Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C6] - serie silników 2.7 TDI

Silniki wysokoprężne
darknoid
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 24 mar 2009, 10:50
Lokalizacja: Nowa Sól - Poznań;

[A6 C6] - serie silników 2.7 TDI

Post autor: darknoid » 16 kwie 2014, 17:13

Witam,
przymierzam się do zakupu używki A6 C6 (2006-2007) 2.7 TDI, TIP, Q
Znalazłem w internecie informację o seriach silników.

1. Czy potwierdzacie, że takie serie wyszły?
2. Czy można wskazać gorszą, lepszą serię?

Serie:

2.7 TDI - Rok produkcji: 2004.11 - 2011.03 - Pojemność: 2698, Moc KM: 163 - Serie: BSG, CANB
2.7 TDI - Rok produkcji: 2008.10 - 2011.03 - Pojemność: 2698, Moc KM: 190 - Serie: CANA
2.7 TDI - Rok produkcji: 2004.11 - 2008.10 - Pojemność: 2698, Moc KM: 180 - Serie: BPP

2.7 TDI QUATTRO - Rok produkcji: 2004.11 - 2008.10 - Pojemność: 2698, Moc KM: 180 - Serie: BPP
2.7 TDI QUATTRO - Rok produkcji: 2008.10 - 2011.03 - Pojemność: 2698, Moc KM: 190 - Serie: CANC
2.7 TDI QUATTRO - Rok produkcji: 2005.06 - 2011.03 - Pojemność: 2698, Moc KM: 180 - Serie: BSG, CAND

Ciekawy jestem jakie zmiany zostały wprowadzone.
Dzięki i pozdrawiam,
drk.
Usunięto, Regulamin Punkt 27

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 16 kwie 2014, 17:28

Kolego przedewszystkim zmiany w mechanizmie rozrzadu i ukladzie wtryskowym , szukaj 2.7 po lifcie

darknoid
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 24 mar 2009, 10:50
Lokalizacja: Nowa Sól - Poznań;

Post autor: darknoid » 16 kwie 2014, 17:32

Deniro pisze:...szukaj 2.7 po lifcie
Polift czyli 2008 rok... nie dam rady niestety...
Deniro pisze:Kolego przedewszystkim zmiany w mechanizmie rozrzadu i ukladzie wtryskowym...
czy to oznacza, że zmodernizowano felerne napinacze?
Usunięto, Regulamin Punkt 27

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 16 kwie 2014, 19:17

Zmodernizowano nie tylko napinacze , caly silnik jest nowszej konstrukcji , po napinacze , klapy kolektora (Te zmodyfikowano nawet jeszcze pozniej) uklad wtryskowy , moc , spalanie , temat napinaczy i ukladow wtryskowych jest dosc obszerny wiec nie bede go znow rozwijal , moja rada taka abys dozbieral do polifta a jesli jest poza zasiegiem finansowym badz przygotowany na bolaczki jednostek przed liftem


ave

masud

Post autor: masud » 19 kwie 2014, 19:22

silnik ogolnie bardzo dobry. rozrzad pewnie bedziesz musial robic a moze trafisz na egzeplarz ze zriobionym rozrzadem. co do wtryskow to serwisy boscha od przyszlego roku napewno albo jeszcze w tym ruszaja z regeneracja .wszystkow juz jest podpisane i zaklpane.takze ten temat wtryskow ci odpada

darknoid
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 24 mar 2009, 10:50
Lokalizacja: Nowa Sól - Poznań;

Post autor: darknoid » 19 kwie 2014, 21:47

Więc wygląda na to, że silnik z nowszą konstrukcją i ze zmodernizowanymi m.in. napinaczami to:

2.7 TDI QUATTRO - Rok produkcji: 2008.10 - 2011.03 - Pojemność: 2698, Moc KM: 190 - Serie: CANC a jeżeli CANC wszedł do produkcji w październiku 2008, to auto z początku 2008 r. nie gwarantuje nam, że będzie miało lepszą konstrukcję...

Czy możemy w 100% uznać, że każde A6 C6 po faceliftingu ma już na pokładzie serie CANC? (Mając na myśli 2.7 TDI, Q, TIP).
Usunięto, Regulamin Punkt 27

kamil666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1197
Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kamil666 » 19 kwie 2014, 21:58

tomkoo5 pisze:to są ceny z aso?? nie sądziłem że to az takie drogie:/
Kolego poza aso, ale robione na oryginalnych częściach audi.
W aso za samo wyciągnięcie silnika krzyczą ok 5-6 tysięcy + części.
Ok 300 zł 1h pracy maja przeliczniki.

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 20 kwie 2014, 22:52

darknoid pisze:Czy możemy w 100% uznać, że każde A6 C6 po faceliftingu ma już na pokładzie serie CANC? (Mając na myśli 2.7 TDI, Q, TIP).
Tak

marmsn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 42
Rejestracja: 18 wrz 2013, 20:29
Lokalizacja: londyn

Post autor: marmsn » 10 cze 2014, 23:48

A ja mam w ksiazce gdzie jest nalepka z wyposazeniem CAND i z listopada 2009 w TIP-Q i ma 190 seriaa 197 z hamowni. wiec chyba jest troche wiecej kodow albo sa w miare MIX&MATCH :)

Awatar użytkownika
pawelec_
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 58
Rejestracja: 04 paź 2012, 21:11
Lokalizacja: Łódź/MĂźnchen/Egling

Post autor: pawelec_ » 19 cze 2014, 22:04

a mógłby ktoś napisać kilka słów o silnikach BSG i BPP, bo na forum ogólnie mało jest opisane konkretnie o 2.7, bo o 3.0 jest pełno tematów

andia61
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 25 kwie 2013, 10:23
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: andia61 » 21 cze 2014, 15:19

Kolego mam 2.7tdi z 2007 roku BPP mam przebieg 285 tysi kupiłem go jako golasa poleasingowego z przebiegiem 210 tysiecy mocno doinwestowałem jezeli chodzi o wyposażenie i jestem mega zadowolony z jazdy z seryjnych 180 kucy troszeczke go podrasowałem i jest teraz 220 KM ze swojej strony szczerze ci polecam ten silniczek super mruczy nie pali za wiele i wcale nie jest awaryjny.

Awatar użytkownika
pawelec_
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 58
Rejestracja: 04 paź 2012, 21:11
Lokalizacja: Łódź/MĂźnchen/Egling

Post autor: pawelec_ » 01 lip 2014, 20:33

myślałem sobie ze kupie 2005 rok będzie ok... a tu mówicie polift czyli dokładnie kiedy on był? bo sedany widać jak są po lifcie bo mają inne tylne światła a kombi ciężko rozpoznać
Audi 80 B3 - było
Peugeot Partner - był
Peugeot Boxer - jest
Audi A8 D3 - jest

fresh2002
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 432
Rejestracja: 22 sty 2013, 16:19
Imię: Jacek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Post autor: fresh2002 » 01 lip 2014, 20:56

Polift - SOP
darknoid pisze:2.7 TDI - Rok produkcji: 2008.10 - 2011.03 - Pojemność: 2698, Moc KM: 190 - Serie: CANA
darknoid pisze:2.7 TDI QUATTRO - Rok produkcji: 2008.10 - 2011.03 - Pojemność: 2698, Moc KM: 190 - Serie: CANC
proszę <okok>
CCCO marzenie zrealizowane - C6 by stinger

slas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 66
Rejestracja: 12 maja 2013, 14:53
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Olkusz / małopolska

2.7 BPP

Post autor: slas » 02 lip 2014, 20:19

Spokojnie kupuj 2,7 BPP sprzed lifta tylko pewnego najlepiej z D. Rozrzad to tam pada przy pół miliona km a nie w 200k, poczytaj niemieckie fora to zobaczysz, ja jeżdżę taki już rok i zero problemów bo mam pewniaka, sam przywiozlem. Jak potrzebujesz wiecej info to pytaj.

Awatar użytkownika
pawelec_
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 58
Rejestracja: 04 paź 2012, 21:11
Lokalizacja: Łódź/MĂźnchen/Egling

Post autor: pawelec_ » 02 lip 2014, 21:15

ufff aż odetchnąłem, dzięki slas za odp, bo jak przeglądam forum to wersja którą ty masz jest właśnie bez Q ale za to najtańsza w utrzymaniu A6 :) <okok>
teraz zostaje wybór czy wziać z tip i Q.... bo skrzynia to dla mnie nowość <mysli>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga