Szczerze powiedziawszy nie wiem. musisz mu się przyjrzeć i zdecydować, czy chcesz się tego podjąć, czy po prostu go wymienić.
Co do przepustnicy to chciałbyś wiedzieć?
gdzie znajdę przepustnice , czym czyścić , przeczytałem że po odłączeniu trzeba adaptować mam program vcds lite czy tym można adaptacje przeprowadzić zawór jutro kupie i założę nowy przy okazji przeczyszczę wszystkie rurki od tej odmy
Przepustnicę znajdziesz zawsze tam, gdzie biegnie rura idąca z filtra powietrza do silnika, w twoim przypadku to jest tylna część kolektora ssącego. Wyczyścić najlepiej ropą albo parafiną. VCDS`m spokojnie zrobisz adaptację.
mam BDV w a4 i u mnie tez chwieja sie obroty po otwarciu korka wlewu oleju, a ten zawor w ksztalcie ufo tez zmienilem i dalej ssie przez korek oleju.
zastanawiam sie czy zmienic ezektor czy poprostu tak ma byc .
numer ezektora w 2.4 BDV 078133701AN
aczkolwiek szczerze mowiac analizujac schematy odmy i podcisnien nie wiem czy on ma duzo do tego jak dziala odma ... bardziej do tego jak dziala uklad podcisnienia dla pompy hamulcowej
analizujac schemat ukladu rurek odmy dochodze do wniosku ze opary odmy z bloku oraz z dwoch glowic spotykaja sie i wedruja do zaworu UFO , dalej z zaworu ufo od razu do kolektora ssacego... nie sa w zaden sposob polaczne z ukladen podcisnenia tym bardziej ezektorem ...
A to przepraszam za pomyłkę szukałem w ETCE i jak wybierałem ezektor to mnie odsyłało do układu hamulcowego i pompy elektrycznej podciśnienia czyli tak jak piszesz
zawór wymieniłem i już się nie dusi przy otwartym korku lekko tylko spadają obroty ale różnica jest ale i tak falują obroty na a Vagu pokazuje 680/720 to chyba norma ale te szarpanie zostało zaczyna się 1200/ 1400 lekko gazu 1400/1600 znowu lekko gazu 1600/1800 takie skoki . Przy 1800 dodaje gazu i już nie szarpie na kompie nie pokazuje żadnych błędów ciekawa sprawa skrzynia adaptowana prawidłowo przepustnica tak samo panowie coś doradźcie bo w piątek jadę do Polski i boję się że coś się rozkraczy a to jest 1100 km
sprawdzałem kable nie ma przebić , filtry silniku wymienione z olejem tak samo w skrzyni i powietrza już mi nic do głowy nie przychodzi
skrzynia zmienia biegi prawidłowo w automacie jak i w manualu
do tego jest jakby przymulona do 1800 jakby brakowało mocy a pózniej elegancko płynnie przyspiesza kiedy zwalniam to obroty schodzą płynnie dochodzą do magicznej cyfry i szarpanie jak się nagrzeje to są mocniejsze szarpnięcia