
Audi A6 Avant 2.7bT Quattro
Przełożone. Myślałem, że będzie trudniej zrobić to po ciemku pod blokiem:
Szczerze mówiąc, to nie odczułem jakiejś strasznej różnicy. Przy zmianie biegu jest chyba minimalnie inny odgłos. Przy okazji zalogowałem sobie grupę 115, żeby zobaczyć, czy nie ma jakiś przerostów ciśnienia. Całe szczęście żadnych anomalii. Wygląda na to, że DVki działają
[ Dodano: 2016-01-30, 11:37 ]
Odświeżę trochę temat. Przez ostatni rok w wyglądzie auta nic się nie zmieniło. Wymienionych zostało natomiast trochę części eksploatacyjnych:
- przeguby,
- sprzęgło (komplet SACHS),
- żarniki ksenonowe (OSRAM Night Breaker Unlimited).
Spora część instalacji gazowej została zastąpiona innymi komponentami: wadliwe NAPOLEONy zostały wymienione na poprawioną wersją, zamiast reduktora KME DUAL TUR pod maską wylądował KME EXTREME.
Dodatkowo Audi dostało nowe zimowe opony (Nokian WR D3) i czyszczenie przepustnicy.
[ Dodano: 2016-06-27, 14:13 ]
NAPOLEONy znowu się wysrały... Tym razem pod maską zagościły Barracudy 130.
Szczerze mówiąc, to nie odczułem jakiejś strasznej różnicy. Przy zmianie biegu jest chyba minimalnie inny odgłos. Przy okazji zalogowałem sobie grupę 115, żeby zobaczyć, czy nie ma jakiś przerostów ciśnienia. Całe szczęście żadnych anomalii. Wygląda na to, że DVki działają

[ Dodano: 2016-01-30, 11:37 ]
Odświeżę trochę temat. Przez ostatni rok w wyglądzie auta nic się nie zmieniło. Wymienionych zostało natomiast trochę części eksploatacyjnych:
- przeguby,
- sprzęgło (komplet SACHS),
- żarniki ksenonowe (OSRAM Night Breaker Unlimited).
Spora część instalacji gazowej została zastąpiona innymi komponentami: wadliwe NAPOLEONy zostały wymienione na poprawioną wersją, zamiast reduktora KME DUAL TUR pod maską wylądował KME EXTREME.
Dodatkowo Audi dostało nowe zimowe opony (Nokian WR D3) i czyszczenie przepustnicy.
[ Dodano: 2016-06-27, 14:13 ]
NAPOLEONy znowu się wysrały... Tym razem pod maską zagościły Barracudy 130.