Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ARJ 2.4 165 KM] Uboga mieszanka rzad 1

Silniki benzynowe
Barman123
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 19 sty 2012, 20:35
Lokalizacja: olsztyn

[ARJ 2.4 165 KM] Uboga mieszanka rzad 1

Post autor: Barman123 » 08 sie 2014, 19:48

Witam
Autko faluje na wolnych obrotach
Na vagu wywala blad P1136
Addytywna adaptacja mieszankipowietrze rzad 1-uklad za ubogi
Ustarka moim zdaniem jest ewidentnie przez lewe powietrze
Spradzalem odme i nie jest popekana.....martwi mnie tylko ta gruszka ktora jest z tylu po prawej od ezektora,ktos wie do czego sluzy?
Gdzie moge szukac jescze nieszczelnosci???
Moze ktos z portalu ma schemat podcisnienia do silnika arj??
Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 11 sie 2014, 12:22

Teoretyzując: jeśli błąd dotyczy tylko jednej strony silnika, to raczej nie będzie nieszczelność odmy i żadnego elementu dolotu poza samym kolektorem ssącym. Inaczej usterka występowałaby po obu stronach. Z tego co wiem, to skład mieszanki kontrolowany jest dla całego banku, a nie dla poszczególnych cylindrów. W związku z tym wystarczy jeden słabszy wtryskiwacz, żeby zubożyć całą stronę. Ew. nieszczelny oring wtryskiwacza.


W profilu nie masz lpg - czy faktycznie?
Pozdrawiam,
Krisker

Barman123
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 19 sty 2012, 20:35
Lokalizacja: olsztyn

Post autor: Barman123 » 11 sie 2014, 17:15

krisker pisze:Teoretyzując: jeśli błąd dotyczy tylko jednej strony silnika, to raczej nie będzie nieszczelność odmy i żadnego elementu dolotu poza samym kolektorem ssącym. Inaczej usterka występowałaby po obu stronach. Z tego co wiem, to skład mieszanki kontrolowany jest dla całego banku, a nie dla poszczególnych cylindrów. W związku z tym wystarczy jeden słabszy wtryskiwacz, żeby zubożyć całą stronę. Ew. nieszczelny oring wtryskiwacza.


W profilu nie masz lpg - czy faktycznie?
Siemka i dzieki za odp
Instalacji lpg nie ma
Jak sprawdzic wtryskiwacze?trzeba je wykrecac?
Wlasne tez tak myslalem jesli lapalo by lewe powierzte to na 2 rzedach wywalalo by bląd
Hmmm moze mam jakos niesczelnosc w ukladze wydechowym gdzies w kolektorze 1 rzedu
Mozliwe ze to przez wydech takie cuda?
Pozdro

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 11 sie 2014, 19:57

Być może zapchany kat dawałby podobne objawy, ale na odległość trudno ocenić. Trzeba zrobić diagnostykę z kompem (korekty, czasy wtrysku, kąt wyprzedzenia zapłonu, przepływomierz, wałki). Może da to jakiś pogląd na sytuację.
Pozdrawiam,
Krisker

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 11 sie 2014, 22:38

Jeśli masz tempomat i przepustnicę na linkę - to ta grucha jest od tempomatu :)

Barman123
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 19 sty 2012, 20:35
Lokalizacja: olsztyn

Post autor: Barman123 » 14 sie 2014, 17:42

krisker pisze:Być może zapchany kat dawałby podobne objawy, ale na odległość trudno ocenić. Trzeba zrobić diagnostykę z kompem (korekty, czasy wtrysku, kąt wyprzedzenia zapłonu, przepływomierz, wałki). Może da to jakiś pogląd na sytuację.
Witam ponownie
Nie wiem dlaczego ale nie moglismy zrobic logow vagiem
Wyskakiwal caly czas blad interfejsu?
Natomiast jedna rzecz jaka przykula moja uwage to czojniki halla
Czojnik halla rzad 1 wyprzedzenie -3 stopnie
Czojnik halla rzad 2 wyprzedzenie 25 stopni
Niewiem czemu wartosci sa tak rozbiezne?
Pozdrawiam

[ Dodano: 2014-08-14, 17:42 ]
bendzji pisze:Jeśli masz tempomat i przepustnicę na linkę - to ta grucha jest od tempomatu :)

Czesc
Chodzi mi o gruszke ktora laczy sie z odma i ezektorem....wyglada to na jakis zawor albo filter??
A przepustnice mam sterowana elektrycznie
Pozdro

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 14 sie 2014, 19:28

Nie zakładaj nowego tematu z tym samym problemem. <okok>

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 15 sie 2014, 00:06

Tak jest ta odma zbudowana że jest takie pogrubienie gdzie rozdziela się rurka odmy na dwie odnogi - do ezektora i do dolotu. Co tam jest w środku nie mam pojęcia.

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 18 sie 2014, 09:46

Do sprawdzenia rozrząd (zarówno łańcuchy, jak i pasek). Przedtem koniecznie sprawdzić grupy 090-093 (zmienić interfejs, kompa, itp., ale połączyć się musi).
Pozdrawiam,
Krisker

Barman123
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 19 sty 2012, 20:35
Lokalizacja: olsztyn

Post autor: Barman123 » 09 lis 2014, 23:56

krisker pisze:Do sprawdzenia rozrząd (zarówno łańcuchy, jak i pasek). Przedtem koniecznie sprawdzić grupy 090-093 (zmienić interfejs, kompa, itp., ale połączyć się musi).
Dzieki za odp.
Jak tylko zamowie kabel,zrobie logi
Ostatnio wymienialem napinacz i pasek klinowy,caly przud byl zdjety
Moglem sprawdzic czy rozzad nie jest przestawiony
Pozdrawiam

[ Dodano: 2014-11-09, 23:56 ]
Witam ponownie
Naresczie zakupilem kabel.....mialem troche problemow z podlaczeniem, ale jakos dalem rady
Teraz tylko pytanie jak zrobic logi?
Uzywam vaga 409.1
Jest po angielsku
Wchodze w engine
Pozniej Meas.Blocks 08
No i tu juz zaczely sie schody.....
Z ktorych grup powinienem zrobic logi statyczne?
Oczywiscie silnik jest na jalowym
Jak np wybiore grupe 001 naciskam na dole log i po jakim czasie nacisnac done?
Dzieki za jakiekolwiek info
Ps jak by ktos mial problemy z podlaczeniem kabla chetnie pomoge na priv

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 10 lis 2014, 10:35

Barman123 pisze:Teraz tylko pytanie jak zrobic logi?
viewtopic.php?t=59491&start=0
Barman123 pisze:Z ktorych grup powinienem zrobic logi statyczne?
090+093, 002+032 najlepiej statyczne i dynamiczne

Barman123
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 19 sty 2012, 20:35
Lokalizacja: olsztyn

Post autor: Barman123 » 10 lis 2014, 20:47

Dzieki Gosiu za odp.....az wstyd ze kobieta pomaga dla chlopa w takich sprawach :/

Udalo mi sie to wszytsko zrobic <radocha>

Podaje linki do logow
Dynamiczne:
http://vaglog.pl/log_192632.html
http://vaglog.pl/log_192631.html
Statyczne:
http://vaglog.pl/log_192630.html
http://vaglog.pl/log_192629.html
Bledy:
1 Fault Found:

16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit

P0130 - 35-10 - - - Intermittent

1 Fault Found:

17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean

P1136 - 35-00 - -

Bede wdzieczny jak ktos rzuci na to fachowym okiem
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 10 lis 2014, 21:05

Logi do śmietnika.
Dynamicznie loguje się na 3 biegu od 1500RPM do jak najwyższych obrotów.

Barman123
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 19 sty 2012, 20:35
Lokalizacja: olsztyn

Post autor: Barman123 » 10 lis 2014, 21:18

metyoo pisze:Logi do śmietnika.
Dynamicznie loguje się na 3 biegu od 1500RPM do jak najwyższych obrotów.
Ale jak to zrobic w skrzyni automatycznej?
jak bede mial 3 bieg to przy wcisnieciu pedalu do konca nie wciskajac nawet kick downa szkrzynia zredukuje bieg......

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 10 lis 2014, 21:22

tryb tiptronic?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja