to jest wgniecenie czy pęknięcie? kleić można pęknięcia, co da klejenie wgnieceń?
poza tym kto postawił taką diagnozę? ASO czy inny warsztat?
wiem, że w moi aucie pod górnymi deklami rozrządu jest "silikon" i jak dobrze pamiętam pod tym największym deklem również
ale sprawdzę w elsie i dam ci zanać
wystarczy dać więcej silikonu i powinno trzymać
po co ustawiąć rozrząd? przecież żeby ściągnąć osłony nie trzeba silnika blokować
nawet wyjecie silnika tego nie wymaga więc o co kaman?
a więc zgodnie z elsą w twoim motorze pod pod dolną osłoną rozrządu jest "silikon" ale jej górna część dociskana jest do uszczelki głowicy
a jej wyjęcie i ponowne uszczelnienie nie wymaga wyjęcia silnika lecz skrzyni biegów
przesuniecie czy też wgniecenie pokrywy mogło uszczelkę uszkodzić
ewentualna wymian uszczelki pod głowicą też nie wymaga demontażu silnika
[a6 c6] 2.4 przeskoczył rozrząd?
to jest przesunięcie jakby - widziałem to - jest to w miejscu blisko dekla rozrządu głowicy, na rogu drugiej, niższej uszczelki. Dwóch mechaników stwierdziło, że trzeba ustawiać rozrząd, bo gdy zdejmie się środkową część korpusu, to wszystko się może poprzestawiać. Ten znajomy mechanik, który silnik skompletował i uruchomił, pouszczelniał silikonami, ale nie rozkręcał tej newralgicznej części, tylko jakby z zewnątrz próbował - bo nie ma narzędzi do tego, tak twierdzi.
tego wycieku nie widać, trzeba zrzucić trochę badziewia z silnika - jest pomiędzy deklem od strony pasażera, a jedną z uszczelek - tą niższą. Ma ktoś może jakiś rysunek silnika, to mniej więcej określiłbym punkt wycieku.
Edit: nie chodzi tu o zrzucanie dekli osłaniających łańcuch, tylko części głowicy.
Edit: nie chodzi tu o zrzucanie dekli osłaniających łańcuch, tylko części głowicy.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga