
Wyskakiwal caly czas blad interfejsu?
Natomiast jedna rzecz jaka przykula moja uwage to czojniki halla
Czojnik halla rzad 1 wyprzedzenie -3 stopnie
Czojnik halla rzad 2 wyprzedzenie 25 stopni
Niewiem czemu wartosci sa tak rozbiezne?
Pozdrawiam
[ Dodano: 2014-08-14, 17:42 ]
bendzji pisze:Jeśli masz tempomat i przepustnicę na linkę - to ta grucha jest od tempomatu
Czesc
Chodzi mi o gruszke ktora laczy sie z odma i ezektorem....wyglada to na jakis zawor albo filter??
A przepustnice mam sterowana elektrycznie
Pozdro
Dzieki za odp.krisker pisze:Do sprawdzenia rozrząd (zarówno łańcuchy, jak i pasek). Przedtem koniecznie sprawdzić grupy 090-093 (zmienić interfejs, kompa, itp., ale połączyć się musi).
Jak tylko zamowie kabel,zrobie logi
Ostatnio wymienialem napinacz i pasek klinowy,caly przud byl zdjety
Moglem sprawdzic czy rozzad nie jest przestawiony
Pozdrawiam
[ Dodano: 2014-11-09, 23:56 ]
Witam ponownie
Naresczie zakupilem kabel.....mialem troche problemow z podlaczeniem, ale jakos dalem rady
Teraz tylko pytanie jak zrobic logi?
Uzywam vaga 409.1
Jest po angielsku
Wchodze w engine
Pozniej Meas.Blocks 08
No i tu juz zaczely sie schody.....
Z ktorych grup powinienem zrobic logi statyczne?
Oczywiscie silnik jest na jalowym
Jak np wybiore grupe 001 naciskam na dole log i po jakim czasie nacisnac done?
Dzieki za jakiekolwiek info
Ps jak by ktos mial problemy z podlaczeniem kabla chetnie pomoge na priv
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
viewtopic.php?t=59491&start=0Barman123 pisze:Teraz tylko pytanie jak zrobic logi?
090+093, 002+032 najlepiej statyczne i dynamiczneBarman123 pisze:Z ktorych grup powinienem zrobic logi statyczne?
Dzieki Gosiu za odp.....az wstyd ze kobieta pomaga dla chlopa w takich sprawach 
Udalo mi sie to wszytsko zrobic
Podaje linki do logow
Dynamiczne:
http://vaglog.pl/log_192632.html
http://vaglog.pl/log_192631.html
Statyczne:
http://vaglog.pl/log_192630.html
http://vaglog.pl/log_192629.html
Bledy:
1 Fault Found:
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit
P0130 - 35-10 - - - Intermittent
1 Fault Found:
17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean
P1136 - 35-00 - -
Bede wdzieczny jak ktos rzuci na to fachowym okiem
Pozdrawiam

Udalo mi sie to wszytsko zrobic

Podaje linki do logow
Dynamiczne:
http://vaglog.pl/log_192632.html
http://vaglog.pl/log_192631.html
Statyczne:
http://vaglog.pl/log_192630.html
http://vaglog.pl/log_192629.html
Bledy:
1 Fault Found:
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit
P0130 - 35-10 - - - Intermittent
1 Fault Found:
17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean
P1136 - 35-00 - -
Bede wdzieczny jak ktos rzuci na to fachowym okiem
Pozdrawiam