Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Audi A6 Avant 2.7bT Quattro

Prezentacja w/w aut.
Doc - Admin

Post autor: Doc - Admin » 15 sty 2015, 12:04

Faktycznie wychodzi na to, że ktoś to źle poskładał... No nic, dzisiaj przełożę :) Dzięki za zwrócenie uwagi.

szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: szydera » 15 sty 2015, 12:08

Tak jak masz założone DV-ki zakładali jak były modzone ale dokładnie o co chodziło to ci nie powiem. Ale na hamowni powinno im wyjść że coś jest nie tak. Błąd przeładowania czy coś podobnego.
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

Doc - Admin

Post autor: Doc - Admin » 15 sty 2015, 12:12

Hmm. Na niektórych zdjęciach w internecie DVki są zamontowane jak u mnie. Na większości odwrotnie. Komputer błędami nie sypie, podczas hamowania spod maski zostało wyjęte sporo plastiku - mam wrażenie, że jakby było źle, to Panowie z MR-MOTORS by to wychwycili. Sam już nie wiem co z tym zrobić.

szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: szydera » 15 sty 2015, 12:15

No i właśnie o to mi chodzi. Też mam silnik ARE i jestem ciekawy jak to w końcu z tymi DV jest ale zobaczymy może ktoś się jeszcze wypowie. Możliwe że kolega ma dobrze a ja będę robił przekladkę :-)
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

Doc - Admin

Post autor: Doc - Admin » 15 sty 2015, 12:28

W MR-MOTORS mi powiedzieli, że bok grzybka ma iść do przepustnicy.

szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: szydera » 15 sty 2015, 12:32

A ty masz do góry jak dobrze się rozumiemy.
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 15 sty 2015, 12:32

U mnie to wygląda tak:
Obrazek

Doc - Admin

Post autor: Doc - Admin » 15 sty 2015, 12:46

Czyli czeka mnie przekładka :)

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 15 sty 2015, 12:58

Jak widać nawet wężyk od podciśnienia jest oryginalny i wyprofilowany-najlepiej widać to na lewym.
Więc musi tak być.

szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: szydera » 15 sty 2015, 13:02

A jakie odczucia z jazdy przy odwrotnie założonych DV?
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

Doc - Admin

Post autor: Doc - Admin » 15 sty 2015, 13:14

Nie mam pojęcia jak się jeździ z poprawnie założonymi DVkami, więc ciężko cokolwiek powiedzieć.

szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: szydera » 15 sty 2015, 13:19

Daj znać jak przełożysz jaka jest różnica, czy inny jest inny dźwięk itp itd
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

Doc - Admin

Post autor: Doc - Admin » 27 cze 2016, 14:13

Przełożone. Myślałem, że będzie trudniej zrobić to po ciemku pod blokiem:

Obrazek

Szczerze mówiąc, to nie odczułem jakiejś strasznej różnicy. Przy zmianie biegu jest chyba minimalnie inny odgłos. Przy okazji zalogowałem sobie grupę 115, żeby zobaczyć, czy nie ma jakiś przerostów ciśnienia. Całe szczęście żadnych anomalii. Wygląda na to, że DVki działają :)

[ Dodano: 2016-01-30, 11:37 ]
Odświeżę trochę temat. Przez ostatni rok w wyglądzie auta nic się nie zmieniło. Wymienionych zostało natomiast trochę części eksploatacyjnych:
- przeguby,
- sprzęgło (komplet SACHS),
- żarniki ksenonowe (OSRAM Night Breaker Unlimited).

Spora część instalacji gazowej została zastąpiona innymi komponentami: wadliwe NAPOLEONy zostały wymienione na poprawioną wersją, zamiast reduktora KME DUAL TUR pod maską wylądował KME EXTREME.

Dodatkowo Audi dostało nowe zimowe opony (Nokian WR D3) i czyszczenie przepustnicy.

[ Dodano: 2016-06-27, 14:13 ]
NAPOLEONy znowu się wysrały... Tym razem pod maską zagościły Barracudy 130.

joter82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 332
Rejestracja: 24 mar 2015, 15:44
Imię: Piotrek
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: wawa

Post autor: joter82 » 28 cze 2016, 15:43

Rzadzu pisze:NAPOLEONy znowu się wysrały... Tym razem pod maską zagościły Barracudy 130.
wymiane robileś może u moich ulubionych mechaniorów ?

Doc - Admin

Post autor: Doc - Admin » 28 cze 2016, 15:54

Nie, wymieniałem na gwarancji w zakładzie, w którym montowałem instalację gazową.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja