3.0 TDI słabe wyniki na hamownii
3.0 TDI słabe wyniki na hamownii
Witam. Ostatnio postanowiłem podnieść moc w moim audi i udałem się do firmy która się tym zajmuje.
Po zhamowaniu auta okazało się że ma tylko 198KM a powinien mieć 224KM po korekcie ma 250. Pan z warsztatu powiedział że to przez wtryski i jak je wymienię to konie wrócą.
sprawdzałem wtryski VCDSem i niby nie jest z nimi źle.
Może wiecie co może mieć jeszcze wpływ na ten wynik, wykres z hamownii i logi wtrysków wstawię później bo nie mam teraz do nich dostępu.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Po zhamowaniu auta okazało się że ma tylko 198KM a powinien mieć 224KM po korekcie ma 250. Pan z warsztatu powiedział że to przez wtryski i jak je wymienię to konie wrócą.
sprawdzałem wtryski VCDSem i niby nie jest z nimi źle.
Może wiecie co może mieć jeszcze wpływ na ten wynik, wykres z hamownii i logi wtrysków wstawię później bo nie mam teraz do nich dostępu.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Tyle to pewnie miał jak był nowy , chociaż nawet nowe silniki nie zawsze legitymują się deklarowaną mocą .szwaku pisze:powinien mieć 224KM
Utrata mocy ok 25KM przy 10 letnim silniku diesla to raczej normalne w zależności od serwisowania pojazdu , przebiegu , stanu wtrysków , turbiny , jakości paliwa i wielu innych czynników .
AUDI - Przewaga dzięki technice
Gość u którego robiłem chipa mówił że to najsłabsze 3.0 jakie robił, pokazywał mi nawet wykresy innych samochodów z tym silnikiem jakie robił i najsłabszy miał 212KM.
Żadne błędy silnika nie wyskakują, raz miałem jakiś czas temu jakiś błąd przepływomierza ale po wykasowaniu nie wrócił. Turbina daje dobre ciśnienie.
I jeszcze podczas hamowania auta silnik się trochę za mocno nagrzewał.
Żadne błędy silnika nie wyskakują, raz miałem jakiś czas temu jakiś błąd przepływomierza ale po wykasowaniu nie wrócił. Turbina daje dobre ciśnienie.
I jeszcze podczas hamowania auta silnik się trochę za mocno nagrzewał.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 366
- Rejestracja: 31 sty 2013, 22:40
- Imię: Marek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Giżycko/Aachen
po pierwsze co za tuner podniósł moc jezeli z serii wyszlo niecałe 200 :shock:
a sprawdzanie wtrysków vcds em jest nie wiarodajne bo sprawdzasz wtrysk a nie jego koncówke
mi tunerzy doradzali wymiane wtrysków przed mapą jezeli chcem autem polatac bez remontu silnika
wymieniłem przed chipem wyszło 223,7 po 285
auto lat 9 nalatane 272 kk
a sprawdzanie wtrysków vcds em jest nie wiarodajne bo sprawdzasz wtrysk a nie jego koncówke
mi tunerzy doradzali wymiane wtrysków przed mapą jezeli chcem autem polatac bez remontu silnika
wymieniłem przed chipem wyszło 223,7 po 285


auto lat 9 nalatane 272 kk
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 266
- Rejestracja: 27 lis 2012, 17:18
- Imię: Dawid
- Rocznik: 1992
- Moje auto: 100 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
Jaceny, Bo wyniki mi się nie ostały :P
Nie moje auto tylko kolegi. nie bardzo o nie dbał. Ale z opinii z np. forum A4 wynika że one za nowości wykazywały sporo większą mocą niż 180, dlatego spadki w rzeczywistości większe. Czy to prawda? nie wiem, ale na testach innych nowszych audi wychodziły większe moce
np.
Nie moje auto tylko kolegi. nie bardzo o nie dbał. Ale z opinii z np. forum A4 wynika że one za nowości wykazywały sporo większą mocą niż 180, dlatego spadki w rzeczywistości większe. Czy to prawda? nie wiem, ale na testach innych nowszych audi wychodziły większe moce
np.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 134
- Rejestracja: 14 lut 2014, 17:40
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Czasami jak czytam takie rzeczy
To nie polonez, ze po 30 tys miał odczuwalne utraty mocy, a po 80 nadawał sie do kapitalki.
Ten tuner to niezły szpec, wazne że kase przytulił za remap, a dalej niech sie nawet motor rozleci. Sugeruje wymiane wtrysków, a mimo to pcha podkrecony soft. Kazdy szanujacy sie tuner zrobi diagnostyke silnika i przy tak duzym spadku albo bedzie doszukiwał sie przyczyn utraty mocy, albo nie podejmie sie pisania mapy. To ni ejest tak, że wcieło 25 KM i gość tego nie zauwazył, jezeli rzeczywiscie wtryski juz leja to nie z dnia na dzien i zauwazymy spadek mocy od razu tylko jest to długoczasowa bądź dużokilometrowa usterka, wiec w przeciagu kilku miesiecy nie odczujemy takiego spadku mocy. Jeszcze jedno na koniec VCDS em to sobie mozemy sprawdzić......., ale nie to czy wtryski leja czy nie.

Ten tuner to niezły szpec, wazne że kase przytulił za remap, a dalej niech sie nawet motor rozleci. Sugeruje wymiane wtrysków, a mimo to pcha podkrecony soft. Kazdy szanujacy sie tuner zrobi diagnostyke silnika i przy tak duzym spadku albo bedzie doszukiwał sie przyczyn utraty mocy, albo nie podejmie sie pisania mapy. To ni ejest tak, że wcieło 25 KM i gość tego nie zauwazył, jezeli rzeczywiscie wtryski juz leja to nie z dnia na dzien i zauwazymy spadek mocy od razu tylko jest to długoczasowa bądź dużokilometrowa usterka, wiec w przeciagu kilku miesiecy nie odczujemy takiego spadku mocy. Jeszcze jedno na koniec VCDS em to sobie mozemy sprawdzić......., ale nie to czy wtryski leja czy nie.
A4 B7 Avant 3.0 Tdi Quattro BKN 204 KM
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 29 maja 2014, 13:33
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
100% racji ; jak robiłem 2.0 TDI 170KM na pompowtryskach to na hamowni wyszło 160km i tuner określił, takie coś to jest "jeszcze w normie tego silnika " ale gdyby wyszło poniżej 150KM to trzeba by wtryski sprawdzić. Po chipie wyszło 195KM.bosniak_sg pisze:Czasami jak czytam takie rzeczyTo nie polonez, ze po 30 tys miał odczuwalne utraty mocy, a po 80 nadawał sie do kapitalki.
Ten tuner to niezły szpec, wazne że kase przytulił za remap, a dalej niech sie nawet motor rozleci. Sugeruje wymiane wtrysków, a mimo to pcha podkrecony soft. Kazdy szanujacy sie tuner zrobi diagnostyke silnika i przy tak duzym spadku albo bedzie doszukiwał sie przyczyn utraty mocy, albo nie podejmie sie pisania mapy. To ni ejest tak, że wcieło 25 KM i gość tego nie zauwazył, jezeli rzeczywiscie wtryski juz leja to nie z dnia na dzien i zauwazymy spadek mocy od razu tylko jest to długoczasowa bądź dużokilometrowa usterka, wiec w przeciagu kilku miesiecy nie odczujemy takiego spadku mocy. Jeszcze jedno na koniec VCDS em to sobie mozemy sprawdzić......., ale nie to czy wtryski leja czy nie.
pozdrawiam
Krzysiek
Krzysiek