Witam wszystkich..
Mam takie oto pytanko..
Wczoraj zakupiłem Audi A6 C5 98r 2,4 V6 Quattro.
Przejechałem około 100km i zauważyłem , że skręcając w prawo kierownica bardzo ciężko chodzi, a w lewo super lekko..
Czy wystarczy wymienić płyn czy to będzie jedna coś innego..?
Czytając wcześniejsze posty widzę, że kierownica ciężko chodziła i w prawo i w lewo..
[A6 C5] słąbsze wspomaganie niz normalnie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 13 kwie 2013, 20:41
- Lokalizacja: Śląskie
Witam.
Mam problem z wspomaganiem:
otóż na niskich obrotach (np. na parkingu) wspomaganie nie działa;
gdy podniesie się obroty np. do 1500rpm wszystko wraca do normy - kierownica pięknie kręci
płyn wspomagania wymieniony dzisiaj - poprzedni był w fatalnym stanie;
czy to oznaki śmierci pompy?
pozdrawiam
Mam problem z wspomaganiem:
otóż na niskich obrotach (np. na parkingu) wspomaganie nie działa;
gdy podniesie się obroty np. do 1500rpm wszystko wraca do normy - kierownica pięknie kręci
płyn wspomagania wymieniony dzisiaj - poprzedni był w fatalnym stanie;
czy to oznaki śmierci pompy?
pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 21
- Rejestracja: 20 paź 2013, 12:17
- Lokalizacja: Białystok
1. wymiana płynu (40 zł)
2. wymiana pompy 100-150 zł
3. jeżeli w/w nie pomogą to jak najszybciej zmienić magiel (400-500 zł ) bo jak będziemy jeździć długo na popsutym maglu ,a sprawnej pompie to wcześniej wymieniona pompa znowu będzie nadawała się do wymiany. ja wymieniłem pompe i magla razem , 550 zł częsci + 300 wymiana iteraz ideał :}
2. wymiana pompy 100-150 zł
3. jeżeli w/w nie pomogą to jak najszybciej zmienić magiel (400-500 zł ) bo jak będziemy jeździć długo na popsutym maglu ,a sprawnej pompie to wcześniej wymieniona pompa znowu będzie nadawała się do wymiany. ja wymieniłem pompe i magla razem , 550 zł częsci + 300 wymiana iteraz ideał :}
Witam. Posiadam a6 c5 2.4 z 2002 kierownica pracuje niemal idealnie. Lekko się kręci i pompa pracuje cicho. Ale jest zawsze jakiś ale....
1. w czasie jazdy po nierównych drogach zauważyłem dziwne stuki na kierownicy wyczuwalne na rękach. Wymieniłem końcówki drążków i nadal te stuki (drgania) tak jakby jakiś luz. Czy to może być już maglownica ? Gdzie szukać przyczyny?
2. brat posiada a6 c5 3.0 z 2002, u niego zaś nie ma luzów ale strasznie ciężko pracuje kierownica w porównaniu do mojej ,trzeba się dobrze przyłożyć do kręcenia. Pompa też pracuje głośniej. Czytając ten temat to wymiana płynu nie pomogła by. Czyli co, do wymiany pompa czy maglownica? I też pytanie jakie koszty mogą być takiej naprawy
1. w czasie jazdy po nierównych drogach zauważyłem dziwne stuki na kierownicy wyczuwalne na rękach. Wymieniłem końcówki drążków i nadal te stuki (drgania) tak jakby jakiś luz. Czy to może być już maglownica ? Gdzie szukać przyczyny?
2. brat posiada a6 c5 3.0 z 2002, u niego zaś nie ma luzów ale strasznie ciężko pracuje kierownica w porównaniu do mojej ,trzeba się dobrze przyłożyć do kręcenia. Pompa też pracuje głośniej. Czytając ten temat to wymiana płynu nie pomogła by. Czyli co, do wymiany pompa czy maglownica? I też pytanie jakie koszty mogą być takiej naprawy
Przewaga dzięki technice
- marek_gnd
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 66
- Rejestracja: 20 sty 2013, 17:37
- Lokalizacja: Nowy Dwór Gdańśki
W pompie (dokładnie jak jest wyjście przewodu zasilającego listwę ) jest sitko/filterek (niech mnie ktoś poprawi jak mówię coś nie tak )... Zacznij od zdjęcia przewodu zasilającego i odkręcenia tego ustrojstwa z tym filterkiem ( i zaworkiem - dokładnie nie pamiętam) i wyczyszczenia tego. Jak jest zapchany to przyczyny dwie: 1. Stary płyn, 2. Sypie się magiel (uszczelnienia albo chrom na listwie).
Witam
Niedawno kupiłem swoją A6. Mechanikiem i specjalistą nie jestem, lecz od tego jest forum aby się poradzić. Moje wspomaganie praktycznie cały czas ciężko chodzi, lecz czasami dostaje 'kopa' i działa normalnie. Wiem,że poprzedni właściciel zalał zły płyn od wspomagania. Czy to może być tego wina? Czy bardziej części mechanicznych?
Niedawno kupiłem swoją A6. Mechanikiem i specjalistą nie jestem, lecz od tego jest forum aby się poradzić. Moje wspomaganie praktycznie cały czas ciężko chodzi, lecz czasami dostaje 'kopa' i działa normalnie. Wiem,że poprzedni właściciel zalał zły płyn od wspomagania. Czy to może być tego wina? Czy bardziej części mechanicznych?