A6 C5 V6 bi-turbo Plewisa
daniel1997, tak jak piszesz każdy ma to co lubi i to co ma... nie lubie tylko jak ktoś naskakuje na mnie tak od samego początku jedzie po moim aucie i wyśmiewa jesteśmy posiadaczami 4-rech kółek wiec po co te dziecinne docinki -nie każdemu moze sie podobac moje auto ,ale ile można pisac w kółko i to samo ,raz powiedziane i styka mi po co dalej drążyc ...
wiem ,ze nie mam ideału ,ale też po to sie tu zalogowałem,by doprowadzić je do lepszego stanu jak kupiłem...
wiem ,ze nie mam ideału ,ale też po to sie tu zalogowałem,by doprowadzić je do lepszego stanu jak kupiłem...
Pozdrawiam Plewis
nie tylko ty i ja tu sie tak znalazłem dzięki pomocy kolegów na forum zrobiłem wiele rzeczy sam.Musisz liczyć się z krytyką i pochwałą ile ludzi tyle gustów sam to przerabiałemplewis pisze:wiem ,ze nie mam ideału ,ale też po to sie tu zalogowałem,by doprowadzić je do lepszego stanu jak kupiłem...
Pozdrawiam nie zniechęcaj się
stara instalacja LPG Zawoli wymontowana i zastąpiona najlepsza na rynku czyli Stag 300 ,reduktor KME Gold ,wtryski REG -żadnej różnicy w jeździe na Pb ,LPG nawet na LPG jakby równiej pracuje silnik,borykam sie jeszcze ze "słabym dołem" do 4200 obr. słabo sie zbiera czy to na PB czy na LPG nie robi różnicy ,wiec problem tkwi gdzie indziej ,czy ktoś miał podobny problem,ze auto jechało powyżej tych obrotów tak jak powinno jechać biturbo..?
Pozdrawiam Plewis
dyskusja na poziomie... gaz jest paliwem szlachetniejszym od benzyny i posiada większą liczbę oktanów.. a dobrze ustawiony jest lepszym paliwem niż bezołowiowa 95... czy wyznacznikiem do jechania po autach z gazem jest cena tego paliwa? bo nie bardzo rozumiem.. osobiście wolałbym mieć auto do szybkiej dynamicznej jazdy i równocześnie oszczędnej dzięki lpg niż turlać się dieslem, chwalić się jakie to mam niskie spalanie i nie cieszyć się dźwiękiem z wydechu którego w dieslu nie ma. btw. nie ujmuję nic dieslom w kategorii osiągów, sam nie raz miałem okazję się przejechać 3.0d w bmw e46 po programie , z wiekszym intercoolerem wystrojonym na niecałe 295KM i 780NM, robi to robotę i objeżdża większość dupowozów jeżdżących po ulicach..KL4K50N pisze:plewis, Chłopcze, już Ci pisałem na temat tdi. Ty żyjesz jeszcze w czasie 1.6TD, 1.9TDI na PD. Nowe diesele NIE kopcą. Zdziwił byś się jaki ogień potrafią zrobić nowe diesele. I niestety Twoja padlinka niydyrydy
[ Dodano: 2014-05-09, 16:07 ]Ty chyba ciepły jesteśplewis pisze:gratki męskiego motoru
[ Dodano: 2014-05-09, 16:10 ]
A tak btw jak się bawimy w wklejanie fotek :
Obrazek
Obrazek
poza tym zawsze śmieszą mnie porównania w kategorii osiągów większości wolnossących benzyniaków do diesli.
[quote="plepotara instalacja LPG Zawoli wymontowana i zastąpiona najlepsza na rynku czyli Stag 300 ,reduktor KME Gold ,wtryski REG -żadnej różnicy w jeździe na Pb ,LPG nawet na LPG jakby równiej pracuje silnik,borykam sie jeszcze ze "słabym dołem" do 4200 obr. słabo sie zbiera czy to na PB czy na LPG nie robi różnicy ,wiec problem tkwi gdzie indziej ,czy ktoś miał podobny problem,ze auto jechało powyżej tych obrotów tak jak powinno jechać biturbo..?[/quote]
Witam. Nie podejmuje dyskusji o wygladzie auta i wariacji diesel kontra bena o temat rzeka i spór niepotrzebny. Co do ogarnięcia 2.7 biturbo to mało kto zna się na tym silniku. Ludzie, którzy pracowali w serwisie audi kupę lat nie widzieli często tego samochodu i nie potrafią się konstruktywne na temat tego motoru wypowiedzieć a co dopiero zdiagnozować. Ja walczę sam z własnym wozidlem i slyszalem różne opinie wszyscy twierdzą że jest ok ale ja uparty jak zwykle nie. Reasumując pytanko jest ktoś z okolicy Poznania posiadający 2.7biturbo na forum który pomoże w ocenie mojego autka. Może faktycznie czepiam się szczegół:)
Witam. Nie podejmuje dyskusji o wygladzie auta i wariacji diesel kontra bena o temat rzeka i spór niepotrzebny. Co do ogarnięcia 2.7 biturbo to mało kto zna się na tym silniku. Ludzie, którzy pracowali w serwisie audi kupę lat nie widzieli często tego samochodu i nie potrafią się konstruktywne na temat tego motoru wypowiedzieć a co dopiero zdiagnozować. Ja walczę sam z własnym wozidlem i slyszalem różne opinie wszyscy twierdzą że jest ok ale ja uparty jak zwykle nie. Reasumując pytanko jest ktoś z okolicy Poznania posiadający 2.7biturbo na forum który pomoże w ocenie mojego autka. Może faktycznie czepiam się szczegół:)
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))
zrobiłem logi dynamiczne spójrzcie proszę co jest nie halo;
Grupy: 093 - http://vaglog.rtnet.pl/metyoo_176234.html
Grupy: 090,090 - http://vaglog.rtnet.pl/metyoo_176235.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/metyoo_176236.html
Grupy: 033 - http://vaglog.rtnet.pl/metyoo_176237.html
Grupy: 115 - http://vaglog.rtnet.pl/metyoo_176238.html
dodam,ze silnik pracuje bardzo równo ,nie szarpie nie prycha ,idealnie aksamitnie z tym,ze jedzie jakby bez turbo do 4200obr po przekroczeniu tych obrotów jakby mnie ktoś popchnął do przodu takie odczucia...
jeszcze jedna kwestia mam 3 błędy silnika tj.
czujnik temperatury cieczy chłodzącej(zwarcie do masy,czujnik wymieniłem na nowy,błąd cały czas jest) wiec wstrzymuje sie z wymianą czujników temperatury spalin (zwarcie do masy) bo te też podobno uszkodzone...
-po wykasowaniu tych błędów silnik nie chodzi już tak równo i nie jedzie w całym zakresie obrotów ,po kilku rundkach na mieście znów odżywa po 4200obr.
-co sądzicie o wypomnianych niedogodnościach?
Grupy: 093 - http://vaglog.rtnet.pl/metyoo_176234.html
Grupy: 090,090 - http://vaglog.rtnet.pl/metyoo_176235.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/metyoo_176236.html
Grupy: 033 - http://vaglog.rtnet.pl/metyoo_176237.html
Grupy: 115 - http://vaglog.rtnet.pl/metyoo_176238.html
dodam,ze silnik pracuje bardzo równo ,nie szarpie nie prycha ,idealnie aksamitnie z tym,ze jedzie jakby bez turbo do 4200obr po przekroczeniu tych obrotów jakby mnie ktoś popchnął do przodu takie odczucia...
jeszcze jedna kwestia mam 3 błędy silnika tj.
czujnik temperatury cieczy chłodzącej(zwarcie do masy,czujnik wymieniłem na nowy,błąd cały czas jest) wiec wstrzymuje sie z wymianą czujników temperatury spalin (zwarcie do masy) bo te też podobno uszkodzone...
-po wykasowaniu tych błędów silnik nie chodzi już tak równo i nie jedzie w całym zakresie obrotów ,po kilku rundkach na mieście znów odżywa po 4200obr.
-co sądzicie o wypomnianych niedogodnościach?
Pozdrawiam Plewis
plewis pisze:zrobiłem logi dynamiczne spójrzcie proszę co jest nie halo;
Grupy: 093 - http://vaglog.rtnet.pl/metyoo_176234.html
Grupy: 090,090 - http://vaglog.rtnet.pl/metyoo_176235.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/metyoo_176236.html
Grupy: 033 - http://vaglog.rtnet.pl/metyoo_176237.html
Grupy: 115 - http://vaglog.rtnet.pl/metyoo_176238.html
dodam,ze silnik pracuje bardzo równo ,nie szarpie nie prycha ,idealnie aksamitnie z tym,ze jedzie jakby bez turbo do 4200obr po przekroczeniu tych obrotów jakby mnie ktoś popchnął do przodu takie odczucia...
jeszcze jedna kwestia mam 3 błędy silnika tj.
czujnik temperatury cieczy chłodzącej(zwarcie do masy,czujnik wymieniłem na nowy,błąd cały czas jest) wiec wstrzymuje sie z wymianą czujników temperatury spalin (zwarcie do masy) bo te też podobno uszkodzone...
-po wykasowaniu tych błędów silnik nie chodzi już tak równo i nie jedzie w całym zakresie obrotów ,po kilku rundkach na mieście znów odżywa po 4200obr.
-co sądzicie o wypomnianych niedogodnościach?
A więc piszę co wiem lub wydaje mi się że wiem. Z logów wynika, że turbo chodzi w trybie awsryjnym, laduje 0,4 bara. Przed kolejnymi logami wykasuj bledy i dopiero but. Logi 003 zrob7 statycznie. Z wartości przepływki wykika, że masz 150km. Rozrzad wynika, że masz rozjechany lub w granicy bledu tj. 12. Na poczatek na zimnym silnku sprawdz temp płynu i zobaczysz jakie wskazania podaje czujnik. W google zobaczysz jak i co logowac w audi. Czekam na kolejne logi może coś wspólnie uda się wymyślić. Diagnoza nazych silników to jak wróżenie z fusów:) przynajmniej dla takich laików jak my he he
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))
metyoo pisze:Rozrząd jest rozjechany i to mocno, bo o 11 stopni, tolerancja to max 5 stopni.
Jeśli EGT jest uszkodzone to będzie tak działał, bo ECU obcina wszystkie wartości do minimum, żeby nie zniszczyć np. turbin.
Tak wychodzi z logów. Przynajmniej ja je tak interpretuje. Zwarcie do plusa może jednak świadczyć iż walnieta jest wiązka EGT i czujnika cieczy. Zrobienie logow 32 kanału też powinno nam coś powiedzieć o nieszczelności a kanał 003 o przepływce. Jak gdzieś udalo mi się wyczytac czujnik cieczy tez dużo potrafi namieszać. Tylko trzeba sprawdzić go na zimnym, ktory kanał to nie potrafię teraz na szybko podać.
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))
- zbig_wwl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 408
- Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
- Lokalizacja: Wołomin
- Kontakt:
Wychodzi na to, że masz problem z wiązką lub ECU. W logach też nie najlepiej, bo widać że pomimo trybu awaryjnego turbiny nawet tego awaryjnego ciśnienia nie odpracowują. "Kop" w okolicach 4kRPM może wynikać z przełączenia faz rozrządu, bo przy takim rozjeździe rozrządu jak masz, na pewno przepływ przez silnik nie jest zgodny z założeniami konstruktorów.
Skupmy się jednak na początek na błędach "elektrycznych". Na początek EGT - odepnij wtyczkę od czujnika i sprawdź napięcia. Na środkowym pinie jest masa, a na obydwu skrajnych powinno być +12V. Mierzyć trzeba na włączonym zapłonie, więc uważaj, żeby zwarcie zie zrobić.
Skupmy się jednak na początek na błędach "elektrycznych". Na początek EGT - odepnij wtyczkę od czujnika i sprawdź napięcia. Na środkowym pinie jest masa, a na obydwu skrajnych powinno być +12V. Mierzyć trzeba na włączonym zapłonie, więc uważaj, żeby zwarcie zie zrobić.
Pozdrawiam
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga