witam
mam dziwny objaw nawiewu w mojej a6.
Problem jest taki ze mam nawiew na full i wg nie slysze wiatraka ani nawiewu... ale gdy skrecal w prawo nagle nawiew zaczyna dmuchac az wlosy wypadaja a jak skrecam w lewo wg sie wycisza... nie mam pojecia co jest grane... mam auto od nie dawna i nie chce czegos rozkrecac wyjmowac jak nie wiem od czego zaczac...
prosze o pomoc czemu tak sie dzieje...
no i sprawa przy okazji nawiewu jak mam nawiew na LO nie leci mi wcale zimniejsze powietrze niz na dworze... a leci wrecz gorace jakbym mial na HO
Dziwne zachowanie nawiewu...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 20
- Rejestracja: 21 lip 2014, 13:18
- Lokalizacja: Chojnice
- yaszczur
- Moderator
- Posty: 822
- Rejestracja: 04 cze 2014, 21:22
- Imię: Paweł
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 335KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
Odnośnie dmuchawy.
Prawdopodobnie szczotki w silniku już na wykończeniu. W momencie skrętu zaczynają gdzieś stykać i wtedy działa, bez tego już nie. Wentylator, dmuchawy masz za schowkiem po stronie pasażera - dostęp w kilka minut.
Ps. Polecam zaprzyjaźnić się z zasadami stosowania interpunkcji. Źle się czyta, taki słowotok.
Prawdopodobnie szczotki w silniku już na wykończeniu. W momencie skrętu zaczynają gdzieś stykać i wtedy działa, bez tego już nie. Wentylator, dmuchawy masz za schowkiem po stronie pasażera - dostęp w kilka minut.
Przy włączonej klimatyzacji, czy w trybie ECON?dropsik9977 pisze:jak mam nawiew na LO nie leci mi wcale zimniejsze powietrze niz na dworze... a leci wrecz gorace jakbym mial na HO
Ps. Polecam zaprzyjaźnić się z zasadami stosowania interpunkcji. Źle się czyta, taki słowotok.
Pozdrawiam...
Ot co, dorosły człowiek z prawem jazdy powinien potrafić się wypowiedzieć w sposób zrozumiały. W tym na piśmie
Tak jak kolega tu radzi, pierwsze co musisz zrobić to dostać się do dmuchawy. Ogólnie usługa wymiany u mechanika nie powinna być zbyt kosztowna.
Jeśli nie jeździsz w trybie ECON to klimatyzacja pewnie nadaje się do obsługi w dobrym warsztacie. Jeśli brakuje tak dużo czynnika, że nie chłodzi w ogóle, to gdzieś masz niezłą dziurę i klimę należy uszczelnić i dopiero nabijać czynnikiem. Może też sprężarka nie działać, bo przykładowo się zatarła albo padło sprzęgło elektromagnetyczne Ale o tym już dużo napisane było.
Tak jak kolega tu radzi, pierwsze co musisz zrobić to dostać się do dmuchawy. Ogólnie usługa wymiany u mechanika nie powinna być zbyt kosztowna.
Jeśli nie jeździsz w trybie ECON to klimatyzacja pewnie nadaje się do obsługi w dobrym warsztacie. Jeśli brakuje tak dużo czynnika, że nie chłodzi w ogóle, to gdzieś masz niezłą dziurę i klimę należy uszczelnić i dopiero nabijać czynnikiem. Może też sprężarka nie działać, bo przykładowo się zatarła albo padło sprzęgło elektromagnetyczne Ale o tym już dużo napisane było.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 20
- Rejestracja: 21 lip 2014, 13:18
- Lokalizacja: Chojnice
co do klimy to dzialala dopoki mi czynnik nie wylecial bo mam waz przetarty... i szukam nowego, tego pod pasem przednim co jest pod chlodnicami przykrecony obok termostatu.
Jezdze oczywiscie bez wlaczonej klimy. I wlasnie leci cieple
A co do dmuchawy to dobrze sie sklada bo kumpel ma taka na czesci 2.5 tdi moze dziala lepiej niz moja
Jezdze oczywiscie bez wlaczonej klimy. I wlasnie leci cieple
A co do dmuchawy to dobrze sie sklada bo kumpel ma taka na czesci 2.5 tdi moze dziala lepiej niz moja
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga