Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[Audi A6 C4 2,0l] proble z gazem

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
Maliniak_100

[Audi A6 C4 2,0l] proble z gazem

Post autor: Maliniak_100 » 24 sty 2009, 02:22

Witam
Problem sie robi gdy samochód ma przejśc z benzyny na gaz. Jest odłaczona bęzyn a przez 3 ,4 sek jest brak gazu-samochód hamuje.Gazownik cztery razy zmieniał obcję w komputerze gazu, ale bez zmian-cztery soboty zmarnowane.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 24 sty 2009, 09:08

Moim zdaniem jest to kiepska jakosc gazu. Ja mam podobnie w Angli. Tylko rano przy pierwszym przelaczeniu ma ciezko przejsc na gaz. Mam wymienione swiece, przewody ori, odmy, ezektor i ne benzynie smiga super. Jadac do agli mialem w zbiorniku jeszcze niemiecki gaz i piersze 2 dni z rana przelaczajac sie na gaz nie mial zadnych problemow bo niemiecki jest naprawde dobry, jak tylko zatankowalem angielski zaraz pojawil sie problem ale tylko jak jest zimniej w nocy. Zauwaz tez ze cena benzyny spadla wiec gazu tez musiala i zaczynaja oszczedzac robiac szajsowaty gaz. Taka moja opinia.
Pozdro

TrimiX
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 80
Rejestracja: 16 sty 2009, 20:51
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: TrimiX » 24 sty 2009, 22:04

Panowie proponuje na początek wyczyscic wtryskiwacze .... a objaw powinien ustac :mrgreen:
Usunięto - Pkt. 29. Regulaminu Forum

ltomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 01 gru 2008, 19:54
Lokalizacja: Suwałki

Re: [Audi A6 C4 2,0l] proble z gazem

Post autor: ltomek » 25 sty 2009, 00:46

Maliniak_100 pisze:Witam
Problem sie robi gdy samochód ma przejśc z benzyny na gaz. Jest odłaczona bęzyn a przez 3 ,4 sek jest brak gazu-samochód hamuje.Gazownik cztery razy zmieniał obcję w komputerze gazu, ale bez zmian-cztery soboty zmarnowane.
Pozdrawiam
witam
jaki jest kod silnika??
pozdrawiam

Maliniak_100

Post autor: Maliniak_100 » 25 sty 2009, 04:23

gazownik czyścił wtryski,ale to nie pomogło

[ Dodano: 2009-01-25, 04:33 ]
kodu nie znam,ale parę tygodni temu wszystko było OK inst.mam już rok.

TrimiX
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 80
Rejestracja: 16 sty 2009, 20:51
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: TrimiX » 25 sty 2009, 10:33

Maliniak_100 pisze:gazownik czyścił wtryski,ale to nie pomogło

[ Dodano: 2009-01-25, 04:33 ]
kodu nie znam,ale parę tygodni temu wszystko było OK inst.mam już rok.
Piszesz , ze wyczyścił tak ? Ok , a jakie masz wtryskiwacze , napisz mi prosze .
Napisz mi równiez jaki masz reduktor rowniez .
Usunięto - Pkt. 29. Regulaminu Forum

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 25 sty 2009, 12:41

ja sie podłącze z moim małym problemem. Na gazie przy obrotach mniej wiecej 1900-2000 silnik ma takie przerwania, jakby nie dostał gazu albo nie miał iskry. Im bardziej się rozgrzeje tym jest to silniejsze. Wymieniłem filtry gazu, świece i przewody WN na ori i na benzynie chodzi super. co to może być? Zabrudzone wtryski? Ja mam wtryski Waltek i roczną instalacje.

TrimiX
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 80
Rejestracja: 16 sty 2009, 20:51
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: TrimiX » 25 sty 2009, 13:51

fassi1 pisze:ja sie podłącze z moim małym problemem. Na gazie przy obrotach mniej wiecej 1900-2000 silnik ma takie przerwania, jakby nie dostał gazu albo nie miał iskry. Im bardziej się rozgrzeje tym jest to silniejsze. Wymieniłem filtry gazu, świece i przewody WN na ori i na benzynie chodzi super. co to może być? Zabrudzone wtryski? Ja mam wtryski Waltek i roczną instalacje.
Napisz mi co masz pod maską , jakie graty? ... jaka elektronika ?
Usunięto - Pkt. 29. Regulaminu Forum

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 25 sty 2009, 15:24

TrimiX pisze:
fassi1 pisze:ja sie podłącze z moim małym problemem. Na gazie przy obrotach mniej wiecej 1900-2000 silnik ma takie przerwania, jakby nie dostał gazu albo nie miał iskry. Im bardziej się rozgrzeje tym jest to silniejsze. Wymieniłem filtry gazu, świece i przewody WN na ori i na benzynie chodzi super. co to może być? Zabrudzone wtryski? Ja mam wtryski Waltek i roczną instalacje.
Napisz mi co masz pod maską , jakie graty? ... jaka elektronika ?
Nie ma pojęcia. Na wtryskach jest napisane:
Valtek, Rail Type 30, średnica 4mm, LPG - CNG CLASS#2,

Na parowniku:
Made in ITALY

A o elektronice nie mam pojęcia. Nie mam żadnych papierów przy sobie od gazu. Zostały w polsce.

TrimiX
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 80
Rejestracja: 16 sty 2009, 20:51
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: TrimiX » 25 sty 2009, 16:03

fassi1 , ta średnica dysz w motorze 2,4 wynosząca 4mm jak napisałeś to żart -tak ?
Jeśli jest to prawdą heheh to pobiło najwieksze głupoty jakie widziałem jesli chodzi o drucarstwo w Lpg .
Usunięto - Pkt. 29. Regulaminu Forum

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 25 sty 2009, 16:07

TrimiX pisze:fassi1 , ta średnica dysz w motorze 2,4 wynosząca 4mm jak napisałeś to żart -tak ?
Jeśli jest to prawdą heheh to pobiło najwieksze głupoty jakie widziałem jesli chodzi o drucarstwo w Lpg .
Nie no pisze jak jest na wtryskach.
Dosłownie w jednej lini cytuje:
Seat (znak średnicy) 4mm

co jest nie tak z tą średnicą do motoru 2.4?

TrimiX
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 80
Rejestracja: 16 sty 2009, 20:51
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: TrimiX » 25 sty 2009, 16:19

Wiesz co , tak sie nie dogadamy raczej , zrób foto i bedzie po krzyku ok? co do srednic dysz nigdzie jej nie ma wybitej .
Dysze w standarcie jaki wychodzi z lini produkcyjnej Valtec/Rail to 2,0mm , reszta to właśnie gazownik , rozwierca w miarę potrzeby .
Aby sprawdzić jakie masz dysze - najprościej to , zdejmujesz jeden wezyk z wtrysku i wykręcasz dyszę ( taki króciec z mosiądzu ) mierzysz najlepiej przelotowo wiertełkami .
Dlamnie średnica 4,0 mm w motorze audi 2,4 to jakas obstrakcja !
Usunięto - Pkt. 29. Regulaminu Forum

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 25 sty 2009, 17:16

No to porobiłem parę
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

TrimiX
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 80
Rejestracja: 16 sty 2009, 20:51
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: TrimiX » 25 sty 2009, 17:42

To po kolei , tyle ze musze sie jak zwykle powtarzac :
-elektrozaworki 3 omowe - nie są w stanie obsłuzyc czasów wtrysków jakie posiadasz
-reduktor od matiza :)
-brak kompensacji ciśnienia miedzy listwami
dalej pewnie - moje domysły ?
-zbiornik do jazdy na wstecznym
-nieprawidlowe nawietry kolektora
-nie równe wezyki
-stadatdowy trojnik pomiarowy nie na swoim miejscu

Napisz mi jeszcze co masz za elektronikę LPG
Usunięto - Pkt. 29. Regulaminu Forum

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 25 sty 2009, 18:18

TrimiX pisze:To po kolei , tyle ze musze sie jak zwykle powtarzac :
-elektrozaworki 3 omowe - nie są w stanie obsłuzyc czasów wtrysków jakie posiadasz
-reduktor od matiza :)
-brak kompensacji ciśnienia miedzy listwami
dalej pewnie - moje domysły ?
-zbiornik do jazdy na wstecznym
-nieprawidlowe nawietry kolektora
-nie równe wezyki
-stadatdowy trojnik pomiarowy nie na swoim miejscu

Napisz mi jeszcze co masz za elektronikę LPG
Czyli elektrozaworki są poprostu za słabe? Jakie powinny być?
Reduktor jest za mały i za słaby? Jaki powinien być?
Co oznacza brak kompensacji ciśnienia między listwami? Powinno być coś zamontowane na wężach pomiędzy listwami?
Zbiornik mam 60l w kole.
Elektroniki nie znam, dowiem się jak się dostanę do kompa ale on jest za całym panelem z bezpiecznikami i nie wiem jak się tam dostać.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja