Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Audi A6 Avant 2.7bT Quattro

Prezentacja w/w aut.
Doc - Admin

Audi A6 Avant 2.7bT Quattro

Post autor: Doc - Admin » 08 maja 2014, 23:38

Kolejny Szwajcar z Radomia. 2.7bT Quattro z manualną skrzynią biegów.

Zdjęcia:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Wyposażenie:
- ksenony,
- pełny FIS,
- Parktronic przód + tył,
- skórzana tapicerka,
- el. szyby x4,
- el. lusterka,
- tempomat,
- audio Bose,
- oryginalny pokrowiec na narty,
- podgrzewane fotele przód,
- Climatronic,
- ESP,
- domykanie szyb z pilota.

Auto świeżo po wymianie rozrządu z pompą wody, termostatu, paska wielorowkowego, wszystkich filtrów, oleju, odmy, uszczelnieniu silnika. Zostało kilka drobiazgów do poprawy. Mam nadzieję, że mnie niczym nie zaskoczy przez najbliższy czas.

22.03.2014
Wymieniona została elektronika w czujnikach EGT. Ogromne podziękowania dla użytkownika zbig_wwl.

03.04.2014
Wymieniony został włącznik świateł - stary był uszkodzony i włączał światła przeciwmgielne po przekręceniu kluczyka.

08.04.2014
Na przedniej osi zostały zamontowane nowe tarcze i klocki: ZIMMERMANN 100.1249.20 i 23762.200.1.

29.04.2014
Wymieniony został komplet świec: NGK PFR6Q.

30.04.2014
Auto wyjechało z MR-MOTORS. 297KM, 457Nm <radocha>

[ Dodano: 2014-05-08, 23:38 ]
W weekend majowy znalazłem wreszcie czas na zamontowanie letnich kół: MSW 19 8x17 ET35 + Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 225/45 R17 94 Y V1.
Ostatnio zmieniony 18 cze 2014, 22:39 przez Doc - Admin, łącznie zmieniany 4 razy.

Awatar użytkownika
Adriano007
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 591
Rejestracja: 30 lip 2009, 21:33
Imię: Adrian
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Spytkowice
Kontakt:

Post autor: Adriano007 » 09 maja 2014, 21:18

Fajna fura tylko ja bym troche z zewnątrz pomodził i tak:
- dokładki w kolor
- ściema szyb tylnych
- nie widzę przodu ale skoro masz czarne relingi to ramke grilla przedniego również zrobiłbym na czarno
- felgi założyłbym inne jeśli podoba ci się taki wzór to chyba bym poszedł w ori RS6

No to tyle ode mnie. Środek piękny więc nic bym nie kombinował. Pozdro

Doc - Admin

Post autor: Doc - Admin » 18 sie 2014, 10:08

Dokładki i ściema szyb czekają w kolejce. Pierwsze na liście jest założenie instalacji gazowej (STAG 300-6 ISA2, KME TUR DUAL, Napoleon) - początek czerwca. Ramka do przemyślenia. Co do felg - ori RS6 ma więcej niż 17", z których nie chcę rezygnować - jeżdżę po dziurawych drogach :( A odnośnie środka - marzy mi się RECARO. Może kiedyś :>

10.06.2014
W nocy z 17 na 18 maja spotkała mnie niemiła przygoda - kolega, który prowadził moje auto zahaczył o krawężnik :( Straty:
- prawie nowa opona (przejechała maksymalnie 500km) do wyrzucenia,
- felga do wyrzucenia (opinia zakładu prostującego felgi),
- próg do wymiany (przygoda z lewarkiem...),
- drzwi do malowania (przygoda z lewarkiem...).

Wyglądało to tak:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Auto w zasadzie wróciło już do kondycji sprzed zdarzenia. Zostały do pomalowania drzwi. Przy okazji dokupiłem brakujący dekielek.

[ Dodano: 2014-08-18, 10:08 ]
Na początku czerwca założyłem instalację gazową (STAG 300-6 ISA2, KME TUR DUAL, Napoleon, BORMECH). Kilka zdjęć z montażu:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Przemcioo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 30 cze 2014, 11:03
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Przemcioo » 18 sie 2014, 17:27

Skąd taki wynik serii? One wychodziły i z takim dużym bonusem od fabryki?

Doc - Admin

Post autor: Doc - Admin » 18 sie 2014, 20:31

Jak zobaczyłem wykres, to zadałem takie samo pytanie w MR-MOTORS. Otrzymałem odpowiedź twierdzącą. Podobno zdarza się. Ewentualnie było lekko grzebnięte mechanicznie - ma emblematy ABT na klapie i grillu, naklejkę ABT na komputerze i miało wgrany nieoryginalny soft, więc może zrobili coś więcej? Niestety program był niedostosowany do "naszych" paliw - bardzo szybko gubił zapłony. 271KM to wynik po przywróceniu softu do seryjnego.

Przemcioo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 30 cze 2014, 11:03
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Przemcioo » 18 sie 2014, 20:40

Z tego co wiem to ABT wydawało lekko dłubięte modele. Gratuluje modelu. :)

Awatar użytkownika
Kocureq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 278
Rejestracja: 13 lip 2013, 10:35
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kocureq » 16 gru 2014, 19:04

Spotkałem dzisiaj w Klinice LPG, reduktory rozgrzebane :)

Doc - Admin

Post autor: Doc - Admin » 17 gru 2014, 08:18

Nie tyle reduktory, co wcinka w układ chłodzenia. Po przeniesieniu TURów z podszybia przed zbiornik wyrównawczy zaczął znaczyć teren płynem. Panowie z Kliniki bardzo bluźnili? :)

ernieball
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 162
Rejestracja: 08 sie 2010, 08:01
Imię: Radosław
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka

Post autor: ernieball » 17 gru 2014, 11:36

Reduktor z podszybia przenosiłeś?

Doc - Admin

Post autor: Doc - Admin » 17 gru 2014, 11:43

Tak. Był tam straszny makaron, a ja jestem lekko przewrażliwiony na punkcie estetyki :) A do tego nieznacznie utrudniał wymianę filtra kabinowego, więc znalazłem sobie "racjonalny" argument za.

ernieball
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 162
Rejestracja: 08 sie 2010, 08:01
Imię: Radosław
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka

Post autor: ernieball » 17 gru 2014, 13:35

Ja tez mam na podszybiu i musiałem izolować go folią termiczną bo ciepło zaciągał do kabiny.

Doc - Admin

Post autor: Doc - Admin » 30 gru 2014, 12:02

Kanapka z TURów nie bardzo chciała współpracować z zimowym LPG (bardzo duże pady ciśnienia przy przyspieszaniu z pedałem gazu w podłodze), więc auto wróciło do klinikaLPG.pl - Panowie stanęli na wysokości zadania i rozwiązali problem, a przy okazji przenieśli reduktor z podszybia. Auto znowu przyspiesza na LPG do odcinki z AFR równym AFR na benzynie. Tak to wygląda w tym momencie:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Aeternus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 422
Rejestracja: 02 mar 2014, 22:34
Imię: Piotr
Rocznik: 2001
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Aeternus » 11 sty 2015, 21:51

Witam

6-ka piękna w środku a na zewnątrz idealny srebrny kolor :) Gratuluję ładnie upchniętej instalacji pod maską ;) Z ciekawości ok4k wyniosło czy więcej? Dużo widzę idziesz w mechanikę i to się chwali! Oby audica się odwdzięczała bezawaryjną jazdą!
Moja Audi A6 C5 2.7 BI_TURBO :)

viewtopic.php?t=70027

drookash
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 63
Rejestracja: 07 sty 2015, 21:08
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: drookash » 11 sty 2015, 22:27

Śliczna sztuka !!! Zawsze chciałem mieć benzynkę z turbo... moje marzenie.
Mowią ludzie, że jak chcesz Audi - jedź do Radomia... Widać, że kolejna sztuka szajcarskim scyzorem wycięta.
Kaskę pakujesz... to się chwali !!! Audi się odwdzęczy !
Audi 80 FWD 2.0 90PS - ex
Audi A6 FWD 1.9 131PS - ex
Audi S6 C5 Q 4.2 340PS - jest i cieszy :)

Doc - Admin

Post autor: Doc - Admin » 12 sty 2015, 07:38

Aeternus pisze: Z ciekawości ok4k wyniosło czy więcej?
W Warszawie za 4k zł raczej nie założysz takiej instalacji. Co najwyżej "wrzucisz pod maskę" u pana Mietka, a ja wolałem to zrobić raz a dobrze.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja