[Audi A6 C4 2,0l] proble z gazem
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Nie dokonca jest tak jak piszesz , ale skoro wiesz lepiej to ok .fassi1 pisze:Zakres wydajności takich wtrysków jest 15-40KM na cylinder. Ogólnie auto chodzi dobrze na gazie tylko te szarpniecia czasami. Co może byc przyczyną?
Ja Ci mówie ze tak nie jest i tyle .
Równie dobrze mogli napisac tam 100 KM tylko co dalej ?
Pamiętaj to reklamy - ja w nie nie wierze , a ty ?
Usunięto - Pkt. 29. Regulaminu Forum
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Nie no nie neguje twojej wiedzy skoro sie znasz.TrimiX pisze:Nie dokonca jest tak jak piszesz , ale skoro wiesz lepiej to ok .fassi1 pisze:Zakres wydajności takich wtrysków jest 15-40KM na cylinder. Ogólnie auto chodzi dobrze na gazie tylko te szarpniecia czasami. Co może byc przyczyną?
Ja Ci mówie ze tak nie jest i tyle .
Równie dobrze mogli napisac tam 100 KM tylko co dalej ?
Pamiętaj to reklamy - ja w nie nie wierze , a ty ?
Ja bym chciał się tylko dowiedzieć co jest przyczyną tych szarpnięć.
Mam podobny problem z szarpaniem. Gdy były mrozy do 20 stopni, to przy pierwszym przełączaniu na gaz, przez 100 metrów samochód szarpał, czasami gasł na wolnych obrotach przy dojeżdżaniu do skrzyżowania. Później w ciągu dnia przełączał się normalnie chyba ze znowu wymroziło silnik. Zdarzało się również, że przełączał się na gaz przy różnych temperaturach: raz przy 75, raz przy prawie 90, nie wiem o co chodzi. Nadmieniam, że instalację założyłem 2 miesiące temu. Stag 300, wtryski Valtek jak na zdjęciu tylko reduktor KME. Mam tak od kiedy ....
około 1 miesiąca temu zostawiłem auto w garażu na włączonym zapłonie i światłach, padł akumulator. :evil: Auto nie chciało zapalić, wyłączyłem wszystko zostawiłem go do rana. Rano zapalił, jeździł, ale zaczęły się pojawiać opisane wyżej problemy, teraz nie wiem czy rozregulowałem ustawienia kompa od gazu czy coś szlag trafiło :?: ktoś miał podobny problem, czy po prostu atakować gazownika
około 1 miesiąca temu zostawiłem auto w garażu na włączonym zapłonie i światłach, padł akumulator. :evil: Auto nie chciało zapalić, wyłączyłem wszystko zostawiłem go do rana. Rano zapalił, jeździł, ale zaczęły się pojawiać opisane wyżej problemy, teraz nie wiem czy rozregulowałem ustawienia kompa od gazu czy coś szlag trafiło :?: ktoś miał podobny problem, czy po prostu atakować gazownika

Chłopie to sie ciesz , ze chociaz masz dobrą elektronikę załozoną 
KME reduktor to mozna sobie ... w .... tam jest jego miejsce
I znów elektrozaworki zamiast wtryskiwaczy , na Valteku Twoje auto jeżdzi na wstecznym.
Nastepnie sprawa trójnika pomiarowego , gdzie jest zamieszczony , czy sondy lambda są podłączone do elektroniki itd.
Jest tego naprawde masa , mapy , temp. przełaczania , wyrównanie banków lewy -prawy .
Nie moge tutaj Wam napisac recepty na gotowaca , bo każdy ma co innego pod maską , a ja do kazdego przypadku lubie podchodzic osobno .

KME reduktor to mozna sobie ... w .... tam jest jego miejsce
I znów elektrozaworki zamiast wtryskiwaczy , na Valteku Twoje auto jeżdzi na wstecznym.
Nastepnie sprawa trójnika pomiarowego , gdzie jest zamieszczony , czy sondy lambda są podłączone do elektroniki itd.
Jest tego naprawde masa , mapy , temp. przełaczania , wyrównanie banków lewy -prawy .
Nie moge tutaj Wam napisac recepty na gotowaca , bo każdy ma co innego pod maską , a ja do kazdego przypadku lubie podchodzic osobno .
Usunięto - Pkt. 29. Regulaminu Forum
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
co to znaczy że na valteku auto jeździ na wstecznym?TrimiX pisze:Chłopie to sie ciesz , ze chociaz masz dobrą elektronikę załozoną
KME reduktor to mozna sobie ... w .... tam jest jego miejsce
I znów elektrozaworki zamiast wtryskiwaczy , na Valteku Twoje auto jeżdzi na wstecznym.
Nastepnie sprawa trójnika pomiarowego , gdzie jest zamieszczony , czy sondy lambda są podłączone do elektroniki itd.
Jest tego naprawde masa , mapy , temp. przełaczania , wyrównanie banków lewy -prawy .
Nie moge tutaj Wam napisac recepty na gotowaca , bo każdy ma co innego pod maską , a ja do kazdego przypadku lubie podchodzic osobno .
nie kumam tego wogóle.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 17
- Rejestracja: 30 mar 2010, 17:10
- Lokalizacja: PODHALE
Odświerzam temat mam te same "wtryski" rail reduktor OMVL .Pierwsze pytanie:
Czy wystarczy zestaw naprawczy np.http://allegro.pl/item1153002259_orygin ... tek.html.A może wyminić całą listwe?Czy dużo pracy jest żeby zmienić wtryski na np. matrix wystarczy je przepiać czy komp jest potrzebny itp.
Czy wystarczy zestaw naprawczy np.http://allegro.pl/item1153002259_orygin ... tek.html.A może wyminić całą listwe?Czy dużo pracy jest żeby zmienić wtryski na np. matrix wystarczy je przepiać czy komp jest potrzebny itp.
