Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[a6 c6] 3.0 tdi jak poznać kończący się rozrząd

Silniki wysokoprężne
Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 29 maja 2014, 20:04

Oba kolego

Awatar użytkownika
Hipo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 217
Rejestracja: 31 mar 2013, 09:07
Lokalizacja: :)

Post autor: Hipo » 30 maja 2014, 15:28

kupione SWAG 417PLN i 420PLN intercars
dwa większy i drugi mniejszy
Pozdrawiam,

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 30 maja 2014, 15:34

No i dobrze swag to febi także bez paniki

Awatar użytkownika
łapek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 334
Rejestracja: 22 sie 2010, 00:00
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Piaseczno/Warszawa
Kontakt:

Post autor: łapek » 30 maja 2014, 17:23

No i teraz sprawdziłem na własnej skórze. Przebieg około 200 tyś km - słychać rozrząd tylko przy odpalaniu przez kilka sekund. Przebieg około 240 tyś km - słychać rozrząd przy odpalaniu + czasami przy pracy na wolnych obrotach - tutaj wymieniono górne napinacze na oryginalne, cisza przez 15 tyś km a teraz znowu daje o sobie znać, także szykuje się na wymianę kompletu..... - 2000zł w błoto.
Diesel a6-c6/ Audi A6 C6.

kamil666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1197
Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kamil666 » 30 maja 2014, 17:25

Nie jesteś pierwszy i nie ostatni, wiele razy pisaliśmy że sama góra jest bez sensu.

Awatar użytkownika
Relsom
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 22 kwie 2014, 18:34
Lokalizacja: Piła

Post autor: Relsom » 30 maja 2014, 17:35

2 tyś a jakie bedziesz miał sprawne auto . Ja niedawno wymieniałem rozrząd w swojej c5 i też koło 2 mnie wyniosło <uoee>

kamil666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1197
Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kamil666 » 30 maja 2014, 17:50

Relsom pisze:2 tyś a jakie bedziesz miał sprawne auto . Ja niedawno wymieniałem rozrząd w swojej c5 i też koło 2 mnie wyniosło <uoee>
2 tyś to sama góra kolego, nie ma co porównywać paska u Ciebie do łańcucha u nas.
U nas rozrząd 6-7 tyś.!!

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 30 maja 2014, 17:55

kamil666 pisze:
Relsom pisze:2 tyś a jakie bedziesz miał sprawne auto . Ja niedawno wymieniałem rozrząd w swojej c5 i też koło 2 mnie wyniosło <uoee>
2 tyś to sama góra kolego, nie ma co porównywać paska u Ciebie do łańcucha u nas.
U nas rozrząd 6-7 tyś.!!
800zl napinacze , robota 400zl wiec w 1200 mozna sie zamknac i sprubowac bo nie kazdy ma takie objawy jednym bije juz 40-50tys i dalej cisza , widocznie u ciebie lancuch juz byl na tyle wyciagniety ze nowe napinacze nie zdaly egzaminu ale nie dyskfalifikuje ich do wymiany , wymien rozrzad ale napinacze zostaw ich zuzycie jest znikome i nie radze ci ich wymiany , poprostu napinacz nie jest juz w stanie wyciagnac bardziej lancucha bo konczy sie jego ogarnicznik nie wiem czy ktos orientuje sie jak dziala napinacz jesli ktos wie to napewno rozumie o co mi chodzi.

u mnie wymiana kompletu to 2800zl czesci +1500zl robota

bosniak_sg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 134
Rejestracja: 14 lut 2014, 17:40
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: bosniak_sg » 30 maja 2014, 20:22

Hipo pisze:widomo, który napinacz terkocze? oba, czy jeden?
To nie napinacz sie tłucze tylko wyciagniete 4 lancuchy.
A4 B7 Avant 3.0 Tdi Quattro BKN 204 KM

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 30 maja 2014, 21:47

Nowe nastawniki pomagaja jesli lancuchy nie sa az tak wyjechane , i nie pozwalaja im sie wyciagnac jeszcze bardziej dlatego nie ktorzy maja spokoj nawet po 50tys km a przy przebiegach 400-500tys lancuchow juz niema i dlatego napinacz juz wymieka po 10 15 tys km zaraz sie pewnie zacznie rozmowa ze przeciez ja mam udokumentowane 200,000 a jak kupilem bylo 150 :)

pozdrawiam

Awatar użytkownika
Hipo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 217
Rejestracja: 31 mar 2013, 09:07
Lokalizacja: :)

Post autor: Hipo » 30 maja 2014, 21:51

mam napinacze i dziwnie, bo starta jest nazwa firmy
Pozdrawiam,

kamil666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1197
Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kamil666 » 30 maja 2014, 21:55

Starty jest pewnie znaczek audi

bosniak_sg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 134
Rejestracja: 14 lut 2014, 17:40
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: bosniak_sg » 30 maja 2014, 22:26

Starty jest znaczek febi nie audi. Febi produkuje dla audi a nie odwrotnie, żeby znaczek szlifowac

[ Dodano: 2014-05-30, 22:26 ]
Deniro pisze:Nowe nastawniki pomagaja jesli lancuchy nie sa az tak wyjechane , i nie pozwalaja im sie wyciagnac jeszcze bardziej dlatego nie ktorzy maja spokoj nawet po 50tys km a przy przebiegach 400-500tys lancuchow juz niema i dlatego napinacz juz wymieka po 10 15 tys km zaraz sie pewnie zacznie rozmowa ze przeciez ja mam udokumentowane 200,000 a jak kupilem bylo 150 :)

pozdrawiam
A skąd wiesz jak bardzo sa wyciagniete? mierzyles ich długość w porównaniu do nowych?
A4 B7 Avant 3.0 Tdi Quattro BKN 204 KM

kamil666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1197
Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kamil666 » 30 maja 2014, 22:27

Tylko że kolega kupił SWAG'a w intercarsie, a nie z audi. Więc raczej w odwrotną stronę niż piszesz.
Ale to bez znaczenia grunt że to co w ASO.

bosniak_sg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 134
Rejestracja: 14 lut 2014, 17:40
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: bosniak_sg » 30 maja 2014, 22:53

Gdyby kupił w audi tez byłyby ze szlifowane bo są z febi lub właśnie swag
A4 B7 Avant 3.0 Tdi Quattro BKN 204 KM

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga