[A6 C6] - serie silników 2.7 TDI
Witam , temat stary ale mam pytanko do kolegów , czy Avant 2.7 TDI Quattro
Kod Silnika CAND
Pierwsza Rejstracja 20091230
KW: 120
HK: 163
Czy ma już coś poprawione , oraz czy trzeba cos zmieniać czy wszystko jest to samo by podkręcić do 220HK . bo mogę kupić takie autko .
Z góry dzięki za odpowiedz .
Kod Silnika CAND
Pierwsza Rejstracja 20091230
KW: 120
HK: 163
Czy ma już coś poprawione , oraz czy trzeba cos zmieniać czy wszystko jest to samo by podkręcić do 220HK . bo mogę kupić takie autko .
Z góry dzięki za odpowiedz .

Ostatnio zmieniony 19 lis 2016, 13:27 przez SVG, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 637
- Rejestracja: 18 lis 2015, 18:38
- Imię: Janusz
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Niemcy
tak z ciekawosci ile pali po virusie?andia61 pisze:Kolego mam 2.7tdi z 2007 roku BPP mam przebieg 285 tysi kupiłem go jako golasa poleasingowego z przebiegiem 210 tysiecy mocno doinwestowałem jezeli chodzi o wyposażenie i jestem mega zadowolony z jazdy z seryjnych 180 kucy troszeczke go podrasowałem i jest teraz 220 KM ze swojej strony szczerze ci polecam ten silniczek super mruczy nie pali za wiele i wcale nie jest awaryjny.
mam co prawda polifta CANC z Q i TT i pali ~8,5 (po tankownaich ostatnie 7tkm)
Byłem obejzeć , jest na 240 ustawione BRS Tunig . Tyrko trochę lipa bo konwerter w skrzyni juz na wykończeniu i słychać łańcuch . Auto jak nowe z wyglądu i z prowadzenia , Do tego błąd świecy żarowych oraz systemu EGR . Odpuszczam temat . Ale będę szukał dalej .
Ostatnio zmieniony 19 lis 2016, 13:28 przez SVG, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 472
- Rejestracja: 15 lut 2015, 20:15
- Imię: Przemysław
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: DSG
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
a ja 350 000 i chodzi bez problemu,
wszystko zalezy od kierowcy i od tego jak się dba o skrzynkę...
wszystko zalezy od kierowcy i od tego jak się dba o skrzynkę...
Ochrona komponentu online, także zdalnie.
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH