[ AKE 2.5 180 KM] Gdy postoi po rozgrzaniu gorzej odpala
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice
Szkoda że nie znam nikogo tak ogarniętego gościa który by postawił rzeczową opinie.. :P
http://vaglog.rtnet.pl/kamilsdz15_175444.html
Zrobiłem LOG po odpaleniu ciepłego po postoju 1h gdy właśnie gorzej odpala + obroty falują
Zauważyłem też że po przejściu w BS obroty nie falują, ale pewnie jest to zasługą podwyższonych obrotow
http://vaglog.rtnet.pl/kamilsdz15_175444.html
Zrobiłem LOG po odpaleniu ciepłego po postoju 1h gdy właśnie gorzej odpala + obroty falują
Zauważyłem też że po przejściu w BS obroty nie falują, ale pewnie jest to zasługą podwyższonych obrotow
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 342
- Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Gosiu- kamilsdz specjalnie zrobił loga na lekko schłodzonym silniku aby zobrazować problem. A temperatura dygnęła w dół bo pompa pchnęła zimniejszą ciecz z chłodnicy w silnik
.
kamilsdz, skoro masz vaga wykonaj komplet logów, może coś się wyczai. Z tego co na razie pokazałeś można śmiało stwierdzić że zapłon masz do regulacji- jest za późny. Nie wiem czy to jest wina problemu, ale dla ochrony pompy i tak musisz to zrobić.

kamilsdz, skoro masz vaga wykonaj komplet logów, może coś się wyczai. Z tego co na razie pokazałeś można śmiało stwierdzić że zapłon masz do regulacji- jest za późny. Nie wiem czy to jest wina problemu, ale dla ochrony pompy i tak musisz to zrobić.
Dzięki za odzew i rady
Termostat trzyma równe 90stC. Logi robiłem na schłodzonym silniku żeby właśnie zobrazować problem który na dogrzanym i zimnym nie występuje. Na rozgrzanym silniku na BS kąt wtrysku jest 1 - 1.2 ATDC Więc chyba dobry. Wkrótce postaram się zrobić komplet logów i zobaczymy czy coś wyjdzie z tego
[ Dodano: 2014-06-10, 16:44 ]
Dodaję póki co tylko statyczne:
Log (0 - 004)
Log (1 - 001)
Log (2 - 014)
Log (3 - 007)
Log (4 - 003)
Log (5 - 018)
Log (6 - 013)
Log (7 - 000)
Statyczne basic settings:
Log (0 - 003)
Log (1 - 000)
Log (2 - 004)
Log (3 - 011)
Z góry dzięki jeśli ktoś rzuci okiem

Termostat trzyma równe 90stC. Logi robiłem na schłodzonym silniku żeby właśnie zobrazować problem który na dogrzanym i zimnym nie występuje. Na rozgrzanym silniku na BS kąt wtrysku jest 1 - 1.2 ATDC Więc chyba dobry. Wkrótce postaram się zrobić komplet logów i zobaczymy czy coś wyjdzie z tego
[ Dodano: 2014-06-10, 16:44 ]
Dodaję póki co tylko statyczne:
Log (0 - 004)
Log (1 - 001)
Log (2 - 014)
Log (3 - 007)
Log (4 - 003)
Log (5 - 018)
Log (6 - 013)
Log (7 - 000)
Statyczne basic settings:
Log (0 - 003)
Log (1 - 000)
Log (2 - 004)
Log (3 - 011)
Z góry dzięki jeśli ktoś rzuci okiem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 342
- Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
kamilsdz, no niestety ale tak jak kolega Mariusz nie mam dobrych wiadomości
. log 004 na zimno, a potem na ciepło, no i najgorsze- 004bs- pompa nie jest w stanie ustalić kąta wtrysku- pracuje w skrajnych warunkach, a i tak nici z tego. Możesz zapobiegawczo wymienić filtr paliwa i sprawdzić odpowietrzenie zbiornika (koszt niewielki a rytuał i tak trzeba zachować), ale sądzę że bez wyrwania pompy się nie obędzie
.

