[ INNY] Więkrze końcówki wtrysków
[ INNY] Więkrze końcówki wtrysków
Witam jestem nowy na forum on niedawna jestem posiadaczem audi a6 2.5 163km, niedługo czeka mnie uszczelnianie wtrysków bo sie pocą i mam takie pytanie czy są jakieś wiekrze końcówki wtrysków niż standardowe do tego modelu, poniewarz chciał bym podnieść troche moc. Puźniej bedzie pewnie chip. Z góry dzięki za odp.
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Jeśli się mylę to niech ktoś mnie poprawi
ale na logikę jeśli dasz większe wtryski to nic Ci to nie da, bo pompa będzie robił cały czas takie ciśnienie jak wcześniej. Jeśli już to od razu nową mapę paliwową robić, bo inaczej to nie ma najmniejszego sensu.

Zapraszamy na Klub, forum Audi A8 - A8Team.PL
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
zmienisz wtryski a dawka paliwa dalej bedzie taka sama, tyle samo kucy, ten sam moment, nic sie nie zmieni... jesli chcesz sie w cos takiego bawic to za zmiana wtryskow idzie w tym samym momencie nowa mapa do ecu, zmiany dawki, zmiany kata wtrysku, zmiany cisnienia na turbinie - to wszystko nazywamy czipsem. pamietac jeszcze nalezy ze nie kazda vp44 jest na cos takiego podatna i niektore modele maja blokady, jakie? nie wiem.
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
A dlaczego jak montują wtryski 0.216 w 1.9 tdi to mówią że poprawiła sie dynamika bez ingerencji w ecu?
[ Dodano: 2014-07-29, 09:11 ]
I jeszcze tylko jedno pytanko od jakich obrotów powinien wkręcać się mój silnik bo ja zauważyłem że idzie tak od 2500tys, a wyczytałem gdzieś że maksymalny moment ma od 1400 obrotów?
[ Dodano: 2014-07-29, 09:11 ]
I jeszcze tylko jedno pytanko od jakich obrotów powinien wkręcać się mój silnik bo ja zauważyłem że idzie tak od 2500tys, a wyczytałem gdzieś że maksymalny moment ma od 1400 obrotów?
Do 1.9 tdi wkładałem końcówki z vw transportera. Do twojego silnika to nie wiem ale jak byś pojechał do dobrego pompiarza być może ma lub wie gdzie kupić końcówki z większymi dyszami. Jesteś pewien ,że twój brak mocy nie jest spowodowany jakąś awarią lub niedomaganiem osprzętu? Wstaw logi.
Pomogłem? Kliknij