[ BMK 3.0 224 KM] Prosze o pomoc od czego zaczac naprawe: od
Panowie chcialem dzis jeszcze przeprowadzic adaptacje starej turbiny ( grupa 33 gaz i hamulec) i zaczyna mrugac swieca i wyskakuje taki blad:
19591 - Intake Manifold Runner Control
P3135 - 001 - Lower Stop not Reached
Freeze Frame:
RPM: 756 /min
Torque: 54.6 Nm
Speed: 0.0 km/h
Voltage: 13.98 V
Duty Cycle: 88.8 %
Duty Cycle: 80.9 %
Duty Cycle: 80.9 %
Temperature: 83.7°C
O co teraz chodzi z tym bledem?
19591 - Intake Manifold Runner Control
P3135 - 001 - Lower Stop not Reached
Freeze Frame:
RPM: 756 /min
Torque: 54.6 Nm
Speed: 0.0 km/h
Voltage: 13.98 V
Duty Cycle: 88.8 %
Duty Cycle: 80.9 %
Duty Cycle: 80.9 %
Temperature: 83.7°C
O co teraz chodzi z tym bledem?
- radzik81
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 399
- Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
- Imię: Radek
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Londyn
Tak kolego masz racje blad tyczy sie nastawnika kolektora.pozdro
Edytowałem post zgodnie z Regulaminem. (szalony)
Edytowałem post zgodnie z Regulaminem. (szalony)
Ostatnio zmieniony 31 maja 2014, 09:23 przez radzik81, łącznie zmieniany 1 raz.
Czy Audi to wogole samochod czy tylko sama elektronika ktora pada jak muchy. Jutro sie przyjze tym sterownikom od klap. I zrobie ten "samochod" ale jak dalej sie tak bedzie dziac to chyba wroce do starej marki
.
A czy przy wymianie tego sterownika tez jest potrzebna adaptacja jak do turbo czy tylko samo przelozenie i bedzie smigac?

A czy przy wymianie tego sterownika tez jest potrzebna adaptacja jak do turbo czy tylko samo przelozenie i bedzie smigac?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 954
- Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
- Imię: Robert
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Wyuczenie nastawnika turbo do pozycji zrobisz jedynie vasem 6535a , zle wyuczony nastawnik nadaje sie do wyrzucenia bo mozna go zaprogramowac tylko raz , jesli zle sie go ustawi podczas pracy bedzie wychodzil poza zakres i caly czas bedzie tryb awaryjny wchodzilfazi0004 pisze:Deniro przepraszam moze zle to napisalem. Adaptacja ktora sie przeprowadza vcds-em to rozumiem. Mi chodzilo o ustawienia sterownika tym specjalnym testerem ktorym sie ustawia sterownik wzgledem turbo. Czy te sterowniki od klap tez sa ruchome na srubach czy maja stale otwory?
co do nastawnika kolektorow tam nic nie trzeba wyczuac jest P&P aczkolwiek adaptacje klap nalezy przeprowadzic , wiekszosc olewa nie robi tego ale wg mnie powinno sie to zrobic
Turbina ktora dostalem (uzywka) lezala chyba troche czasu wiec zalalem ja WD40 i po tym zabiegu wirnik dostal minimalnych luzow na boki ( podobno minimalny luz moze byc) ale gdy zlapie za nakretke i zaczynam nim krecic to co ktorys raz jest slyszalne otarcie wirnika o obudowe mozliwe ze sila krecenia troche ruszam wirnikiem na bok. Czy jest sens zakladania takiej turbiny czy odeslac ja?
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt: