Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

ACK Pracuję na 5 garczków

Silniki benzynowe
proboschcz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 01 paź 2012, 21:54
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: proboschcz » 26 kwie 2014, 13:19

sprawdz cewki - sdejmij fajki po kolei i zobacz czy jest iskra. Jak nie bedzie iskry na ktoryms garze zamień przewody , sprawdzisz czy przewod nie uszkodzony. nie napisałes jakie masz przewody, może jakieś badziewie

Mjasiek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 11 gru 2007, 22:47
Imię: Tomasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pawłowice Śląskie

Post autor: Mjasiek » 26 kwie 2014, 13:27

Przy odpalaniu zimnego silnika też tak chodzi na 5 garów ? bo wtedy sondy nie mają wpływu na jego pracę bo silnik korzysta ze sztywnych map. Tak jak wyżej zabawa kablami bo to też nas naprowadzić może na cewkę, kablę czy świecę - której VAG nie pokaże że jest uszkodzona w tym konkretnym silniku.

Słowiu

Post autor: Słowiu » 26 kwie 2014, 15:25

Panowie kable i świece zmieniłem na nowe więc wykluczam to.Jak zimny i ma ssanie to wiadomo że go nie telepie i nie wydaje mi się żeby na 5 pracował...

[ Dodano: 2014-04-26, 15:25 ]
proboschcz pisze:nie napisałes jakie masz przewody, może jakieś badziewie
przewody Magnetti Marelli więc nie takie znów badziewie

Awatar użytkownika
zbig_wwl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 408
Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
Lokalizacja: Wołomin
Kontakt:

Post autor: zbig_wwl » 26 kwie 2014, 16:20

Najpierw sprawdź dokładnie wszystko "na górze", czyli świece, przewody, cewki, sprężanie w cylindrach, zasilanie paliwem.
Dopiero potem sondy. Jak silnik jednym cylindrem pompuje powietrze albo przelewa niespalone paliwo to niby co ma pokazywać sonda? Falować na pewno nie będzie.
Jeżeli podejrzewasz sondy, to je najlepiej całkiem odłącz - ECU przejdzie na sztywną mapę i silnik ma pracować normalnie. Jak nie masz vag'a to po odłączeniu sond odłącz jeszcze na minutę akumulator, żeby korekty się wykasowały.
Pozdrawiam
zbig_wwl

3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps

ps. nie pomagam na PW

Słowiu

Post autor: Słowiu » 29 kwie 2014, 23:12

zbig_wwl pisze:Najpierw sprawdź dokładnie wszystko "na górze", czyli świece, przewody, cewki, sprężanie w cylindrach, zasilanie paliwem.
Dopiero potem sondy. Jak silnik jednym cylindrem pompuje powietrze albo przelewa niespalone paliwo to niby co ma pokazywać sonda? Falować na pewno nie będzie.
Jeżeli podejrzewasz sondy, to je najlepiej całkiem odłącz - ECU przejdzie na sztywną mapę i silnik ma pracować normalnie. Jak nie masz vag'a to po odłączeniu sond odłącz jeszcze na minutę akumulator, żeby korekty się wykasowały.
Kolego a więc tak.Po odłączeniu sondy jednej jak i drugiej nie ma różnicy w pracy silnika.Czy to oznacza że obydwie mogą być walnięte? Jedna,ta lewa wygląda na to że jest całkiem niedawno wymieniana...

Awatar użytkownika
zbig_wwl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 408
Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
Lokalizacja: Wołomin
Kontakt:

Post autor: zbig_wwl » 29 kwie 2014, 23:38

Słowiu pisze:Kolego a więc tak.Po odłączeniu sondy jednej jak i drugiej nie ma różnicy w pracy silnika.Czy to oznacza że obydwie mogą być walnięte? Jedna,ta lewa wygląda na to że jest całkiem niedawno wymieniana...
Jeżeli, jak pisałem, skasowałeś też korekty, to silnik powinien normalnie pracować na odłączonych sondach. Skoro tak nie było, to na razie zostaw sondy w spokoju i szukaj gdzie indziej.
Pozdrawiam
zbig_wwl

3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps

ps. nie pomagam na PW

Słowiu

Post autor: Słowiu » 15 maja 2014, 12:02

Gdzie indziej tzn gdzie ;/ Dlaczego komp cały czas pokazuje błędy sond ;/ Jednej i drugiej ;/

[ Dodano: 2014-05-15, 12:02 ]
Młodzieży dowiedziałem się że na wypadanie mojego zapłonu pomogą mi emulatory sond lambda.Ktoś coś powie na ten temat? Czy to będzie to jeżeli komp nie pokazuje napięcia w sondach? Koszt około 30zł więc może warto spróbować?

Awatar użytkownika
zbig_wwl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 408
Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
Lokalizacja: Wołomin
Kontakt:

Post autor: zbig_wwl » 15 maja 2014, 22:51

Słowiu pisze:Gdzie indziej tzn gdzie ;/ Dlaczego komp cały czas pokazuje błędy sond ;/ Jednej i drugiej ;/
Gdzie indziej, tzn. to co pisano wyżej: sprężanie w cylindrach, świece, cewki, przewody, wtryski, ciśnienie paliwa w listwie.

Zlokalizowałeś cylinder, na którym wypada zapłon?
Słowiu pisze:Młodzieży dowiedziałem się że na wypadanie mojego zapłonu pomogą mi emulatory sond lambda.Ktoś coś powie na ten temat? Czy to będzie to jeżeli komp nie pokazuje napięcia w sondach? Koszt około 30zł więc może warto spróbować?
Emulatory stosuje się tam, gdzie są sondy za katem - w ACK nie ma. Słuchaj takich podpowiedzi, to niedługo rozwiążesz problem wypadającego zapłonu wymieniając silnik <luzik>
Pozdrawiam
zbig_wwl

3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps

ps. nie pomagam na PW

Słowiu

Post autor: Słowiu » 15 maja 2014, 23:00

Nie zlokalizowałem bo sam nie wiem jak a nie mam nikogo zaufanego kto się zna na tych silnikach.Nie chcę żeby wymienili mi pół silnika zanim znajdą przyczynę dlatego najpierw muszę się dowiedzieć tego i owego a jak znajdę kogoś zaufanego to dopiero mogę mu dać auto

Mjasiek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 11 gru 2007, 22:47
Imię: Tomasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pawłowice Śląskie

Post autor: Mjasiek » 16 maja 2014, 08:10

Podmieniłeś w końcu na inną cewkę ? U Mnie cewka dawała znać jak zrobiło się pod maską cieplej, wilgotniej itp., czasami już po 500m, a innymi razem po przejechaniu 5km dopiero . Na forum popytaj czy masz kogoś z okolicy na podmiankę - przecież to kilka chwil podmienić.

snoopi21
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 106
Rejestracja: 21 mar 2011, 19:49
Lokalizacja: Osiecznica\dolnośląskie

Post autor: snoopi21 » 17 maja 2014, 08:51

Potwierdzam. Ja również miałem problemy takie jak autor postu. Problem stwarzala nowa cewka HUCO. Pojeździła z miesiąc i się wysypała, kupiłem urzywkę i do tej pory jest ok. Sondy tu nie mają nic do gadania, nawet gdyby poszły na +25% to auto na wolnych powinno równo pracować. Problem pojawiałby się przy ruszaniu.

Podmień cewkę. Kable jeżeli nowe to nie znaczy, że dobre, tak samo ze świecami. Jednak stawiam na cefkę i nei tylko ja jeden : <rotfl>
Ostatnio zmieniony 17 maja 2014, 13:56 przez snoopi21, łącznie zmieniany 1 raz.

Słowiu

Post autor: Słowiu » 17 maja 2014, 11:14

Dzięki Kolego :) Po przeczytaniu zastanawiałem się dłuższy czas o jakich TY Sądach mówisz i co Sąd ma do mojego auta ;p Ale później się kapnąłem że chodziło Ci o Sondy ;p

Kumpel będzie zmieniał na nową swoją cewkę,ma dobrą ale zmienia na nie śmiganą i ma mi dać na podmiankę :)

snoopi21
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 106
Rejestracja: 21 mar 2011, 19:49
Lokalizacja: Osiecznica\dolnośląskie

Post autor: snoopi21 » 17 maja 2014, 13:58

Przepraszam za mój błąd. Już go poprawiłem. Powodzenia z dalszą walką. Jak coś na tyle ile potrafię to pomogę.

Słowiu

Post autor: Słowiu » 17 cze 2014, 19:00

Jeden poprawiłeś ;p Ale dzięki :)

[ Dodano: 2014-06-03, 12:29 ]
Na chwilę zmieniłem cewkę od kumpla i wydawało mi się że silnik lepiej chodził,w czwartek zamienię sobie na dłużej to zobaczę jak to wtedy będzie jeździć <radocha>

[ Dodano: 2014-06-17, 19:00 ]
Cewka zmieniona na nową Huco i dalej to samo,320zł i dupa :)
Dzisiaj sprawdzę jeszcze raz sondy tzn odłącze je i zobacze jak pracuje bez nich silnik

yogibear1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: yogibear1 » 17 cze 2014, 19:37

jaki kolor świec na cylindrach ,chodzi mi o spalanie?
przykopcone,czarne itp

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga