Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

4.2 c5 brc czy stag

Silniki benzynowe
rkajtek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 07 mar 2012, 15:39
Lokalizacja: wrocław

4.2 c5 brc czy stag

Post autor: rkajtek » 04 sie 2014, 20:35

witam mam c5 4.2 300km. i chcę założyć gazownie, tylko nie wiem czy brc czy stag

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 04 sie 2014, 22:14

Stag będzie z pewnością tańszy, a wcale nie gorszy. Rozważ jeszcze Techa.

Awatar użytkownika
zbig_wwl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 408
Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
Lokalizacja: Wołomin
Kontakt:

Post autor: zbig_wwl » 04 sie 2014, 22:31

Też postawiłbym na coś z PL ;)
Pozdrawiam
zbig_wwl

3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps

ps. nie pomagam na PW

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 04 sie 2014, 22:35

Z tych dwóch ja też jestem za Stagiem :)

mrporpoise

Post autor: mrporpoise » 04 sie 2014, 22:40

Tym bardziej że do Staga i interfejs i ogarniętych ludzi znajdziesz łatwiej :) Taniej, Polskie i do tego bardziej dostępne ;)

Z resztą... że tak powiem sterownik jest tutaj drugorzędną sprawą :P

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 04 sie 2014, 22:44

mrporpoise pisze:Z resztą... że tak powiem sterownik jest tutaj drugorzędną sprawą :P
No nie wiem, czy to drugorzędna sprawa, wtryski same sobie pracują jak im się podoba?

dawid018
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 295
Rejestracja: 23 wrz 2013, 11:09
Imię: Dawid
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T BEL 265KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

Post autor: dawid018 » 05 sie 2014, 11:31

mrporpoise pisze:Z resztą... że tak powiem sterownik jest tutaj drugorzędną sprawą :P
tu się nie zgodzę.sterownik gra tutaj kluczową rolę bo musi odwzorować jak najdokładniej prace silnika na benzynie.

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 239
Rejestracja: 18 sty 2009, 13:23
Lokalizacja: Reda

Post autor: bloku » 05 sie 2014, 12:11

Stag jest tanszy, bardziej przyjazny dla uzytkownika. Do tego z dobry,i wtryskami mozna go bardzo latwo skalibrowac. BRC za to jest bezobslugowe jak ustawi je ktos kto sie na tym zna. W 3,0 mialem staga i daje spokojnie rade na wtryskach hana. Obecnie mam KME i....ciezko mi samodzielnie cos zrobic aby dzialalo poprawnie a w pomorskim ze swieczka szukac consie znaja na KME. Bierz Staga
Historia z C5: A6 3,0 ASN->S6 4,2 AQJ->S6 4,2 ANK
Obecnie: Audi A8 D2 4,2 32V 299KM ABZ

mrporpoise

Post autor: mrporpoise » 05 sie 2014, 13:06

Panowie, jasne że jak się założy jakiś wynalazek chiński to można się zdziwić. Ale rozumiem że jedyne propozycje to był BRC lub Stag i był jeszcze podany LPG tech. Wszyscy chyba się tu zgodzimy że wszystkie są dobre i nie sprawią problemów przy poprawnym montażu i zestrojeniu? W tym sensie drugorzędna sprawa. Bo tak na prawdę liczy się montaż, wtryski i strojenie w wypadku Stag/tech...

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 05 sie 2014, 13:27

bloku pisze: BRC za to jest bezobslugowe jak ustawi je ktos kto sie na tym zna
Nie ma bezobsługowej instalacji to pierwsze, drugie, jeśłi ktoś kto się zna na rzeczy ustawi, nie będzie problemu z żadną instalacją <okok>
mrporpoise pisze:Bo tak na prawdę liczy się montaż, wtryski i strojenie w wypadku Stag/tech...
To BRC nie trzeba stroić?

Obrazek

albo

Obrazek

rkajtek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 07 mar 2012, 15:39
Lokalizacja: wrocław

Post autor: rkajtek » 05 sie 2014, 14:49

dziękuję wszystkim za podpowiedzi

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 239
Rejestracja: 18 sty 2009, 13:23
Lokalizacja: Reda

Post autor: bloku » 05 sie 2014, 15:34

metyoo, mialem na mysli brak ingerencji w mapy po zestrojeniu. W stagu warto co jakis czas zagladac w mapy nawet jak ma korekcje po temperaturach. Jak ze stagiem radzilem sobie bezprobleowo tak z KME....lipa.
Historia z C5: A6 3,0 ASN->S6 4,2 AQJ->S6 4,2 ANK
Obecnie: Audi A8 D2 4,2 32V 299KM ABZ

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 05 sie 2014, 15:57

Wszystko trzeba przejrzeć od czasu do czasu, nie ma cudów.

mrporpoise

Post autor: mrporpoise » 05 sie 2014, 17:41

metyoo, Ja nie wiem, czy ty masz jakieś gorsze dni? Sorry ale w zasadzie to w sposób dość nieprzyjemny się zachowujesz. Ale ok. Masz rację, jesteś fajny. No, pośmialiśmy się, jest superancko elegancko.

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 05 sie 2014, 21:33

Jakie gorsze dni? O co ci chodzi? W jaki nieprzyjemny sposób się zachowuję? Zrozum, że nie ma bezobsługowej instalacji, nie ważne kto produkował do niej podzespoły, kto to montował i stroił. Nie ma cudów, od czasu do czasu trzeba zrobić obsługę instalacji. Może ja jestem inny, ale regularnie podłączam kabel do sterownika i sprawdzam parametry.
Ostatnio zmieniony 05 sie 2014, 21:35 przez metyoo, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja