

tak jest cieńszy o jakieś 2 mikrony dosłownie czyli jak miał 110 to teraz ma 108, a na nim jest powłoka ceramiczna która trzyma się minimum rok i chroni go przed powstawaniem nowych rys, a lakier i bez tej powłoki się błyszczy bo jest jak nowy, to co widać na ostatnich zdjęciach po prostu trwale osunęli zmatowienia i wszystkie zarysowaniarafalr2 pisze:Mam pytanie , jak długo lakier utrzyma tak perfekcyjny blask ? Rozumiem że to zależne od słońca oraz mycia szmatkami itd . A lakier jest też wtedy cieńszy ?
Te końcówki pasują do obu zderzaków i zwykłego(czyli mojego) jak i do slina ale tylko w poliftach bo w przed liftowych dieslach końcówki wydechu są wygięte w dółTommy24 pisze:Super efekt.
Mój już aż się prosi o taki zabieg,nigdy nie ma kiedy.
Mam pytanie odnośnie wydechów.
Czy te końcówki które masz do siebie założone pasują do zwykłego zderzaka normalnie czy trzeba coś przerabiać,ewentualnie zakładać zderzak od s-line ?
Dzieki za odp.Masz racje co do tych wygietych końcówek, ja wlasnie takie mialem i chciałem zmienic.jacob pisze:Te końcówki pasują do obu zderzaków i zwykłego(czyli mojego) jak i do slina ale tylko w poliftach bo w przed liftowych dieslach końcówki wydechu są wygięte w dółTommy24 pisze:Super efekt.
Mój już aż się prosi o taki zabieg,nigdy nie ma kiedy.
Mam pytanie odnośnie wydechów.
Czy te końcówki które masz do siebie założone pasują do zwykłego zderzaka normalnie czy trzeba coś przerabiać,ewentualnie zakładać zderzak od s-line ?