Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Dziwna sprawa macie coś takiego

Silniki benzynowe
mariusz888
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 662
Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
Imię: Jerzy
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
Kontakt:

Post autor: mariusz888 » 29 cze 2014, 21:27

np. fabia 1.2 HTP ,odkręcasz korek i cuda się dzieja.
reszte znajdziesz sam(google) ;)
allroad 3.0 ASB
allroad 2.5tdi AKE
a6 2.8Q ACK sedan
a3 8L ALH

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 29 cze 2014, 21:29

Ja pytam, skoro masz teorię, podeprzyj ją faktami, a nie odsyłaj do googla.

slawek3000
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 53
Rejestracja: 13 lis 2013, 00:43
Imię: Radosław
Rocznik: 2002
Moje auto: S6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: RWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: slawek3000 » 29 cze 2014, 21:48

dajcie coś konkretnego czy ten zawór można rozebrać i wyczyścić czy kupować nowy
i jak dostać się do przepustnicy

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 29 cze 2014, 22:20

Szczerze powiedziawszy nie wiem. musisz mu się przyjrzeć i zdecydować, czy chcesz się tego podjąć, czy po prostu go wymienić.
Co do przepustnicy to chciałbyś wiedzieć?

slawek3000
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 53
Rejestracja: 13 lis 2013, 00:43
Imię: Radosław
Rocznik: 2002
Moje auto: S6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: RWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: slawek3000 » 29 cze 2014, 22:46

gdzie znajdę przepustnice , czym czyścić , przeczytałem że po odłączeniu trzeba adaptować mam program vcds lite czy tym można adaptacje przeprowadzić zawór jutro kupie i założę nowy przy okazji przeczyszczę wszystkie rurki od tej odmy

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 30 cze 2014, 08:28

Przepustnicę znajdziesz zawsze tam, gdzie biegnie rura idąca z filtra powietrza do silnika, w twoim przypadku to jest tylna część kolektora ssącego. Wyczyścić najlepiej ropą albo parafiną. VCDS`m spokojnie zrobisz adaptację.

soul
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 03 lis 2013, 19:32
Lokalizacja: Lublin / Łęczna

Post autor: soul » 30 cze 2014, 12:13

2.4 z tym ufo zaworem tez maja ezektor ...

mam BDV w a4 i u mnie tez chwieja sie obroty po otwarciu korka wlewu oleju, a ten zawor w ksztalcie ufo tez zmienilem i dalej ssie przez korek oleju.

zastanawiam sie czy zmienic ezektor czy poprostu tak ma byc .

numer ezektora w 2.4 BDV 078133701AN

aczkolwiek szczerze mowiac analizujac schematy odmy i podcisnien nie wiem czy on ma duzo do tego jak dziala odma ... bardziej do tego jak dziala uklad podcisnienia dla pompy hamulcowej

Obrazek


analizujac schemat ukladu rurek odmy dochodze do wniosku ze opary odmy z bloku oraz z dwoch glowic spotykaja sie i wedruja do zaworu UFO , dalej z zaworu ufo od razu do kolektora ssacego... nie sa w zaden sposob polaczne z ukladen podcisnenia tym bardziej ezektorem ...
Instalacje gazowe LPG - Profesjonalny Montaż/poprawki/strojenie - Lublin (Lubelskie) > Zapraszam > PW
Galeria moich montaży - LPG Forum

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 30 cze 2014, 14:13

A to przepraszam za pomyłkę szukałem w ETCE i jak wybierałem ezektor to mnie odsyłało do układu hamulcowego i pompy elektrycznej podciśnienia czyli tak jak piszesz

slawek3000
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 53
Rejestracja: 13 lis 2013, 00:43
Imię: Radosław
Rocznik: 2002
Moje auto: S6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: RWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: slawek3000 » 03 lip 2014, 00:27

zawór wymieniłem i już się nie dusi przy otwartym korku lekko tylko spadają obroty ale różnica jest ale i tak falują obroty na a Vagu pokazuje 680/720 to chyba norma ale te szarpanie zostało zaczyna się 1200/ 1400 lekko gazu 1400/1600 znowu lekko gazu 1600/1800 takie skoki . Przy 1800 dodaje gazu i już nie szarpie na kompie nie pokazuje żadnych błędów ciekawa sprawa skrzynia adaptowana prawidłowo przepustnica tak samo panowie coś doradźcie bo w piątek jadę do Polski i boję się że coś się rozkraczy a to jest 1100 km
sprawdzałem kable nie ma przebić , filtry silniku wymienione z olejem tak samo w skrzyni i powietrza już mi nic do głowy nie przychodzi
skrzynia zmienia biegi prawidłowo w automacie jak i w manualu
do tego jest jakby przymulona do 1800 jakby brakowało mocy a pózniej elegancko płynnie przyspiesza kiedy zwalniam to obroty schodzą płynnie dochodzą do magicznej cyfry i szarpanie jak się nagrzeje to są mocniejsze szarpnięcia

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja