[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?
- Robert74
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 444
- Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wleń
Kolegokawecki pisze:No i o tym piszę że wyświetla mi zamiast adaptation LONG ADAPTATION
(01-Engine) i następnie w 08-Bloki pomiarowe (08-Measuring Blocks).
Po kolei kanał 01 potem 08 i bloki od 72-77
[ Dodano: 2014-05-07, 11:30 ]
W sumie to nie wiem o co Ci chodzi.chcesz sprawdzić stan wtryskiwaczy czy iich kodowanie czy chcesz je zakodować bo już nie wiem..kawecki pisze:No i o tym piszę że wyświetla mi zamiast adaptation LONG ADAPTATION
już wszystko wiem, zakręciłem się bo z tym VCDS-em dop się zaznajamiam:) i wczoraj siedziałem pół dnia i jakoś mi się wszystko popieprzyło:)
u mnie to wygląda tak:
072: -18.0 ms; -12 ms; -6 ms
073: -32.0 ms; -14 ms; -10 ms
074: -50.0 ms; -22 ms; -16 ms
075: -56.0 ms; -26 ms; -16 ms
076: -40.0 ms; -20 ms; -12 ms
077: -24.0 ms; -10 ms; -6 ms
013: 0,28 mg/str; -0,19 mg/str; -0,24 mg/str
014: -0,09 mg/str; 0,19 mg/str; 0,00 mg/str
Dobrze widzę, że już czas na wszystkie ?
u mnie to wygląda tak:
072: -18.0 ms; -12 ms; -6 ms
073: -32.0 ms; -14 ms; -10 ms
074: -50.0 ms; -22 ms; -16 ms
075: -56.0 ms; -26 ms; -16 ms
076: -40.0 ms; -20 ms; -12 ms
077: -24.0 ms; -10 ms; -6 ms
013: 0,28 mg/str; -0,19 mg/str; -0,24 mg/str
014: -0,09 mg/str; 0,19 mg/str; 0,00 mg/str
Dobrze widzę, że już czas na wszystkie ?
Ostatnio zmieniony 07 maja 2014, 13:18 przez kawecki, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1157
- Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
- Imię: Ryszard
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowa Ruda
- Robert74
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 444
- Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wleń
Z tego co widać to już jest dość niebezpiecznie...sprawdź jeszcze bloki 13 i 14...A silnik zagrzany dp minimum 80 stopni?kawecki pisze: już wszystko wiem, zakręciłem się bo z tym VCDS-em dop się zaznajamiam:) i wczoraj siedziałem pół dnia i jakoś mi się wszystko popieprzyło:)
u mnie to wygląda tak:
072: -18.0 ms; -12 ms; -6 ms
073: -32.0 ms; -14 ms; -10 ms
074: -50.0 ms; -22 ms; -16 ms
075: -56.0 ms; -26 ms; -16 ms
076: -40.0 ms; -20 ms; -12 ms
077: -24.0 ms; -10 ms; -6 ms
Dobrze widzę, że już czas na wszystkie ?
200 tys i CHIP - przebieg jest potwierdzony i udokumentowany - silnik miał 70 stopni jak robiłem pomiar - ostatnio coś w pamięci pojawiał mi się błąd EGR
[ Dodano: 2014-05-07, 13:13 ]
013: 0,28 mg/str; -0,19 mg/str; -0,24 mg/str
014: -0,09 mg/str; 0,19 mg/str; 0,00 mg/str
Coś ktoś powie mi więcej:)?
Nagrzany na 65-70 st
[ Dodano: 2014-05-07, 13:13 ]
013: 0,28 mg/str; -0,19 mg/str; -0,24 mg/str
014: -0,09 mg/str; 0,19 mg/str; 0,00 mg/str
Coś ktoś powie mi więcej:)?
Nagrzany na 65-70 st
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 954
- Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
1 i 2 sa najwazniejsze mowia o tym ze wtrysk jest mocno ponad norme i komputer wymusza korekcje , czyli obcina dawke paliwa . Gdy jest "minus" wtrysk ewidentnie leje , gdy jest "plus" wtedy jest zapieczony i komputer daje dodatnia korekcjeRobert74 pisze:Deniro możesz mi powiedzieć które pozycje w kanałach świadczą o stanie wtrysków.1,2 czy 3?..i które co oznaczają?Deniro pisze:O kurcze takich wtryskow jeszcze dawno nie widzialem
- Robert74
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 444
- Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wleń
Deniro pisze:1 i 2 sa najwazniejsze mowia o tym ze wtrysk jest mocno ponad norme i komputer wymusza korekcje , czyli obcina dawke paliwa . Gdy jest "minus" wtrysk ewidentnie leje , gdy jest "plus" wtedy jest zapieczony i komputer daje dodatnia korekcje
Dzięki za wyjaśnienie...To u mnie bardziej zapieczone są niż leją ...3- ci tylko ma -16...tak jak pisałeś trzeba diesel spulung LM zastosować i patrzeć co z tym 3-cim się będzie działo i jak będzie leciał w dół to się go wywali..
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1157
- Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
- Imię: Ryszard
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowa Ruda
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 51
- Rejestracja: 29 mar 2012, 21:47
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
3, 4, 5 cyl. masz do wymiany.kawecki pisze: już wszystko wiem, zakręciłem się bo z tym VCDS-em dop się zaznajamiam:) i wczoraj siedziałem pół dnia i jakoś mi się wszystko popieprzyło:)
u mnie to wygląda tak:
072: -18.0 ms; -12 ms; -6 ms
073: -32.0 ms; -14 ms; -10 ms
074: -50.0 ms; -22 ms; -16 ms
075: -56.0 ms; -26 ms; -16 ms
076: -40.0 ms; -20 ms; -12 ms
077: -24.0 ms; -10 ms; -6 ms
013: 0,28 mg/str; -0,19 mg/str; -0,24 mg/str
014: -0,09 mg/str; 0,19 mg/str; 0,00 mg/str
Dobrze widzę, że już czas na wszystkie ?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga