Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

A6 C5 V6 bi-turbo Plewisa

Prezentacja w/w aut.
Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 02 maja 2014, 16:06

Do termostatu potrzebna grubsza akcja.
Musisz rozebrać przód i zdjąć pasek rozrządu.

plewis
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 23 kwie 2014, 21:40
Lokalizacja: Piła

Post autor: plewis » 02 maja 2014, 16:21

metyoo pisze:Do termostatu potrzebna grubsza akcja.
Musisz rozebrać przód i zdjąć pasek rozrządu.
serio? <stres>
Pozdrawiam Plewis

marcinacm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 250
Rejestracja: 05 paź 2013, 11:16
Lokalizacja: Płońsk

Post autor: marcinacm » 02 maja 2014, 20:36

Tak niestety to jest tak zrobione cały pas przedni do rozebrania jak w 2.5 TDI :D



PS : autko bardzo ładne w końcu to Audiczka a wiec cztery pierścienie robią wrażenie :D niezawodności kolego ;)
Jak kierowca dba o samochód , tak samochód dba o kierowcę

plewis
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 23 kwie 2014, 21:40
Lokalizacja: Piła

Post autor: plewis » 05 maja 2014, 20:18

-teraz pytanie gdzie szukac kodu silnika na silniku...?
Ostatnio zmieniony 26 wrz 2014, 21:36 przez plewis, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam Plewis

plewis
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 23 kwie 2014, 21:40
Lokalizacja: Piła

Post autor: plewis » 05 maja 2014, 22:08

Pisi pisze:Mówiłem :) Kod silnka masz nabity na lewej głowicy patrząc na silnik, na elemencie do "zaczepienia do wyciągania" będzie wykropkowane
jest AJK i nie moge wykasowac błędów zmieniłem dziś czujnik i nic nie pomogło ...-chyba,ze zmieniłem nie ten co trzeba <uoee>
Pozdrawiam Plewis

Awatar użytkownika
bartek123438
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 02 paź 2009, 19:10
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: bartek123438 » 07 maja 2014, 13:15

Czyli tzw ulep. Hamulce też na pewno od AQD zostały bo nie wieże że ktoś to zmienił. Bez urazy dla właściciela. Życzę szybkiego ogarnięcia problemów.

damianio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 170
Rejestracja: 10 lut 2012, 13:21
Lokalizacja: Łuków

Post autor: damianio » 07 maja 2014, 13:23

plewis pisze:
Pisi pisze:Powiedz mi kolego jakim cudem masz tam napęd FWD? 2.7T na 100% były tylko w QUATTRO.
najwidoczniej nie wiesz o wszystkich wersjach ;)
jestes miszczem :D

Audi A7 Klub

Post autor: Audi A7 Klub » 07 maja 2014, 17:14

No to ładnego ulepa trafiłeś. Zobacz w zimie czy Ci z tyłu czterech śladów nie zostawia :|

plewis
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 23 kwie 2014, 21:40
Lokalizacja: Piła

Post autor: plewis » 08 maja 2014, 13:27

bartek123438 pisze:Czyli tzw ulep. Hamulce też na pewno od AQD zostały bo nie wieże że ktoś to zmienił. Bez urazy dla właściciela. Życzę szybkiego ogarnięcia problemów.
heble chyba są wieksze spójrz prosze jak sie znasz;
a Tym ,którzy tylko umieją censored z góry dziękuje ,bo widzę technicznie to żaden nie potrafi doradzić np; jak się pozbyć błędu... Obrazek
2 tłoczki -4 klocki ,to też heble są z 2,8?
na innych forach nazywa się takie auto po swapie -tutaj ,widzę określenie "ulep" czyli coś gorszego ...
-spoko jak ktoś zmienia zwykłego N/A na doładowany to jest tu gorszy -zaczynam lubic te forum <lol>
damianio pisze:
plewis pisze:
Pisi pisze:Powiedz mi kolego jakim cudem masz tam napęd FWD? 2.7T na 100% były tylko w QUATTRO.
najwidoczniej nie wiesz o wszystkich wersjach ;)
jestes miszczem :D
Ty też twierdzisz,ze 2,7 wychodziły tylko 4x4 tak? -spoko muszę jeszcze się pouczyć o tych wersjach ,bo moja wiedza jest mierna na to wychodzi...
KL4K50N pisze:No to ładnego ulepa trafiłeś. Zobacz w zimie czy Ci z tyłu czterech śladów nie zostawia :|
po czym wnosisz?
Ostatnio zmieniony 09 maja 2014, 10:49 przez plewis, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam Plewis

bboykoti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 457
Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
Imię: Dawid
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Solec Kujawski

Post autor: bboykoti » 08 maja 2014, 14:59

Niestety musisz się przyzwyczaić do tego, na forach już tak jest.

Nikt nie pomyśli, że może poprzedni właściciel miał bardzo zadbaną A6 a było mu mało mocy i nie chciał zmieniać auta żeby nie trafić na minę to postanowił zmienić silnik i tyle. Różnie to bywa.

Pozdro
Było A6 C5 1.8T:
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm

Audi A7 Klub

Post autor: Audi A7 Klub » 08 maja 2014, 16:13

bboykoti pisze:Nikt nie pomyśli, że może poprzedni właściciel miał bardzo zadbaną A6

Ty chyba jesteś ślepy jak mówisz, że ona jest zadbana.


plewis, A Ty chyba nie przeczytałeś regulaminu. Nie używaj wulgaryzmów


Forum jest po to by pisać co się uważa, nie każdy Ci będzie właził w cztery litery i pisał, że super masz auto, bo tak nie jest i przyjmij to do wiadomości. Do tego auta jeszcze dużo brakuje by jakoś sensownie wyglądało, a co Ty z tym zrobisz to już Twoja sprawa.


PS: nawet na porządne G12+ nie chciało się wydać trochę więcej grosza bo układ chłodzenia zalany jakąś zieloną wodą.

plewis
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 23 kwie 2014, 21:40
Lokalizacja: Piła

Post autor: plewis » 08 maja 2014, 21:28

KL4K50N pisze:
nawet na porządne G12+ nie chciało się wydać trochę więcej grosza bo układ chłodzenia zalany jakąś zieloną wodą.
<font color='red'><b>censored</b></font> nie wierze ...
-wiem,ze zazdroscisz mi V-6tki w benzynie wyposażoną w 2 turbo sprężarki -kultura pracy bajka i świst turbo ;) proponuje też zmienić KLEKOTA ;) na jakiś sensowny męski motor..;)

[ Dodano: 2014-05-08, 21:28 ]
bboykoti pisze:Niestety musisz się przyzwyczaić do tego, na forach już tak jest.

Nikt nie pomyśli, że może poprzedni właściciel miał bardzo zadbaną A6 a było mu mało mocy i nie chciał zmieniać auta żeby nie trafić na minę to postanowił zmienić silnik i tyle. Różnie to bywa.

Pozdro
<okok> <przytul>
Pozdrawiam Plewis

Awatar użytkownika
IreK_PV808
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 440
Rejestracja: 07 cze 2013, 23:04
Imię: Irek
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7T BEL 265KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Leżajsk
Kontakt:

Post autor: IreK_PV808 » 08 maja 2014, 22:53

Panowie..... nie ma tragedii , fakt może nie jest wszystko tak jak powinno być ale ulepem tego nie nazywajcie !!! Gdyby auta miały tylko takie problemy to byłoby zajeb***
Jak mogę to pomogę. :) Gadżety Audi A6
exhaust byGTPerformance -->>
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub

Audi A7 Klub

Post autor: Audi A7 Klub » 09 maja 2014, 09:20

plewis, Hahahah czego niby mam zazdrościć, tego szrota malowanego w garażu sprejem z tesco? Przestań i zacznij coś działać z autem by wyeliminować jego "wady" to wtedy usłyszysz może jakieś pozytywy. Pooglądaj jeszcze dokładnie ten samochód bo może jeszcze coś ciekawego z niego wyjdzie. Ale to już pewnie nie napiszesz o tym bo wiesz jak to by zadziałało <lol>


PS: Chyba nie słyszałeś "klekota" v6 u mnie, także daruj sobie komentarze tego typu. Klekot było słychać w 1.9 na PD a nie w Vkach

PS2: wolę jeździć "klekotem" niż mieć 2.7BiT w gazie.... <heej>

[ Dodano: 2014-05-09, 09:20 ]
plewis pisze:na jakiś sensowny męski motor..;)
Napisał ten co jeździ "męskim kolorem"

Awatar użytkownika
bartek123438
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 02 paź 2009, 19:10
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: bartek123438 » 09 maja 2014, 11:27

Jedno trzeba przyznać, auto wzbudza emocje :[

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja