Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

A6C5 demontaz schowka

Wnętrze
ODPOWIEDZ
rokob33
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 331
Rejestracja: 15 maja 2010, 14:09
Imię: Robert
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łódż

A6C5 demontaz schowka

Post autor: rokob33 » 29 cze 2014, 23:09

Witam wiem ze bylo ale nie znalazlem nigdzie czy odkrecajac schowek te 5srub wyjdzie caly czy trzeba jeszcze cos wiedziec na temat silownika schowka ktory odpowiada za powolne opadanie klapy schowka ? chce wyczyscic wentylator i psiknac wurthem na parownik <mysli> i moze ktos ma fotke po wykreceniu schowka gdzie jest miejsce na aplikacje odgrzybiacza na czesc parownika

damianio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 170
Rejestracja: 10 lut 2012, 13:21
Lokalizacja: Łuków

Post autor: damianio » 30 cze 2014, 09:02

wystarczy 5 srubek i wyciagasz powoli zeby odpiac kabel od lampki
odkrecasz wentylator a po jego lewej stronie masz klapke (z jakby radiatorem)
odkrecasz ta klapke i tamtedy dajesz wezyk a reke wkladasz przez otwor od wentylatora i prowadzisz wezyk - proste
Był AFN 1997r.
Był AVG 1999r.
Był ASG 2003r.
Jest ANK 2001r.

rokob33
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 331
Rejestracja: 15 maja 2010, 14:09
Imię: Robert
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łódż

Post autor: rokob33 » 01 lip 2014, 10:44

damianio pisze:wystarczy 5 srubek i wyciagasz powoli zeby odpiac kabel od lampki
odkrecasz wentylator a po jego lewej stronie masz klapke (z jakby radiatorem)
odkrecasz ta klapke i tamtedy dajesz wezyk a reke wkladasz przez otwor od wentylatora i prowadzisz wezyk - proste


super dziekuje :)

[ Dodano: 2014-07-01, 10:44 ]
no i po zabiegu schowek odrecilem wurth wtłoczony wszystko bezproblemowo jedyne co moge powiedziec to ,że nie trzeba odkrecac wentylatora a wystarczy tylko odkrecic regulator dmuchawy i juz jest ''wejscie'' na rurke preparatu <rotfl>

Awatar użytkownika
mwx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1486
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań West

Post autor: mwx » 01 lip 2014, 10:47

Tak, ale na wentylatorze i jego obudowie jest kilogram syfu, który na prawdę chciałbyś usunąć. Tym syfem żywią się śmierdzące potwory zamieszkujące parownik.

Jeżyka, którego wykręciłeś też warto przeczyścić.

rokob33
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 331
Rejestracja: 15 maja 2010, 14:09
Imię: Robert
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łódż

Post autor: rokob33 » 01 lip 2014, 10:56

mwx pisze:Tak, ale na wentylatorze i jego obudowie jest kilogram syfu, który na prawdę chciałbyś usunąć. Tym syfem żywią się śmierdzące potwory zamieszkujące parownik.

Jeżyka, którego wykręciłeś też warto przeczyścić.
tak spodziewalem sie ''syfu'' na wentylatorze czytajac posty,ale zdziwilem sie bo wentyl byl czysciutki zero syfu tak samo jezyk <lol> az bylem zaskoczony milo

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja