[A6 C6] - serie silników 2.7 TDI
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 51
- Rejestracja: 24 mar 2009, 10:50
- Lokalizacja: Nowa Sól - Poznań;
[A6 C6] - serie silników 2.7 TDI
Witam,
przymierzam się do zakupu używki A6 C6 (2006-2007) 2.7 TDI, TIP, Q
Znalazłem w internecie informację o seriach silników.
1. Czy potwierdzacie, że takie serie wyszły?
2. Czy można wskazać gorszą, lepszą serię?
Serie:
2.7 TDI - Rok produkcji: 2004.11 - 2011.03 - Pojemność: 2698, Moc KM: 163 - Serie: BSG, CANB
2.7 TDI - Rok produkcji: 2008.10 - 2011.03 - Pojemność: 2698, Moc KM: 190 - Serie: CANA
2.7 TDI - Rok produkcji: 2004.11 - 2008.10 - Pojemność: 2698, Moc KM: 180 - Serie: BPP
2.7 TDI QUATTRO - Rok produkcji: 2004.11 - 2008.10 - Pojemność: 2698, Moc KM: 180 - Serie: BPP
2.7 TDI QUATTRO - Rok produkcji: 2008.10 - 2011.03 - Pojemność: 2698, Moc KM: 190 - Serie: CANC
2.7 TDI QUATTRO - Rok produkcji: 2005.06 - 2011.03 - Pojemność: 2698, Moc KM: 180 - Serie: BSG, CAND
Ciekawy jestem jakie zmiany zostały wprowadzone.
Dzięki i pozdrawiam,
drk.
przymierzam się do zakupu używki A6 C6 (2006-2007) 2.7 TDI, TIP, Q
Znalazłem w internecie informację o seriach silników.
1. Czy potwierdzacie, że takie serie wyszły?
2. Czy można wskazać gorszą, lepszą serię?
Serie:
2.7 TDI - Rok produkcji: 2004.11 - 2011.03 - Pojemność: 2698, Moc KM: 163 - Serie: BSG, CANB
2.7 TDI - Rok produkcji: 2008.10 - 2011.03 - Pojemność: 2698, Moc KM: 190 - Serie: CANA
2.7 TDI - Rok produkcji: 2004.11 - 2008.10 - Pojemność: 2698, Moc KM: 180 - Serie: BPP
2.7 TDI QUATTRO - Rok produkcji: 2004.11 - 2008.10 - Pojemność: 2698, Moc KM: 180 - Serie: BPP
2.7 TDI QUATTRO - Rok produkcji: 2008.10 - 2011.03 - Pojemność: 2698, Moc KM: 190 - Serie: CANC
2.7 TDI QUATTRO - Rok produkcji: 2005.06 - 2011.03 - Pojemność: 2698, Moc KM: 180 - Serie: BSG, CAND
Ciekawy jestem jakie zmiany zostały wprowadzone.
Dzięki i pozdrawiam,
drk.
Usunięto, Regulamin Punkt 27
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 954
- Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
- Imię: Robert
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Zmodernizowano nie tylko napinacze , caly silnik jest nowszej konstrukcji , po napinacze , klapy kolektora (Te zmodyfikowano nawet jeszcze pozniej) uklad wtryskowy , moc , spalanie , temat napinaczy i ukladow wtryskowych jest dosc obszerny wiec nie bede go znow rozwijal , moja rada taka abys dozbieral do polifta a jesli jest poza zasiegiem finansowym badz przygotowany na bolaczki jednostek przed liftem
ave
ave
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 51
- Rejestracja: 24 mar 2009, 10:50
- Lokalizacja: Nowa Sól - Poznań;
Więc wygląda na to, że silnik z nowszą konstrukcją i ze zmodernizowanymi m.in. napinaczami to:
2.7 TDI QUATTRO - Rok produkcji: 2008.10 - 2011.03 - Pojemność: 2698, Moc KM: 190 - Serie: CANC a jeżeli CANC wszedł do produkcji w październiku 2008, to auto z początku 2008 r. nie gwarantuje nam, że będzie miało lepszą konstrukcję...
Czy możemy w 100% uznać, że każde A6 C6 po faceliftingu ma już na pokładzie serie CANC? (Mając na myśli 2.7 TDI, Q, TIP).
2.7 TDI QUATTRO - Rok produkcji: 2008.10 - 2011.03 - Pojemność: 2698, Moc KM: 190 - Serie: CANC a jeżeli CANC wszedł do produkcji w październiku 2008, to auto z początku 2008 r. nie gwarantuje nam, że będzie miało lepszą konstrukcję...
Czy możemy w 100% uznać, że każde A6 C6 po faceliftingu ma już na pokładzie serie CANC? (Mając na myśli 2.7 TDI, Q, TIP).
Usunięto, Regulamin Punkt 27
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 25
- Rejestracja: 25 kwie 2013, 10:23
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Pomorskie
Kolego mam 2.7tdi z 2007 roku BPP mam przebieg 285 tysi kupiłem go jako golasa poleasingowego z przebiegiem 210 tysiecy mocno doinwestowałem jezeli chodzi o wyposażenie i jestem mega zadowolony z jazdy z seryjnych 180 kucy troszeczke go podrasowałem i jest teraz 220 KM ze swojej strony szczerze ci polecam ten silniczek super mruczy nie pali za wiele i wcale nie jest awaryjny.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 66
- Rejestracja: 12 maja 2013, 14:53
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Olkusz / małopolska
2.7 BPP
Spokojnie kupuj 2,7 BPP sprzed lifta tylko pewnego najlepiej z D. Rozrzad to tam pada przy pół miliona km a nie w 200k, poczytaj niemieckie fora to zobaczysz, ja jeżdżę taki już rok i zero problemów bo mam pewniaka, sam przywiozlem. Jak potrzebujesz wiecej info to pytaj.