Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ASN 3.0 220 KM] Problem po wycieciu katalizatorów

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 29 lip 2014, 22:44

Przerabiałem to tydzień temu. Opisałem to w tym temacie: viewtopic.php?p=710102&highlight=#710102

Roboty mało ale jak piszesz dostęp fatalny , do odkręcenia tylko rura dolotu i zbiornik płynu chłodniczego. Polecam kupić specjalną nasadkę do sond np taką:Obrazek

Na ślepo osadziłem na sondę , dwie przedłużki trochę siły i puściła. Resztę wykręciłem ręką na wyczucie bo nic nie widać. Trzeba jeszcze opaski porozcinać żeby kabel uwolnić. U mnie odkręciła się zaskakująco łatwo , ale tak wysoko za głowicami nie ma dostępu np.do soli z dróg i nie koroduje.

W nowej sondzie należałoby posmarować gwint preparatem przeciw zapiekaniu , na nowej Boscha był już nałożony.



Masz VAG?

Sprawdź Readiness czy przechodzi wszystkie testy , no i jak pracują te sondy przed katami powinny być na kanale 033
Ostatnio zmieniony 01 sie 2014, 20:53 przez bendzji, łącznie zmieniany 1 raz.

dondiegozalabam
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 01 paź 2013, 14:21
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: dondiegozalabam » 30 lip 2014, 20:48

Dzieki bardzo sonda zamówiona w polu readlines wszystkie statusy Passed oprócz Oxygen sensor failed or incomplete moze to przez bład 17516

[ Dodano: 2014-07-30, 20:48 ]
Dzisiaj wracajac z pracy zapalił mi sie check engine przełaczyłem go na paliwo i pare razy wkreciłem go do czerwonego pola nagle samochód odzył powyzej 4 tys czuc ze przyspiesza czego nie było wczesniej gruszki chodziły normalnie juz nie rozumie tego samochodu.....

moze sie odblokował hehe

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 239
Rejestracja: 18 sty 2009, 13:23
Lokalizacja: Reda

Post autor: bloku » 30 lip 2014, 20:59

Gruszki moze chodzily normalnie ale klapy w dolocie juz niekoniecznie. Jeszcze pytanie onsprawdzenie fazatorow. Vag nie wywala bledu ukladu zaplonowego?
Historia z C5: A6 3,0 ASN->S6 4,2 AQJ->S6 4,2 ANK
Obecnie: Audi A8 D2 4,2 32V 299KM ABZ

dondiegozalabam
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 01 paź 2013, 14:21
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: dondiegozalabam » 01 sie 2014, 16:27

Jednyne błedy jakie wyskakuja to tylko te z sondami lambda

[ Dodano: 2014-07-31, 19:21 ]
Check swieci na stałe błedy:

16552,16514,17516,17522,17548

logi

http://vaglog.rtnet.pl/meta200_181137.html

[ Dodano: 2014-08-01, 16:27 ]
Dzis wymieniłem sonde B2S1 wszystko było gicio samochód jezdził tak jak powinien pare próbnych przejazdów i znów Check tym razem 16514 na stałe silnik zaczyna telepac i przygasa
Jak narazie skasowane i chodzi normalnie ale znów brak mocy.... :[


logi po załozeniu nowej sondy:

BASIC SETTINGS:
http://vaglog.rtnet.pl/log_181215.html
http://vaglog.rtnet.pl/log_181214.html
http://vaglog.rtnet.pl/log_181213.html

a tutaj logi po wyswietleniu sie Check:

BASIC SETTINGS:
http://vaglog.rtnet.pl/log_181217.html

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 01 sie 2014, 20:53

Z tych logów na koniec wynika że sonda B1S1 padła , albo coś z wiązką - miałem dokładnie taki sam objaw

dondiegozalabam
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 01 paź 2013, 14:21
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: dondiegozalabam » 02 sie 2014, 22:12

Koledzy podpowiedzcie jaki kolor ma wtyczka z sondy B1S1 poniewaz auto stoi u mechanika a mam okazje kupic uzywke z małym przebiegiem z góry dziekuje.

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 02 sie 2014, 22:47

w mojej 2.4 - sondy przed katami mają czarną wtyczkę , te za mają kolorowe ( na pewno jedna jest zielona a drugiej nie pamiętam )

rafio83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 322
Rejestracja: 01 lip 2011, 22:40
Imię: Szymon
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: rafio83 » 03 sie 2014, 07:30

Które sondy chcesz wymieniać???
Pamiętaj ze te przy katach spełniają tylko funkcję kontrolną, nie sterują składem mieszanki

dondiegozalabam
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 01 paź 2013, 14:21
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: dondiegozalabam » 03 sie 2014, 10:33

Sonde B1S1 sonda jest przed katalizatorem tym mniejszym
Od strony kierowcy była czarna wtyczka z jakimis dodatkami czy po drugiej stronie jest ta sama??

Znajomy ma pare sztuk ale tam sa i czarne i zielone wtyczki

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 03 sie 2014, 12:14

wtyczki pierwszych sond u mnie z banku 1 i banku 2 mają kolor czarny

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 03 sie 2014, 12:17

Panowie! Nie łatwiej szukać części po numerze części, niż kolorze wtyczki?
06C906265B

dondiegozalabam
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 01 paź 2013, 14:21
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: dondiegozalabam » 05 sie 2014, 17:46

BASIC SETTINGS:
http://vaglog.rtnet.pl/log_181699.html


Po wymienie juz jest lepiej samochód chodzi równo ale po kilku próbach przejazdu do czerwonego pola znów zadyma tak jakby był zalewany paliwem po zgaszeniu i ponowny odpaleniu problem znika....

Dzis wykreciłem emulatory sond które były na dole w katalizatorach bo wywala błedy 17522,17548

Przepływka tez wskazuje za mało a miałem podłaczona nówke i było to samo,samochód zagadka :[

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 05 sie 2014, 21:38

Coś lipne te emulatory, skoro sypią błędami, ale one wpływu nie mają na pracę silnika.
Daj no dynamiczny 90+93

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja