padła cewka 2.8 ACK
padła cewka 2.8 ACK
Witam, miałem problem od czasu szarpał podczas jazdy( klima, 5 bieg ogolnie przy obciążeniu) dla sprawdzenia podmieniłem cewke od kolegi i doszedłem do wniosku ze to świece, wymieniłem na Beru 2340102 i jak ręka odją, przejechałem jakieś 700km, wczoraj cofając jakieś 50m na wysokich obrotach, po zatrzymaniu silnik spadł z obrotów zaczął szarpać dusić się, przy dodawaniu gazu w celu wyrównania obrotów zaczął strzelac w gary, po kilku próbach obroty unormowały sie, i chciałem kontynuować jazdę a tu dupa szarpanie duszenie i szarpanie
pomyślałem ze padły świece, ale podmieniłem i to samo, więc stawiam na cewkę?? dodam ze przewody mam nowe Bremi, poza cewką przewodami i świecami wchodzi cos jeszcze w skład zapłonu?
- xpbit
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 611
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rybno k/Działdowa
mi lapalo przebicie na fajce i nie bylo widac po spsikaniu woda takze niekoniecznie cewka. z walnietej cewki raczej by cos pokazalo na komputerze.
ja kupilem sobie swiece NGK i przewody NGK i samochod smiga
cena jest dobra prawie najwyzsza polka wiec nie ma co przeplacac za bremi
moge sie zalozyc ze te Bremi to nie te bremi co kilkanascie lat temu fabryka zakladala 
ja kupilem sobie swiece NGK i przewody NGK i samochod smiga
_________________________________ Audi Quattro______________________________











