Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AKE 2.5 180 KM] Wyglada ze silnik sie rozleci.Problem po w

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
bartborsuk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 14 gru 2013, 02:31
Lokalizacja: gdansk mieszka w oslo

[ AKE 2.5 180 KM] Wyglada ze silnik sie rozleci.Problem po w

Post autor: bartborsuk » 13 cze 2014, 02:49

Witam. Prosze o pomoc.
Wymiana rozrzadu i walkow jednoczesnie w warsztacie polecanym na forum (nie widze narazie potrzeby zeby podawac nazwe, w niczym to nie pomoze) i po tym pietrzace sie problemy ,ktore jesli bedziecie chcieli opisze. Po pierwsze chcialbym prosic o szybka opinie, zamieszczam zdjecia i pytam czy tak powinno wygladac polozenie paska na kole?(widoczne zeby?) Po zdjeciu pokryw: wszedzie syf, opilki metalu, lapy mialem jak kominarz.Co sie tu mieli? Co jest grane? Napinacz pompy,prawidlowo napiety?Obrazek Obrazek Obrazek
4 godziny pozniej po krotkim snie odpalilem i zajzalem, pasek jezdzi po kole w przod i w tyl, poilozenie napinacza paska pompy tez sie zmienia. zajzalem glebiej i pasek rozrzadu tuz nad napinaczem wyslizgal na lustro powierzchnie glowicy czy dokrecanego kanalu termostatu. Juz cos wyje i swiergoli, klamoty pod pokrywa prawa. Za co sie zabierac? Od czego zaczac? Prosze o wsparcie niestety jestem za granica.

kryhawrc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 430
Rejestracja: 11 gru 2007, 22:27
Imię: Krystian
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów/Hooge zwaluwe-NL
Kontakt:

Post autor: kryhawrc » 13 cze 2014, 17:44

Nie odpalaj już
Rozbieraj przód. Najprawdopodobniej rozleciała sie któras rolka lub napinacz.

Awatar użytkownika
hemiV8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 466
Rejestracja: 29 maja 2011, 17:06
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: hemiV8 » 13 cze 2014, 18:09

Siemka, <luzik>

Na początek, tak jak pisze kryhawrc, na pewno NIE ODPALAŁ BYM WIĘCEJ SILNIKA, a już na pewno nigdzie bym nie jechał autem w takim stanie. Po drugie ewidentnie zje&#8230;na robota musisz zdjąć przód i sprawdzić wzrokowo co jest nie tak. Rozumiem, że jesteś autem poza PL i nie możesz oddać auta do reklamacji w takim wypadku zrób zdjęcia z datą będziesz miał dowód dla warsztatu w przypadku roszczeń.
Jeżeli jesteś w IE napisz gdzie może pomogę.

aaaa teraz widzę Oslo... no to niestety nie po drodze kolego. :)

bartborsuk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 14 gru 2013, 02:31
Lokalizacja: gdansk mieszka w oslo

Post autor: bartborsuk » 13 cze 2014, 19:23

kryhawrc pisze:Nie odpalaj już
Rozbieraj przód. Najprawdopodobniej rozleciała sie któras rolka lub napinacz.
Dzieki. Czyli nie zwariowalem. We wtorek zaczynam remont nr 2, rozrzad caly do wymiany pelny komplecik,pokrywa do zdjecia i modlic sie zeby hydraulika byla cala,nowka sztuka i juz zasmigana, jeden wtrysk mi przelewal potwornie mam nadzieje ze cylinder jeszcze nie przepalony. Czy walki w takim przypadku moga sie uszkodzic, co z zaworami? Auto o wlasnych silach zaparkowalo dzieki bogu. W mysl starej zasady jak chcesz cos zrobic dobrze zrob to sam, zaciskam zeby i bede walczyl :).
Z gory przepraszam Administratora bo byc moze regulamin nie pozwoli na dalsza czesc posta.
Wielkie podziekowania dla szefa warsztatu z Gdanska za fachowa obsluge,g...... warte rady,potraktowanie mnie jak wartosciowego klienta ktorego przekonal i puscil za granice pomimo moich watpliwosci co do jakosci wykonanej uslugi. Na chwile obecna jego rzetelnosc kosztowala mnie pare tysiecy zlotych,nerwy,niestey prace i smutne spojzenia rodziny ktora za granica utrzymuje. Na szczescie jestem bogatszy o wiedze z zakresu diagnostyki ,mechaniki, zasad dzialania 2.5 tdi.
Jesli ktos z klubowiczow jest zainteresowany o kogo chodzi i jesli jest miejsce na forum do publikowania takich historii chetnie powroce do tematu jak ochlone.
Dzieki

ZET
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 27 kwie 2013, 23:16
Lokalizacja: Gorzów Wlkp

Post autor: ZET » 13 cze 2014, 19:56

pisz kto to , takie rzeczy trzeba nagłaśniać a nie , zjeb..... robotę to im się należy taka a nie inna opinia .
Było szybkie VR6 jest wygodne V6 .
Regulamin, Punkt 99

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 14 cze 2014, 14:35

bartborsuk pisze:Wielkie podziekowania dla szefa warsztatu z Gdanska za fachowa obsluge,g...... warte rady...
Napisz nowy temat, i opisz wszystko w dziale "Polecam / Odradzam <okok>
Lektor.

bartborsuk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 14 gru 2013, 02:31
Lokalizacja: gdansk mieszka w oslo

Post autor: bartborsuk » 14 cze 2014, 15:01

szalony pisze:
bartborsuk pisze:Wielkie podziekowania dla szefa warsztatu z Gdanska za fachowa obsluge,g...... warte rady...
Napisz nowy temat, i opisz wszystko w dziale "Polecam / Odradzam <okok>
Tak zrobie.
Przy okazji jeszcze spytam administratora czy gdzies na forum poruszono szerzej temat ewentualnych sporow na lini warsztat klient, wyglada na to ze bede sie sadzil i cisnal temat do konca.Od czego zaczac na co zwrocic uwage.Prosze o rady i sugestie.
Dziekuje za odpowiedzi i zainteresowanie.

Auto za godzine rusza na lawecia do warsztatu i od wtorku krok po kroczku wyprostuje wszystkie bledy.

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 14 cze 2014, 15:21

bartborsuk pisze:Przy okazji jeszcze spytam administratora czy gdzies na forum poruszono szerzej temat ewentualnych sporow na lini warsztat klient, wyglada na to ze bede sie sadzil i cisnal temat do konca.Od czego zaczac na co zwrocic uwage.Prosze o rady i sugestie.
Dziekuje za odpowiedzi i zainteresowanie.
Załóż też temat w dziale "Na każdy temat" ;) <okok> Tam będziesz mógł się pytać o takie sprawy do woli <okok> Kto będzie mógł to doradzi :)
Lektor.

bartborsuk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 14 gru 2013, 02:31
Lokalizacja: gdansk mieszka w oslo

Post autor: bartborsuk » 14 cze 2014, 15:31

szalony pisze:
bartborsuk pisze:Przy okazji jeszcze spytam administratora czy gdzies na forum poruszono szerzej temat ewentualnych sporow na lini warsztat klient, wyglada na to ze bede sie sadzil i cisnal temat do konca.Od czego zaczac na co zwrocic uwage.Prosze o rady i sugestie.
Dziekuje za odpowiedzi i zainteresowanie.
Załóż też temat w dziale "Na każdy temat" ;) <okok> Tam będziesz mógł się pytać o takie sprawy do woli <okok> Kto będzie mógł to doradzi :)

Ok. Serdeczne dzięki.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga