Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6] - serie silników 2.7 TDI

Silniki wysokoprężne
slas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 66
Rejestracja: 12 maja 2013, 14:53
Imię: Grzegorz
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Olkusz / małopolska

Post autor: slas » 03 lip 2014, 18:26

Tip i Q napewno fajna rzecz ja jednak patrzylem na koszty uzytkowania a te zdecydowanie przemawiaja za manualem i FWD. Jestem milo zaskoczony spalaniem i spie spokojnie nie myslac jak poprzedni wlasciciel dbal o skrzynie a frajda z posiadania V6 jest. Tylko szukaj pewnego auta.

kamil666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1197
Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
Imię: Kamil
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kamil666 » 03 lip 2014, 18:54

Akurat w audi quattro jest mało awaryjne, a co do automatu to multitronic się sypie za to tiptoronic jest ok.
Nawet gdyby siadł to kosztuje jego naprawa niewiele więcej niż sprzęgło i dwumasa.

masud

Post autor: masud » 03 lip 2014, 19:18

multitronick to najgorszy patent audi jaki udalo im sie kiedykolwiek wymyslec.

SVG
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 11 wrz 2008, 18:43
Lokalizacja: Warszawa/okolice

Post autor: SVG » 24 wrz 2016, 21:35

Witam , temat stary ale mam pytanko do kolegów , czy Avant 2.7 TDI Quattro
Kod Silnika CAND
Pierwsza Rejstracja 20091230
KW: 120
HK: 163
Czy ma już coś poprawione , oraz czy trzeba cos zmieniać czy wszystko jest to samo by podkręcić do 220HK . bo mogę kupić takie autko .

Z góry dzięki za odpowiedz . :)
Ostatnio zmieniony 19 lis 2016, 13:27 przez SVG, łącznie zmieniany 1 raz.

januszm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 637
Rejestracja: 18 lis 2015, 18:38
Imię: Janusz
Rocznik: 2010
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Niemcy

Post autor: januszm » 26 wrz 2016, 20:44

andia61 pisze:Kolego mam 2.7tdi z 2007 roku BPP mam przebieg 285 tysi kupiłem go jako golasa poleasingowego z przebiegiem 210 tysiecy mocno doinwestowałem jezeli chodzi o wyposażenie i jestem mega zadowolony z jazdy z seryjnych 180 kucy troszeczke go podrasowałem i jest teraz 220 KM ze swojej strony szczerze ci polecam ten silniczek super mruczy nie pali za wiele i wcale nie jest awaryjny.
tak z ciekawosci ile pali po virusie?
mam co prawda polifta CANC z Q i TT i pali ~8,5 (po tankownaich ostatnie 7tkm)

SVG
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 11 wrz 2008, 18:43
Lokalizacja: Warszawa/okolice

Post autor: SVG » 26 wrz 2016, 23:56

Byłem obejzeć , jest na 240 ustawione BRS Tunig . Tyrko trochę lipa bo konwerter w skrzyni juz na wykończeniu i słychać łańcuch . Auto jak nowe z wyglądu i z prowadzenia , Do tego błąd świecy żarowych oraz systemu EGR . Odpuszczam temat . Ale będę szukał dalej .
Ostatnio zmieniony 19 lis 2016, 13:28 przez SVG, łącznie zmieniany 1 raz.

marciolo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 43
Rejestracja: 03 wrz 2011, 21:48
Imię: Marcin
Rocznik: 2012
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TDI 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lichfield

Post autor: marciolo » 29 wrz 2016, 14:39

masud pisze:multitronick to najgorszy patent audi jaki udalo im sie kiedykolwiek wymyslec.
Ja na swoim multitronicu zrobiłem już 250000km i póki co nic mu nie dolega :|

remont5
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 472
Rejestracja: 15 lut 2015, 20:15
Imię: Przemysław
Rocznik: 2012
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 360KM
Napęd: FWD
Skrzynia: DSG
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: remont5 » 30 wrz 2016, 14:13

a ja 350 000 i chodzi bez problemu,
wszystko zalezy od kierowcy i od tego jak się dba o skrzynkę...
Ochrona komponentu online, także zdalnie.
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja