posti pisze:koledzy wracam jeszcze do moich problemów ze skrzynią. Po wymianie oleju, filtra, jakiejś sprężynki odpowiadajacej za 2gi bieg oraz czyszczeniu sterownika skrzyni wszytsko było dobrze. Skrzynia zmieniała pięknie biegi, tak że prawie się tego nie czuło, szarpanie i przeciąganie z 1 na 2 i uderzania przy zmianach z D na P i R ustąpiły. Po zrobieniu ok 500km wrócił problem szarpnięć przy powrocie z biegu 3 na 2. To jedyny defekt jaki powrócił, ale zeby było ciekawiej to szarpnięcie nie występuję jeżeli skrzynia jest w trybie SPORT lub jezeli zrzucę z biegu 3 na 2 ręcznie łopatkami w kierownicy albo Tipem.
Czy ktoś ma jakąś diagnozę? błedów nie ma żadnych w sterowniku skrzyni
[ Dodano: 2014-08-11, 21:02 ]
nikt nie ma pomysłów?
A adaptacja wycofana po tej "naprawie"?
po wymianie...Jakiejs sprezynki... a jakiej ? dokladnie ktorej? nowa metalowa uszczelka poszla (plyta separacyjna i nowe tlumiki ?). Wszystkie zaworki sprawdzone czy sie nie zacinaja mechanicznie i czy ich gniazda nie sa wyrobione? elektrozawory sprawdzone?
Pomiedzy trybami D i S jest calkiem sporo roznic (skrzynia utrzymuje inne obroty silnika i mimo regulacji Hauptdrucku chociazby na sprzeglach jest inna regulacja cisnienia (tryb sportowy, szybsze napelnianie, konwerter tez pracuje troszke inaczej itp) i inna adaptacja, zreszta tych roznic jest powiedzialbym dziesiatki... nie sposob wszystko wymienic....