w październiku 2013 wymieniałem nastawnik turbo na nowy.
Dziś robiłem trasę 200 km i auto traciło moc.
Po trasie bez kompa odczytałem błędy ELM'em, a po powrocie vasem i vcdsem
Myślicie że to znowu nastawnik, czy może klapy kolektora, egr?
Błędy:
VCDS - P3135, P3348, P0235,
ELM - P0299, P0046, P0401, P2008
VAS - P3348
vcds
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Part No SW: 4F0 910 401 L HW: 4F0 907 401 A
Component: 3.0L V6TDI G000AG 0020
Revision: --H01--- Serial number:
Coding: 0011772
Shop #: WSC 02334 785 00200
VCID: 25411716EC410B36C75-8070
3 Faults Found:
19591 - Intake Manifold Runner Control
P3135 - 001 - Lower Stop not Reached - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 756 /min
Torque: 54.6 Nm
Speed: 0.0 km/h
Voltage: 13.45 V
Duty Cycle: 88.8 %
Duty Cycle: 80.9 %
Duty Cycle: 80.9 %
Temperature: 97.2°C
19804 - Control Circuit for Controller for Turbocharger 1 (J724)
P3348 - 004 - Electrical Malfunction - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 4179 /min
Torque: 440.7 Nm
Speed: 185.9 km/h
Duty Cycle: 100.6 %
Voltage: 13.60 V
Bin. Bits: 00001000
Absolute Pres.: 2254.2 mbar
Absolute Pres.: 2121.6 mbar
16619 - Boost Pressure
P0235 - 001 - Regulation Range not Reached - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 2436 /min
Torque: 312.0 Nm
Speed: 126.6 km/h
Absolute Pres.: 2203.2 mbar
Absolute Pres.: 1234.2 mbar
Mass Air / Rev.: 552.3 mg/str
Temperature: 28.8°C
Duty Cycle: 58.8 %