Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AWX 1.9 131 KM] Turbo wstaje przy 3k rpm

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
szpurek13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 44
Rejestracja: 27 sie 2013, 14:52
Lokalizacja: Chłopków

[ AWX 1.9 131 KM] Turbo wstaje przy 3k rpm

Post autor: szpurek13 » 01 sie 2014, 17:47

Witam.
Jak w temacie turbo w mojej wstaję dopiero przy 3000rpm. Niżej jest masakra zbiera się gorzej niż SDI. Łapię też notlaufa w dolnym zakresie.

VAG pokazał błąd:
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
P1556 - 35- 10 - - - Intermittent

Znajomy w Passacie miał identycznie - winowajcą był zawór ogrzewania ktory jest sterowany podciśnieniem lecz nie mogę go u siebie nigdzie znaleźć, ktoś wie gdzie/czy on jest w c5?

Tak wyglądał zawór u kolegi:

Obrazek
Skoda Octavia I '97r 1.6 101hp --> Audi A4 b5 '98r 1.9 TDI AFN 110hp --> Audi A6 C5 '02r 1.9 TDI AWX 130hp ;)

Awatar użytkownika
Audi A6 Warsztat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Zbigniew
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Audi A6 Warsztat » 01 sie 2014, 18:34

Nie mam pojęcia jaki związek może mieć pokazany przez Ciebie zawór z turbiną. <mysli> Jest on montowany zaraz za zbiorniczkiem płynu chłodniczego. Jest odpowiedzialny za chłodzenie paliwa i otwiera się przy pewnej temperaturze paliwa, jakiej temperaturze? Tego nie wiem. <luzik>

Na Twoim miejscu szukałbym nieszczelności w dolocie, sprawdź dokładnie węże, osprzęt turbiny, EGR, przepływomierz, geometrię turbiny itp.


Zrób komplet logów statycznych, basic settings, oraz dynamicznych.
Warsztat, naprawy Audi A6.

sash997
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 187
Rejestracja: 05 kwie 2013, 20:14
Lokalizacja: wieluń

Post autor: sash997 » 01 sie 2014, 23:33

niewiem czy wszystkie 130KM ale z tego co widziłem(2 szt) to 130KM niemają układu chłodzenia paliwa a w moim AJM 115KM jest
pomoc w sprawie pieców webasto

szpurek13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 44
Rejestracja: 27 sie 2013, 14:52
Lokalizacja: Chłopków

Post autor: szpurek13 » 01 sie 2014, 23:37

Z tego co mi się wydaję ten zawór nie odpowiada za chłodzenie paliwa a "puszcza" ciecz do nagrzewnicy. Sprawdziłem nie ma go nigdzie w okolicach zbiorniczka. Zajrzałem u kolegi w passacie i jest a oznaczenie silnika takie same.

W jego przypadku również pasek ciągnął dopiero powyżej 3k a jak na odpalonym poruszyl tym zaworkiem i się odciął to wszystkie bolączki mineły.
Skoda Octavia I '97r 1.6 101hp --> Audi A4 b5 '98r 1.9 TDI AFN 110hp --> Audi A6 C5 '02r 1.9 TDI AWX 130hp ;)

daw2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 241
Rejestracja: 04 lut 2013, 22:27
Lokalizacja: lubaczów

Post autor: daw2 » 06 sie 2014, 10:07

Po pierwsze żeby dobrze strzelić w 10 co jest uszkodzone potrzeba logi. Grupy 1,3,11 robione na 3 biegu od 1500 obr. Proponuje w ciemno wymienić wszystkie weżyki podciśnienia ponieważ ich pekniecia są mało widoczne dla laików często spotykam się gadką typu są ok sprawdzałem a potem okazuje się peknięcie na 2 cm. Pozdro
Pomogłem? Kliknij

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja