[a6 c6] 3.0 tdi jak poznać kończący się rozrząd
- łapek
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 334
- Rejestracja: 22 sie 2010, 00:00
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Piaseczno/Warszawa
- Kontakt:
No i teraz sprawdziłem na własnej skórze. Przebieg około 200 tyś km - słychać rozrząd tylko przy odpalaniu przez kilka sekund. Przebieg około 240 tyś km - słychać rozrząd przy odpalaniu + czasami przy pracy na wolnych obrotach - tutaj wymieniono górne napinacze na oryginalne, cisza przez 15 tyś km a teraz znowu daje o sobie znać, także szykuje się na wymianę kompletu..... - 2000zł w błoto.
Diesel a6-c6/ Audi A6 C6.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 954
- Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
800zl napinacze , robota 400zl wiec w 1200 mozna sie zamknac i sprubowac bo nie kazdy ma takie objawy jednym bije juz 40-50tys i dalej cisza , widocznie u ciebie lancuch juz byl na tyle wyciagniety ze nowe napinacze nie zdaly egzaminu ale nie dyskfalifikuje ich do wymiany , wymien rozrzad ale napinacze zostaw ich zuzycie jest znikome i nie radze ci ich wymiany , poprostu napinacz nie jest juz w stanie wyciagnac bardziej lancucha bo konczy sie jego ogarnicznik nie wiem czy ktos orientuje sie jak dziala napinacz jesli ktos wie to napewno rozumie o co mi chodzi.kamil666 pisze:2 tyś to sama góra kolego, nie ma co porównywać paska u Ciebie do łańcucha u nas.Relsom pisze:2 tyś a jakie bedziesz miał sprawne auto . Ja niedawno wymieniałem rozrząd w swojej c5 i też koło 2 mnie wyniosło
U nas rozrząd 6-7 tyś.
u mnie wymiana kompletu to 2800zl czesci +1500zl robota
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 134
- Rejestracja: 14 lut 2014, 17:40
- Lokalizacja: Nowy Sącz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 954
- Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Nowe nastawniki pomagaja jesli lancuchy nie sa az tak wyjechane , i nie pozwalaja im sie wyciagnac jeszcze bardziej dlatego nie ktorzy maja spokoj nawet po 50tys km a przy przebiegach 400-500tys lancuchow juz niema i dlatego napinacz juz wymieka po 10 15 tys km zaraz sie pewnie zacznie rozmowa ze przeciez ja mam udokumentowane 200,000 a jak kupilem bylo 150
pozdrawiam
pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 134
- Rejestracja: 14 lut 2014, 17:40
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Starty jest znaczek febi nie audi. Febi produkuje dla audi a nie odwrotnie, żeby znaczek szlifowac
[ Dodano: 2014-05-30, 22:26 ]
[ Dodano: 2014-05-30, 22:26 ]
A skąd wiesz jak bardzo sa wyciagniete? mierzyles ich długość w porównaniu do nowych?Deniro pisze:Nowe nastawniki pomagaja jesli lancuchy nie sa az tak wyjechane , i nie pozwalaja im sie wyciagnac jeszcze bardziej dlatego nie ktorzy maja spokoj nawet po 50tys km a przy przebiegach 400-500tys lancuchow juz niema i dlatego napinacz juz wymieka po 10 15 tys km zaraz sie pewnie zacznie rozmowa ze przeciez ja mam udokumentowane 200,000 a jak kupilem bylo 150
pozdrawiam
A4 B7 Avant 3.0 Tdi Quattro BKN 204 KM
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 134
- Rejestracja: 14 lut 2014, 17:40
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga