Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AKE 2.5 180 KM] Gdy postoi po rozgrzaniu gorzej odpala

Silniki wysokoprężne
krzysiek-lex
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 925
Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
Imię: Paweł
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice

Post autor: krzysiek-lex » 08 cze 2014, 21:03

jeżeli pompa to traci ciśnienie a to każdy ogarnięty mechanik ci sprawdzi i chyba warto. oddasz pompę do regeneracji i zapłacić nie małe pieniądze za nic bo okaże się że to nie to..

kamilsdz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 06 kwie 2014, 18:52
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: kamilsdz » 09 cze 2014, 17:43

Szkoda że nie znam nikogo tak ogarniętego gościa który by postawił rzeczową opinie.. :P

http://vaglog.rtnet.pl/kamilsdz15_175444.html
Zrobiłem LOG po odpaleniu ciepłego po postoju 1h gdy właśnie gorzej odpala + obroty falują
Zauważyłem też że po przejściu w BS obroty nie falują, ale pewnie jest to zasługą podwyższonych obrotow

krzysiek-lex
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 925
Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
Imię: Paweł
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice

Post autor: krzysiek-lex » 10 cze 2014, 08:46

Kamil, ja ci nie pomogę, tutaj na forum są ludzie którzy potrafią rozkminić logi,ja nie... tylko czemu nikt nic nie napisze? <mysli> może te logi wrzuć do innego działu?

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 10 cze 2014, 09:02

Logi zrobiłeś na zbyt zimnym silniku (min. 80 stopni powinno być), a na końcu widać, że temperatura silnika dalej spada (termostat?). Poza tym chłopaki zawsze zanim pomogą chcą jeszcze dynamiczne, a nie same statyki :)

Multifonika A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 342
Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
Imię: Andrzej
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Multifonika A6 » 10 cze 2014, 11:51

Gosiu- kamilsdz specjalnie zrobił loga na lekko schłodzonym silniku aby zobrazować problem. A temperatura dygnęła w dół bo pompa pchnęła zimniejszą ciecz z chłodnicy w silnik :) .

kamilsdz, skoro masz vaga wykonaj komplet logów, może coś się wyczai. Z tego co na razie pokazałeś można śmiało stwierdzić że zapłon masz do regulacji- jest za późny. Nie wiem czy to jest wina problemu, ale dla ochrony pompy i tak musisz to zrobić.

kamilsdz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 06 kwie 2014, 18:52
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: kamilsdz » 10 cze 2014, 16:44

Dzięki za odzew i rady :)
Termostat trzyma równe 90stC. Logi robiłem na schłodzonym silniku żeby właśnie zobrazować problem który na dogrzanym i zimnym nie występuje. Na rozgrzanym silniku na BS kąt wtrysku jest 1 - 1.2 ATDC Więc chyba dobry. Wkrótce postaram się zrobić komplet logów i zobaczymy czy coś wyjdzie z tego

[ Dodano: 2014-06-10, 16:44 ]
Dodaję póki co tylko statyczne:
Log (0 - 004)
Log (1 - 001)
Log (2 - 014)
Log (3 - 007)
Log (4 - 003)
Log (5 - 018)
Log (6 - 013)
Log (7 - 000)

Statyczne basic settings:
Log (0 - 003)
Log (1 - 000)
Log (2 - 004)
Log (3 - 011)

Z góry dzięki jeśli ktoś rzuci okiem

mariusz888
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 662
Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
Imię: Jerzy
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
Kontakt:

Post autor: mariusz888 » 10 cze 2014, 18:48

czas wtrysku za długi,w 001 trzecia pozycja jest 27st. a dopuszczalne 15-25. <uoee>
allroad 3.0 ASB
allroad 2.5tdi AKE
a6 2.8Q ACK sedan
a3 8L ALH

kamilsdz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 06 kwie 2014, 18:52
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: kamilsdz » 10 cze 2014, 20:15

Dzieki kolego, dopatrzyłem się też tego, podejrzewam że w tym przypadku przepływka może lekko mącić. Aczkolwiek nie sądzę aby miało to coś wspólnego z moim problemem;/

mariusz888
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 662
Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
Imię: Jerzy
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
Kontakt:

Post autor: mariusz888 » 10 cze 2014, 20:36

to nie ma nic wspólnego z przeplywkat.to dane z pompy.dawka dawka jest ok ale cas jaki pompa potrzebuje jest za dlugi.moze to swiadczyc o za niskim ciśnieniu jakie pompa wytwarza.
allroad 3.0 ASB
allroad 2.5tdi AKE
a6 2.8Q ACK sedan
a3 8L ALH

kamilsdz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 06 kwie 2014, 18:52
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: kamilsdz » 10 cze 2014, 21:26

A jest jakaś możliwość żeby w garażowy warunkach sprawdzić wydajność pompy? Czy raczej tylko Bosch service?

mariusz888
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 662
Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
Imię: Jerzy
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
Kontakt:

Post autor: mariusz888 » 10 cze 2014, 21:34

tylko w Bosch.
możesz kupić używkę jak co. Ty masz pompę z końcówką 106L.
allroad 3.0 ASB
allroad 2.5tdi AKE
a6 2.8Q ACK sedan
a3 8L ALH

Multifonika A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 342
Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
Imię: Andrzej
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Multifonika A6 » 10 cze 2014, 22:26

kamilsdz, no niestety ale tak jak kolega Mariusz nie mam dobrych wiadomości :| . log 004 na zimno, a potem na ciepło, no i najgorsze- 004bs- pompa nie jest w stanie ustalić kąta wtrysku- pracuje w skrajnych warunkach, a i tak nici z tego. Możesz zapobiegawczo wymienić filtr paliwa i sprawdzić odpowietrzenie zbiornika (koszt niewielki a rytuał i tak trzeba zachować), ale sądzę że bez wyrwania pompy się nie obędzie :| .

kamilsdz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 06 kwie 2014, 18:52
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: kamilsdz » 11 cze 2014, 20:43

Filterek nowy już siedzi :) W używki nie ma co się bawić, CZAS NA REGENERACJE :) Wiecie może ile czasu taki zabieg trwa? Bo najbliższy bosch service mam 70km od domu;/

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja