Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[ BMK 3.0 224 KM] Prosze o pomoc od czego zaczac naprawe: od

Silniki wysokoprężne
usunięty___

Post autor: usunięty___ » 30 maja 2014, 20:38

Panowie chcialem dzis jeszcze przeprowadzic adaptacje starej turbiny ( grupa 33 gaz i hamulec) i zaczyna mrugac swieca i wyskakuje taki blad:
19591 - Intake Manifold Runner Control
P3135 - 001 - Lower Stop not Reached
Freeze Frame:
RPM: 756 /min
Torque: 54.6 Nm
Speed: 0.0 km/h
Voltage: 13.98 V
Duty Cycle: 88.8 %
Duty Cycle: 80.9 %
Duty Cycle: 80.9 %
Temperature: 83.7°C

O co teraz chodzi z tym bledem?

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 30 maja 2014, 21:45

Kupiles popsuta turbine !!!!!!!!!!!!!! zobacz na zakresy nie dosc ze zrypana to jeszcze zle ustawiony nastawnik wzgledem turbiny poza zakres 8.8% a tak wogole to niema zadnego zakresu pracy powinien byc 20-80

masakra ;/

usunięty___

Post autor: usunięty___ » 30 maja 2014, 21:53

Deniro turbo jeszcze nie jest wymienione. Chcialem zrobic adaptacje tej starej a blad wyskakuje w trakcie adaptacji ale tyczy sie raczej klap do kolektora.

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 30 maja 2014, 23:12

Sory faktycznie nawet nie przeczytalem bledu tylko odrazu spojrzalem na zakres prac i mysle ladnie uszkodzone turbo ( starej mialem na mysli uzywanej)

nie zrobisz adaptacji turbiny ktora juz jest zaadoptowana do sterownika silnika gdybys mial problem z adaptacja mialbys konkretny blad o nim

Awatar użytkownika
radzik81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 399
Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
Imię: Radek
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Londyn

Post autor: radzik81 » 30 maja 2014, 23:40

Tak kolego masz racje blad tyczy sie nastawnika kolektora.pozdro

Edytowałem post zgodnie z Regulaminem. (szalony)
Ostatnio zmieniony 31 maja 2014, 09:23 przez radzik81, łącznie zmieniany 1 raz.

usunięty___

Post autor: usunięty___ » 30 maja 2014, 23:58

Czy Audi to wogole samochod czy tylko sama elektronika ktora pada jak muchy. Jutro sie przyjze tym sterownikom od klap. I zrobie ten "samochod" ale jak dalej sie tak bedzie dziac to chyba wroce do starej marki haha.
A czy przy wymianie tego sterownika tez jest potrzebna adaptacja jak do turbo czy tylko samo przelozenie i bedzie smigac?

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 31 maja 2014, 08:28

Wszystko wymaga adaptacji

Awatar użytkownika
radzik81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 399
Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
Imię: Radek
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Londyn

Post autor: radzik81 » 31 maja 2014, 08:36

Ja zmienialem kolektor bez zadnej adaptacji I smiga do dzis bez zadnych bledow.jest jeszcze opcja ze dzwigienka nastawnika starego typu zsuwa sie z tej koleczki I wali bledy pozdro.

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 31 maja 2014, 11:02

Ja ustaje przy swoim , ze wszystko wymaga adaptacji nie po to ktos stworzyl te adaptacje aby ich nie przeprowadzac , sporo ludzi bagatelizuje sprawe ale tak jak mowie czy to skrzynia po wymianie oleju , czy nowe turbo czy nowe kolektory wszystko wymaga adaptacji pod sterownik silnika

usunięty___

Post autor: usunięty___ » 31 maja 2014, 12:15

Deniro przepraszam moze zle to napisalem. Adaptacja ktora sie przeprowadza vcds-em to rozumiem. Mi chodzilo o ustawienia sterownika tym specjalnym testerem ktorym sie ustawia sterownik wzgledem turbo. Czy te sterowniki od klap tez sa ruchome na srubach czy maja stale otwory?

Auris1986
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 339
Rejestracja: 29 sty 2012, 14:52
Imię: Zbyszek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: KIELCE

Post autor: Auris1986 » 31 maja 2014, 16:14

CZIROKEZ pisze:A kto ci to w Kielcach zrobi? Pytam z ciekawości.
Jest na Janowie dość dobrze ogarnięty mechanik u którego cały czas serwisuje mój sprzęt, narazie jestem bardzo zadowolony i cenowo przystępny.
Jak chcesz adres to dam na PW
pozdr <okok>

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 31 maja 2014, 16:50

fazi0004 pisze:Deniro przepraszam moze zle to napisalem. Adaptacja ktora sie przeprowadza vcds-em to rozumiem. Mi chodzilo o ustawienia sterownika tym specjalnym testerem ktorym sie ustawia sterownik wzgledem turbo. Czy te sterowniki od klap tez sa ruchome na srubach czy maja stale otwory?
Wyuczenie nastawnika turbo do pozycji zrobisz jedynie vasem 6535a , zle wyuczony nastawnik nadaje sie do wyrzucenia bo mozna go zaprogramowac tylko raz , jesli zle sie go ustawi podczas pracy bedzie wychodzil poza zakres i caly czas bedzie tryb awaryjny wchodzil

co do nastawnika kolektorow tam nic nie trzeba wyczuac jest P&P aczkolwiek adaptacje klap nalezy przeprowadzic , wiekszosc olewa nie robi tego ale wg mnie powinno sie to zrobic

usunięty___

Post autor: usunięty___ » 02 cze 2014, 19:26

Turbina ktora dostalem (uzywka) lezala chyba troche czasu wiec zalalem ja WD40 i po tym zabiegu wirnik dostal minimalnych luzow na boki ( podobno minimalny luz moze byc) ale gdy zlapie za nakretke i zaczynam nim krecic to co ktorys raz jest slyszalne otarcie wirnika o obudowe mozliwe ze sila krecenia troche ruszam wirnikiem na bok. Czy jest sens zakladania takiej turbiny czy odeslac ja?

Awatar użytkownika
Audi A6 Warsztat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Zbigniew
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Audi A6 Warsztat » 02 cze 2014, 19:29

fazi0004 pisze:zaczynam nim krecic to co ktorys raz jest slyszalne otarcie wirnika o obudowe
Przez to ja bym nie założył <milczek>
Warsztat, naprawy Audi A6.

usunięty___

Post autor: usunięty___ » 02 cze 2014, 19:39

A ten elektroniczny sterownik turbo jest ruchomy na srubach ale czy prawo i lewo tylko czy tez gora i dol?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl