Sprzedają nowe oraz kalibruja dodatkowo +150 zlkamil666 pisze:U mnie serwis założył o zupełnie innych numerach niż była wcześniej, trochę nie byli pewni na 100% czy ruszy ale działa jak trzeba więc jak widać są zamienne.
Najgorzej jest to zakodować-skalibrować.
[ BMK 3.0 224 KM] Wyskakująca kontrolka spirali
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 138
- Rejestracja: 10 sie 2011, 22:23
- Imię: Marek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kluczbork
- Kontakt:
Były : 80 B3 2.0
80 B4 1,9 TDI
A6 C5 1,9 TDI i rózne inne pomiedzy nimi
jest A6 C6 2,7 TDI FWD manual - prawdziwy S-line
80 B4 1,9 TDI
A6 C5 1,9 TDI i rózne inne pomiedzy nimi
jest A6 C6 2,7 TDI FWD manual - prawdziwy S-line
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 138
- Rejestracja: 10 sie 2011, 22:23
- Imię: Marek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kluczbork
- Kontakt:
Zaryzykowałem, kupiłem na alledrogo ten za 570 + kalibracja 150. Zamontowany, ustawiony wg instrukcji i narazie trzeci dzien jazd bez jakichkolwiek błedów. Autko jeździ normalnie. Wczesniej jak się nagrzał to średnio codziennie zapalała się kontrolka CHECK i wywalało błąd :
013128 - Control Circuit for Controller for Turbocharger 1 (J724): Electrical Malfunction
P3348 - 008 - Implausible Signal.
Jak był silnik nagrzany, to błąd sie nie kasował.
Pozdrawiam i zachęcam do eksperymetowania, tym bardziej że sprzedający dał możliwośc zwrotu gdyby coś poszło nie tak - oczywiscie ze stratą 100 zł
013128 - Control Circuit for Controller for Turbocharger 1 (J724): Electrical Malfunction
P3348 - 008 - Implausible Signal.
Jak był silnik nagrzany, to błąd sie nie kasował.
Pozdrawiam i zachęcam do eksperymetowania, tym bardziej że sprzedający dał możliwośc zwrotu gdyby coś poszło nie tak - oczywiscie ze stratą 100 zł
Były : 80 B3 2.0
80 B4 1,9 TDI
A6 C5 1,9 TDI i rózne inne pomiedzy nimi
jest A6 C6 2,7 TDI FWD manual - prawdziwy S-line
80 B4 1,9 TDI
A6 C5 1,9 TDI i rózne inne pomiedzy nimi
jest A6 C6 2,7 TDI FWD manual - prawdziwy S-line
Witam, ja jestem po regeneracji turbiny i naprawie sterownika/nastawnika turbiny.
Ale mam problem, co jakiś czas zapala się pomarańczowka kontrolka silnika, gaśnie jak się zgasi i zapali auto. Oczywiście auto wtedy traci moc. Ostanio jednak najpierw pojawila się spiralka, następnie zgasła i zapliła się pomarańczowa lampka silnika. Nie chciała zgasnąć po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu silnika. Hmm czyżby nastawnik
Będe musiał pośledzić i jak wyskoczy błąd to wkleje z VAS'a log.
I pytanie jak samemu skalibrować i ustawić taki nastawnik Czy one przychodzą skalibrowane, a trzeba je tylko zaadoptować
Ale mam problem, co jakiś czas zapala się pomarańczowka kontrolka silnika, gaśnie jak się zgasi i zapali auto. Oczywiście auto wtedy traci moc. Ostanio jednak najpierw pojawila się spiralka, następnie zgasła i zapliła się pomarańczowa lampka silnika. Nie chciała zgasnąć po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu silnika. Hmm czyżby nastawnik
Będe musiał pośledzić i jak wyskoczy błąd to wkleje z VAS'a log.
I pytanie jak samemu skalibrować i ustawić taki nastawnik Czy one przychodzą skalibrowane, a trzeba je tylko zaadoptować
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1197
- Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Albo ma się dobry serwis który to ogrania.
Mi ogarnęli to w 2 dni. Wymianę nastawnika na nowy z adaptacją.
Auto lata jak szalone. Po prostu jak ktoś robi to "druciarstwem", albo chwyta się tego czego nie potrafi bądź nie ma możliwości dojścia do komputera to tak jest.
Niestety turbo w audi to trochę wyższa szkoła jazdy.
Mi ogarnęli to w 2 dni. Wymianę nastawnika na nowy z adaptacją.
Auto lata jak szalone. Po prostu jak ktoś robi to "druciarstwem", albo chwyta się tego czego nie potrafi bądź nie ma możliwości dojścia do komputera to tak jest.
Niestety turbo w audi to trochę wyższa szkoła jazdy.