Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ BMK 3.0 224 KM] Wyskakująca kontrolka spirali

Silniki wysokoprężne
marok111
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 138
Rejestracja: 10 sie 2011, 22:23
Imię: Marek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kluczbork
Kontakt:

Post autor: marok111 » 20 mar 2014, 18:56

kamil666 pisze:U mnie serwis założył o zupełnie innych numerach niż była wcześniej, trochę nie byli pewni na 100% czy ruszy ale działa jak trzeba :) więc jak widać są zamienne.

Najgorzej jest to zakodować-skalibrować.
Sprzedają nowe oraz kalibruja dodatkowo +150 zl
Były : 80 B3 2.0
80 B4 1,9 TDI
A6 C5 1,9 TDI i rózne inne pomiedzy nimi
jest A6 C6 2,7 TDI FWD manual - prawdziwy S-line

cbartek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 49
Rejestracja: 14 paź 2013, 14:59
Lokalizacja: Poznań

Post autor: cbartek » 21 mar 2014, 11:34

Zanim wymienisz nastawnik popsikaj to cięgło co jest przy nim jakimś odrdzewiaczem
Taka usługa jest wyświetlana w serwisie przy błędzie nastawnika. Zacznij od tego nic to prawie nie kosztuje.
Przy błędzie pokazuje na VASa żeby oczyścić cięgno

kamil666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1197
Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kamil666 » 21 mar 2014, 12:11

Może i jest to jakiś trop, ale niestety tu pada najczęściej elektronika.
Nie widziałem nastawnika który by rdzewiał czy miał problemy z ruchem.

cbartek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 49
Rejestracja: 14 paź 2013, 14:59
Lokalizacja: Poznań

Post autor: cbartek » 21 mar 2014, 12:17

dzisiaj w serwisie przy okazji miałem testowany nastawnik. i wyskoczyło na komputerze jakie środki należy wykonać by nie występował sporadyczny błąd. Wiadomo jak pójdzie elektronika to nic nie naprawisz

marok111
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 138
Rejestracja: 10 sie 2011, 22:23
Imię: Marek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kluczbork
Kontakt:

Post autor: marok111 » 13 maja 2014, 19:52

Zaryzykowałem, kupiłem na alledrogo ten za 570 + kalibracja 150. Zamontowany, ustawiony wg instrukcji i narazie trzeci dzien jazd bez jakichkolwiek błedów. Autko jeździ normalnie. Wczesniej jak się nagrzał to średnio codziennie zapalała się kontrolka CHECK i wywalało błąd :

013128 - Control Circuit for Controller for Turbocharger 1 (J724): Electrical Malfunction
P3348 - 008 - Implausible Signal.
Jak był silnik nagrzany, to błąd sie nie kasował.
Pozdrawiam i zachęcam do eksperymetowania, tym bardziej że sprzedający dał możliwośc zwrotu gdyby coś poszło nie tak - oczywiscie ze stratą 100 zł
Były : 80 B3 2.0
80 B4 1,9 TDI
A6 C5 1,9 TDI i rózne inne pomiedzy nimi
jest A6 C6 2,7 TDI FWD manual - prawdziwy S-line

cbartek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 49
Rejestracja: 14 paź 2013, 14:59
Lokalizacja: Poznań

Post autor: cbartek » 22 maja 2014, 12:53

Dzisiaj jestem po wymianie nastawnika nigdzie nie mogłem znaleźć o nr 059145725A wiec
założyłem używany z końcówką nr "B" bez adaptacji hula że aż miło
wiec Panowie nie bać sie z oznaczeniem B nastawników a jest to z nowszego silnika.
Ja mam BMK

waldiki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 11 lip 2013, 14:04
Lokalizacja: Nasielsk

Post autor: waldiki » 04 cze 2014, 13:19

Witam, ja jestem po regeneracji turbiny i naprawie sterownika/nastawnika turbiny.
Ale mam problem, co jakiś czas zapala się pomarańczowka kontrolka silnika, gaśnie jak się zgasi i zapali auto. Oczywiście auto wtedy traci moc. Ostanio jednak najpierw pojawila się spiralka, następnie zgasła i zapliła się pomarańczowa lampka silnika. Nie chciała zgasnąć po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu silnika. Hmm czyżby nastawnik ??
Będe musiał pośledzić i jak wyskoczy błąd to wkleje z VAS'a log.

I pytanie jak samemu skalibrować i ustawić taki nastawnik ?? Czy one przychodzą skalibrowane, a trzeba je tylko zaadoptować ??

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 04 cze 2014, 14:02

Kiedyś wychodziły zaprogramowane ale teraz są gole dlatego ja nie polecałbym żadnych napraw i regeneracji kupić nowe turbo z nastawnikiem zalogowanym fabrycznie a stare turbo sprzedać i przy odpowiedniej eksploatacji turbo przeżyje napewno 3 właścicieli <figielek>

masud

Post autor: masud » 04 cze 2014, 16:25

dokladnie tak jak pisze deniro to najlepsze rozwiazanie. w tym aucie albo sie wymienia na nowe albo robi po 2-3 razy:)

kamil666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1197
Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kamil666 » 04 cze 2014, 16:34

Albo ma się dobry serwis który to ogrania.
Mi ogarnęli to w 2 dni. Wymianę nastawnika na nowy z adaptacją.
Auto lata jak szalone. Po prostu jak ktoś robi to "druciarstwem", albo chwyta się tego czego nie potrafi bądź nie ma możliwości dojścia do komputera to tak jest.
Niestety turbo w audi to trochę wyższa szkoła jazdy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga