witam
przepraszam że nie odpisywałem ale nie mogłem znaleźć czasu aby dłużej posiedzieś przed kompem i napisać jakie są postępy
więc dziś wróciłem od znajomego z zegarami z dużym fisem tyle co klucze mi przypisał z nowymi pestkami i tyle przewody z pinami się już ogarnęło nie było dużo zaledwie 7 przewodów i po montażu spalanie zaczęło widnieć na fisie...nic nie uruchamiał vagiem tyle co te klucze...w każdym bądź razie nie prosiłem go o to tylko chciałem aby silnik zagadał z nowymi zegarami...
fakt że te z dużym fisem ma o 2000km więcej przebiegu ale nie chciałem zmieniać bo to różnie bywa...
zauważyłem różnicę w oświetleniu...w starych miałem jasne bardziej pod biel podchodziło a w nowych lekko żółtawe...będę musiał się przyzwyczaić chyba
zdziwiło mnie spalanie bo przy 100km/h fis pokazywał w granicach 8,5L a średnia po przejechaniu 52km to 8.2L nie wiem czy aż tak fis okłamuje z racji tego że nie ustawiliśmy zegary na 2.8 z 2.4 czy po prostu zacząłem oszczędniej jeździć przez te pokazywanie spalania... bo zawsze wychodziło mi 10.5L-10.8L/100km gdy przeliczałem litry przez przejechane kilometry po tankowaniu....
wydaje mi się że te przestawianie z 2.4 na 2.8 nie powinno mieć nic wspólnego ponieważ to komputer steruje dawką a licznik tylko szczytuje...
ale jeśli to,to jest przyczyną tak niskiego spalania no to podjadę i też się to zrobi...
wystraszyłem się też gdy nacisnąłem reset na manetce i mi fis zgasł..myślałem że już popsułem ale chyba tak już jest że po krótkim naciśnięciu fis gaśnie a po dłuższym resetuje np.spalanie.
zdziwiony też byłem że wyskoczyła mi ikonka z antenką koło godziny bo myślałem że będe musiał sam ustawiać czas i datę nie mam pojęcia jak to i z czego sczytuje ale grunt że działa...tylko szkoda że górna część fisu nie pokazuje stacji radia bo mam JVC KD SH9101
no cóż nie można mieć wszystkiego
przepraszam jeżeli palnąłem głupotę z tym przepisywaniem z 2.4 na 2.8 ale sami widzicie że zielony jestem i dlatego tu piszę do was....
pozdrawiam i życzę udanego weekendu
