Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
Robert74
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 444
Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wleń

Post autor: Robert74 » 07 maja 2014, 22:10

Tylko to nie są moje logi...

camelllcamelll
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1157
Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
Imię: Ryszard
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: camelllcamelll » 07 maja 2014, 22:11

powiedz mi który u mnie leje...moje są wg logów zapieczone
masz rację, pod uwagę wziąłem nie te wtryski / kawecki /

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 07 maja 2014, 23:05

marcelTDI pisze:
kawecki pisze::) już wszystko wiem, zakręciłem się bo z tym VCDS-em dop się zaznajamiam:) i wczoraj siedziałem pół dnia i jakoś mi się wszystko popieprzyło:)

u mnie to wygląda tak:

072: -18.0 ms; -12 ms; -6 ms
073: -32.0 ms; -14 ms; -10 ms
074: -50.0 ms; -22 ms; -16 ms
075: -56.0 ms; -26 ms; -16 ms
076: -40.0 ms; -20 ms; -12 ms
077: -24.0 ms; -10 ms; -6 ms


013: 0,28 mg/str; -0,19 mg/str; -0,24 mg/str
014: -0,09 mg/str; 0,19 mg/str; 0,00 mg/str


Dobrze widzę, że już czas na wszystkie ?
3, 4, 5 cyl. masz do wymiany.
wszystkie sa do wymiany

co do liqy molly ja polecam ten srodek i nie uwazam aby bylo to kadzidlo dla zmarlych , trzeba dbac o swoj uklad paliwowy zwlaszcza gdy jest tak wrazliwy , przeplukaj uklad 1l tego specifiku pojezdzij 1000-2000km i zdaj relacje jak korekcje spadly bo napewno spadna

camelllcamelll
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1157
Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
Imię: Ryszard
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: camelllcamelll » 08 maja 2014, 04:20

Deniro pisze:co do liqy molly ja polecam ten srodek i nie uwazam aby bylo to kadzidlo dla zmarlych
kolego czytaj ze zrozumieniem, pod uwagę wziąłem wtryski kaweckiego a post pisałem do Robert74, fakt że ja za........łem sprawę

Awatar użytkownika
Robert74
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 444
Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wleń

Post autor: Robert74 » 08 maja 2014, 06:32

ja widziałem na YT jak facet płukał wtryski to mu korekty spadły do zera podczas płukania...ogólnie LM jest bardzo dobrą chemią samochodową..raz na jakiś czas stosuję zapobiegawczo dolewając do zbiornika a przy wymianie oleju płukanka to obowiązkowo...
Trochę nie na temat..

Przemek 3.0tdi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 26 gru 2013, 12:06
Lokalizacja: Torun

Post autor: Przemek 3.0tdi » 08 maja 2014, 06:38

Ja takie korekty miałem przy 280tyś km
Robert74 pisze:ja widziałem na YT jak facet płukał wtryski to mu korekty spadły do zera podczas płukania...
to jest nie możliwe <okok> korekty zmieniają sie co 500km lub od razu po kodowaniu na zero, na pewno płukanie nic tu nie ma do rzeczy, jakiś pic oglądałeś <okok>

Awatar użytkownika
Robert74
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 444
Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wleń

Post autor: Robert74 » 08 maja 2014, 06:42

Takie? Czyli jakie?
Może i pic :)a Tobie spadły po płukaniu?Do ilu?

kawecki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 08 lis 2012, 17:08
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: kawecki » 08 maja 2014, 10:06

Możliwe że dlatego mi pali więcej? bo palił około 10 L w mieście, a teraz " co prawda na 18"" teraz pali mi 12 - 11,5

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 08 maja 2014, 10:07

Są korekty stałe zmienne i chwilowe z kanału 13 i 14 zapewne o te mu chodzi

kawecki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 08 lis 2012, 17:08
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: kawecki » 08 maja 2014, 10:13

Ja jakoś w przyszłym miesiącu kupię wszystkie nowe, po wymianie wtryski wam cykają bo moje "podobno mocno zużyte :)" dość mocno słychać po otwarciu maski

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 08 maja 2014, 10:24

kawecki pisze:"podobno mocno zużyte :) "
Kolego nie podobno , nikt tutaj ci kitow nie chce wciskac tym bardziej naciagac na nowe wtryski , podales korekty z ktorych ewidentnie wynika ze wtryski umieraja juz od bardzo dawno i na ta chwile juz sa na skraju .. dziwne nie masz objawow typu zacinanie odpalania , dymienie na bialo ?

kawecki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 08 lis 2012, 17:08
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: kawecki » 08 maja 2014, 12:01

Pisałem wcześniej, zacinanie sporadycznie jest - ale to musi być na prawdę mocno nagrzany i czesto muszę go odpalać aby zaciął.
Nic nie dymi i to jest mega dziiwne, co więcej zapir...a jak głupi

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 08 maja 2014, 12:43

Albo wtryski na stol , albo sie nie przejmuj i jezdzic - tak to jest z tymi korekatmi jedni maja 0 a wtryski leja a ty masz -50 i auto nie dymi... <glupek> <glupek> <glupek>

kawecki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 08 lis 2012, 17:08
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: kawecki » 08 maja 2014, 13:34

Już zamówiłem nowe 6szt. Zobaczymy jak będzie na nowych i dam znać

bosniak_sg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 134
Rejestracja: 14 lut 2014, 17:40
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: bosniak_sg » 08 maja 2014, 21:06

Ponawiam pytanie, jak sprawdzić VCDS poprawność zakodowania nowych wtryskiwaczy, a jezeli coś jest nie tak jak zakodować prawidłowo?
A4 B7 Avant 3.0 Tdi Quattro BKN 204 KM

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga