ACK Pracuję na 5 garczków
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 12
- Rejestracja: 01 paź 2012, 21:54
- Lokalizacja: Pruszków
Panowie kable i świece zmieniłem na nowe więc wykluczam to.Jak zimny i ma ssanie to wiadomo że go nie telepie i nie wydaje mi się żeby na 5 pracował...
[ Dodano: 2014-04-26, 15:25 ]
[ Dodano: 2014-04-26, 15:25 ]
przewody Magnetti Marelli więc nie takie znów badziewieproboschcz pisze:nie napisałes jakie masz przewody, może jakieś badziewie
- zbig_wwl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 408
- Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
- Lokalizacja: Wołomin
- Kontakt:
Najpierw sprawdź dokładnie wszystko "na górze", czyli świece, przewody, cewki, sprężanie w cylindrach, zasilanie paliwem.
Dopiero potem sondy. Jak silnik jednym cylindrem pompuje powietrze albo przelewa niespalone paliwo to niby co ma pokazywać sonda? Falować na pewno nie będzie.
Jeżeli podejrzewasz sondy, to je najlepiej całkiem odłącz - ECU przejdzie na sztywną mapę i silnik ma pracować normalnie. Jak nie masz vag'a to po odłączeniu sond odłącz jeszcze na minutę akumulator, żeby korekty się wykasowały.
Dopiero potem sondy. Jak silnik jednym cylindrem pompuje powietrze albo przelewa niespalone paliwo to niby co ma pokazywać sonda? Falować na pewno nie będzie.
Jeżeli podejrzewasz sondy, to je najlepiej całkiem odłącz - ECU przejdzie na sztywną mapę i silnik ma pracować normalnie. Jak nie masz vag'a to po odłączeniu sond odłącz jeszcze na minutę akumulator, żeby korekty się wykasowały.
Pozdrawiam
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
Kolego a więc tak.Po odłączeniu sondy jednej jak i drugiej nie ma różnicy w pracy silnika.Czy to oznacza że obydwie mogą być walnięte? Jedna,ta lewa wygląda na to że jest całkiem niedawno wymieniana...zbig_wwl pisze:Najpierw sprawdź dokładnie wszystko "na górze", czyli świece, przewody, cewki, sprężanie w cylindrach, zasilanie paliwem.
Dopiero potem sondy. Jak silnik jednym cylindrem pompuje powietrze albo przelewa niespalone paliwo to niby co ma pokazywać sonda? Falować na pewno nie będzie.
Jeżeli podejrzewasz sondy, to je najlepiej całkiem odłącz - ECU przejdzie na sztywną mapę i silnik ma pracować normalnie. Jak nie masz vag'a to po odłączeniu sond odłącz jeszcze na minutę akumulator, żeby korekty się wykasowały.
- zbig_wwl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 408
- Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
- Lokalizacja: Wołomin
- Kontakt:
Jeżeli, jak pisałem, skasowałeś też korekty, to silnik powinien normalnie pracować na odłączonych sondach. Skoro tak nie było, to na razie zostaw sondy w spokoju i szukaj gdzie indziej.Słowiu pisze:Kolego a więc tak.Po odłączeniu sondy jednej jak i drugiej nie ma różnicy w pracy silnika.Czy to oznacza że obydwie mogą być walnięte? Jedna,ta lewa wygląda na to że jest całkiem niedawno wymieniana...
Pozdrawiam
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
Gdzie indziej tzn gdzie Dlaczego komp cały czas pokazuje błędy sond Jednej i drugiej
[ Dodano: 2014-05-15, 12:02 ]
Młodzieży dowiedziałem się że na wypadanie mojego zapłonu pomogą mi emulatory sond lambda.Ktoś coś powie na ten temat? Czy to będzie to jeżeli komp nie pokazuje napięcia w sondach? Koszt około 30zł więc może warto spróbować?
[ Dodano: 2014-05-15, 12:02 ]
Młodzieży dowiedziałem się że na wypadanie mojego zapłonu pomogą mi emulatory sond lambda.Ktoś coś powie na ten temat? Czy to będzie to jeżeli komp nie pokazuje napięcia w sondach? Koszt około 30zł więc może warto spróbować?
- zbig_wwl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 408
- Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
- Lokalizacja: Wołomin
- Kontakt:
Gdzie indziej, tzn. to co pisano wyżej: sprężanie w cylindrach, świece, cewki, przewody, wtryski, ciśnienie paliwa w listwie.Słowiu pisze:Gdzie indziej tzn gdzie Dlaczego komp cały czas pokazuje błędy sond Jednej i drugiej
Zlokalizowałeś cylinder, na którym wypada zapłon?
Emulatory stosuje się tam, gdzie są sondy za katem - w ACK nie ma. Słuchaj takich podpowiedzi, to niedługo rozwiążesz problem wypadającego zapłonu wymieniając silnikSłowiu pisze:Młodzieży dowiedziałem się że na wypadanie mojego zapłonu pomogą mi emulatory sond lambda.Ktoś coś powie na ten temat? Czy to będzie to jeżeli komp nie pokazuje napięcia w sondach? Koszt około 30zł więc może warto spróbować?
Pozdrawiam
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 106
- Rejestracja: 21 mar 2011, 19:49
- Lokalizacja: Osiecznica\dolnośląskie
Potwierdzam. Ja również miałem problemy takie jak autor postu. Problem stwarzala nowa cewka HUCO. Pojeździła z miesiąc i się wysypała, kupiłem urzywkę i do tej pory jest ok. Sondy tu nie mają nic do gadania, nawet gdyby poszły na +25% to auto na wolnych powinno równo pracować. Problem pojawiałby się przy ruszaniu.
Podmień cewkę. Kable jeżeli nowe to nie znaczy, że dobre, tak samo ze świecami. Jednak stawiam na cefkę i nei tylko ja jeden :
Podmień cewkę. Kable jeżeli nowe to nie znaczy, że dobre, tak samo ze świecami. Jednak stawiam na cefkę i nei tylko ja jeden :
Ostatnio zmieniony 17 maja 2014, 13:56 przez snoopi21, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeden poprawiłeś Ale dzięki
[ Dodano: 2014-06-03, 12:29 ]
Na chwilę zmieniłem cewkę od kumpla i wydawało mi się że silnik lepiej chodził,w czwartek zamienię sobie na dłużej to zobaczę jak to wtedy będzie jeździć
[ Dodano: 2014-06-17, 19:00 ]
Cewka zmieniona na nową Huco i dalej to samo,320zł i dupa
Dzisiaj sprawdzę jeszcze raz sondy tzn odłącze je i zobacze jak pracuje bez nich silnik
[ Dodano: 2014-06-03, 12:29 ]
Na chwilę zmieniłem cewkę od kumpla i wydawało mi się że silnik lepiej chodził,w czwartek zamienię sobie na dłużej to zobaczę jak to wtedy będzie jeździć
[ Dodano: 2014-06-17, 19:00 ]
Cewka zmieniona na nową Huco i dalej to samo,320zł i dupa
Dzisiaj sprawdzę jeszcze raz sondy tzn odłącze je i zobacze jak pracuje bez nich silnik
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga