Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?

Silniki wysokoprężne
kawecki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 08 lis 2012, 17:08
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: kawecki » 07 maja 2014, 10:26

Czyli? 01-Engine i Coding ?? Proszę o podpowiedź bo stronka a6-c6-bmk-wymiana-wtryskow-vt15262.htm nie działa a tam jest opis jak co sprawdzić

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 07 maja 2014, 11:15

01- Engine > Adaptation i tam wpisujesz od gory w dol po 3 kanaly .

kawecki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 08 lis 2012, 17:08
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: kawecki » 07 maja 2014, 11:21

No i o tym piszę że wyświetla mi zamiast adaptation LONG ADAPTATION

Awatar użytkownika
Robert74
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 444
Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wleń

Post autor: Robert74 » 07 maja 2014, 11:30

kawecki pisze:No i o tym piszę że wyświetla mi zamiast adaptation LONG ADAPTATION
Kolego
(01-Engine) i następnie w 08-Bloki pomiarowe (08-Measuring Blocks).
Po kolei kanał 01 potem 08 i bloki od 72-77

[ Dodano: 2014-05-07, 11:30 ]
kawecki pisze:No i o tym piszę że wyświetla mi zamiast adaptation LONG ADAPTATION
W sumie to nie wiem o co Ci chodzi.chcesz sprawdzić stan wtryskiwaczy czy iich kodowanie czy chcesz je zakodować bo już nie wiem..

kawecki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 08 lis 2012, 17:08
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: kawecki » 07 maja 2014, 11:47

:) już wszystko wiem, zakręciłem się bo z tym VCDS-em dop się zaznajamiam:) i wczoraj siedziałem pół dnia i jakoś mi się wszystko popieprzyło:)

u mnie to wygląda tak:

072: -18.0 ms; -12 ms; -6 ms
073: -32.0 ms; -14 ms; -10 ms
074: -50.0 ms; -22 ms; -16 ms
075: -56.0 ms; -26 ms; -16 ms
076: -40.0 ms; -20 ms; -12 ms
077: -24.0 ms; -10 ms; -6 ms


013: 0,28 mg/str; -0,19 mg/str; -0,24 mg/str
014: -0,09 mg/str; 0,19 mg/str; 0,00 mg/str


Dobrze widzę, że już czas na wszystkie ?
Ostatnio zmieniony 07 maja 2014, 13:18 przez kawecki, łącznie zmieniany 1 raz.

camelllcamelll
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1157
Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
Imię: Ryszard
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: camelllcamelll » 07 maja 2014, 11:56

Dobrze widzę, że już czas na wszystkie ?
nawet bardzo dobrze widzisz,
ile masz nalatane ??

Awatar użytkownika
Robert74
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 444
Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wleń

Post autor: Robert74 » 07 maja 2014, 11:56

kawecki pisze::) już wszystko wiem, zakręciłem się bo z tym VCDS-em dop się zaznajamiam:) i wczoraj siedziałem pół dnia i jakoś mi się wszystko popieprzyło:)

u mnie to wygląda tak:

072: -18.0 ms; -12 ms; -6 ms
073: -32.0 ms; -14 ms; -10 ms
074: -50.0 ms; -22 ms; -16 ms
075: -56.0 ms; -26 ms; -16 ms
076: -40.0 ms; -20 ms; -12 ms
077: -24.0 ms; -10 ms; -6 ms

Dobrze widzę, że już czas na wszystkie ?
Z tego co widać to już jest dość niebezpiecznie...sprawdź jeszcze bloki 13 i 14...A silnik zagrzany dp minimum 80 stopni?

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 07 maja 2014, 12:05

O kurcze takich wtryskow jeszcze dawno nie widzialem

Awatar użytkownika
Robert74
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 444
Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wleń

Post autor: Robert74 » 07 maja 2014, 12:08

Deniro pisze:O kurcze takich wtryskow jeszcze dawno nie widzialem
Deniro możesz mi powiedzieć które pozycje w kanałach świadczą o stanie wtrysków.1,2 czy 3?..i które co oznaczają?

kawecki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 08 lis 2012, 17:08
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: kawecki » 07 maja 2014, 13:13

200 tys i CHIP - przebieg jest potwierdzony i udokumentowany - silnik miał 70 stopni jak robiłem pomiar - ostatnio coś w pamięci pojawiał mi się błąd EGR

[ Dodano: 2014-05-07, 13:13 ]
013: 0,28 mg/str; -0,19 mg/str; -0,24 mg/str
014: -0,09 mg/str; 0,19 mg/str; 0,00 mg/str

Coś ktoś powie mi więcej:)?

Nagrzany na 65-70 st

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 07 maja 2014, 14:44

Robert74 pisze:
Deniro pisze:O kurcze takich wtryskow jeszcze dawno nie widzialem
Deniro możesz mi powiedzieć które pozycje w kanałach świadczą o stanie wtrysków.1,2 czy 3?..i które co oznaczają?
1 i 2 sa najwazniejsze mowia o tym ze wtrysk jest mocno ponad norme i komputer wymusza korekcje , czyli obcina dawke paliwa . Gdy jest "minus" wtrysk ewidentnie leje , gdy jest "plus" wtedy jest zapieczony i komputer daje dodatnia korekcje

Awatar użytkownika
Robert74
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 444
Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wleń

Post autor: Robert74 » 07 maja 2014, 15:19

Deniro pisze:1 i 2 sa najwazniejsze mowia o tym ze wtrysk jest mocno ponad norme i komputer wymusza korekcje , czyli obcina dawke paliwa . Gdy jest "minus" wtrysk ewidentnie leje , gdy jest "plus" wtedy jest zapieczony i komputer daje dodatnia korekcje

Dzięki za wyjaśnienie...To u mnie bardziej zapieczone są niż leją ...3- ci tylko ma -16...tak jak pisałeś trzeba diesel spulung LM zastosować i patrzeć co z tym 3-cim się będzie działo i jak będzie leciał w dół to się go wywali..

camelllcamelll
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1157
Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
Imię: Ryszard
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: camelllcamelll » 07 maja 2014, 20:35

Robert74 pisze:To u mnie bardziej zapieczone są niż leją
u Ciebie leją, a nie zapieczone
Robert74 pisze:tak jak pisałeś trzeba diesel spulung LM zastosować
tylko po co ??

pomoże jak umarłemu kadzidło

Awatar użytkownika
Robert74
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 444
Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wleń

Post autor: Robert74 » 07 maja 2014, 21:47

powiedz mi który u mnie leje...moje są wg logów zapieczone a nie leją...3-ci trochę puszcze ale -16 to chyba jeszcze nie aż taka tragedia...

marcelTDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 29 mar 2012, 21:47
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: marcelTDI » 07 maja 2014, 22:07

kawecki pisze::) już wszystko wiem, zakręciłem się bo z tym VCDS-em dop się zaznajamiam:) i wczoraj siedziałem pół dnia i jakoś mi się wszystko popieprzyło:)

u mnie to wygląda tak:

072: -18.0 ms; -12 ms; -6 ms
073: -32.0 ms; -14 ms; -10 ms
074: -50.0 ms; -22 ms; -16 ms
075: -56.0 ms; -26 ms; -16 ms
076: -40.0 ms; -20 ms; -12 ms
077: -24.0 ms; -10 ms; -6 ms


013: 0,28 mg/str; -0,19 mg/str; -0,24 mg/str
014: -0,09 mg/str; 0,19 mg/str; 0,00 mg/str


Dobrze widzę, że już czas na wszystkie ?
3, 4, 5 cyl. masz do wymiany.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga