Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[Audi A6 C4 2,0l] proble z gazem

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
TrimiX
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 80
Rejestracja: 16 sty 2009, 20:51
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: TrimiX » 25 sty 2009, 19:12

wtryski MJ lub Matrix
Reduktor EG
Usunięto - Pkt. 29. Regulaminu Forum

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 25 sty 2009, 19:45

Zakres wydajności takich wtrysków jest 15-40KM na cylinder. Ogólnie auto chodzi dobrze na gazie tylko te szarpniecia czasami. Co może byc przyczyną?

TrimiX
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 80
Rejestracja: 16 sty 2009, 20:51
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: TrimiX » 25 sty 2009, 20:12

fassi1 pisze:Zakres wydajności takich wtrysków jest 15-40KM na cylinder. Ogólnie auto chodzi dobrze na gazie tylko te szarpniecia czasami. Co może byc przyczyną?
Nie dokonca jest tak jak piszesz , ale skoro wiesz lepiej to ok .
Ja Ci mówie ze tak nie jest i tyle .
Równie dobrze mogli napisac tam 100 KM tylko co dalej ?
Pamiętaj to reklamy - ja w nie nie wierze , a ty ?
Usunięto - Pkt. 29. Regulaminu Forum

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 25 sty 2009, 20:54

TrimiX pisze:
fassi1 pisze:Zakres wydajności takich wtrysków jest 15-40KM na cylinder. Ogólnie auto chodzi dobrze na gazie tylko te szarpniecia czasami. Co może byc przyczyną?
Nie dokonca jest tak jak piszesz , ale skoro wiesz lepiej to ok .
Ja Ci mówie ze tak nie jest i tyle .
Równie dobrze mogli napisac tam 100 KM tylko co dalej ?
Pamiętaj to reklamy - ja w nie nie wierze , a ty ?
Nie no nie neguje twojej wiedzy skoro sie znasz.
Ja bym chciał się tylko dowiedzieć co jest przyczyną tych szarpnięć.

skarp

Post autor: skarp » 26 sty 2009, 10:57

Mam podobny problem z szarpaniem. Gdy były mrozy do 20 stopni, to przy pierwszym przełączaniu na gaz, przez 100 metrów samochód szarpał, czasami gasł na wolnych obrotach przy dojeżdżaniu do skrzyżowania. Później w ciągu dnia przełączał się normalnie chyba ze znowu wymroziło silnik. Zdarzało się również, że przełączał się na gaz przy różnych temperaturach: raz przy 75, raz przy prawie 90, nie wiem o co chodzi. Nadmieniam, że instalację założyłem 2 miesiące temu. Stag 300, wtryski Valtek jak na zdjęciu tylko reduktor KME. Mam tak od kiedy ....
około 1 miesiąca temu zostawiłem auto w garażu na włączonym zapłonie i światłach, padł akumulator. :evil: Auto nie chciało zapalić, wyłączyłem wszystko zostawiłem go do rana. Rano zapalił, jeździł, ale zaczęły się pojawiać opisane wyżej problemy, teraz nie wiem czy rozregulowałem ustawienia kompa od gazu czy coś szlag trafiło :?: ktoś miał podobny problem, czy po prostu atakować gazownika :-(

TrimiX
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 80
Rejestracja: 16 sty 2009, 20:51
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: TrimiX » 26 sty 2009, 12:29

Chłopie to sie ciesz , ze chociaz masz dobrą elektronikę załozoną :)
KME reduktor to mozna sobie ... w .... tam jest jego miejsce
I znów elektrozaworki zamiast wtryskiwaczy , na Valteku Twoje auto jeżdzi na wstecznym.
Nastepnie sprawa trójnika pomiarowego , gdzie jest zamieszczony , czy sondy lambda są podłączone do elektroniki itd.

Jest tego naprawde masa , mapy , temp. przełaczania , wyrównanie banków lewy -prawy .
Nie moge tutaj Wam napisac recepty na gotowaca , bo każdy ma co innego pod maską , a ja do kazdego przypadku lubie podchodzic osobno .
Usunięto - Pkt. 29. Regulaminu Forum

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 26 sty 2009, 20:11

TrimiX pisze:Chłopie to sie ciesz , ze chociaz masz dobrą elektronikę załozoną :)
KME reduktor to mozna sobie ... w .... tam jest jego miejsce
I znów elektrozaworki zamiast wtryskiwaczy , na Valteku Twoje auto jeżdzi na wstecznym.
Nastepnie sprawa trójnika pomiarowego , gdzie jest zamieszczony , czy sondy lambda są podłączone do elektroniki itd.

Jest tego naprawde masa , mapy , temp. przełaczania , wyrównanie banków lewy -prawy .
Nie moge tutaj Wam napisac recepty na gotowaca , bo każdy ma co innego pod maską , a ja do kazdego przypadku lubie podchodzic osobno .
co to znaczy że na valteku auto jeździ na wstecznym?
nie kumam tego wogóle.

skarp

Post autor: skarp » 26 sty 2009, 21:18

TrimiX dzięki za poradę, wiem, masz rację że jest tego dużo, gdybym się zdecydował na wtryskiwacze to jakie proponowałbyś <hmm>

TrimiX
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 80
Rejestracja: 16 sty 2009, 20:51
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: TrimiX » 26 sty 2009, 22:27

Ja mam MJ czyli MAGIC JET są w stanie realnie obsłuzyć nawet czasy rzędu 2,6 ms
Wersja troszke droższa to MATRIX HD 544
Usunięto - Pkt. 29. Regulaminu Forum

majbaszajba
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 30 mar 2010, 17:10
Lokalizacja: PODHALE

Post autor: majbaszajba » 28 lip 2010, 08:47

Odświerzam temat mam te same "wtryski" rail reduktor OMVL .Pierwsze pytanie:
Czy wystarczy zestaw naprawczy np.http://allegro.pl/item1153002259_orygin ... tek.html.A może wyminić całą listwe?Czy dużo pracy jest żeby zmienić wtryski na np. matrix wystarczy je przepiać czy komp jest potrzebny itp.??

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja